Reply on: Valec #233269:
Môže interne podnik aspoň zadeľovať stovkovú radu pre svoje potreby? (priklad 30xx a 31xx su NB18, 32xx SU/MAN, 33xx MBCC a pod....) alebo rad radom ako húsatká a bude v tom bordel? Inak, čo služobé, výcvikové a podobné vozy ktoré zaberali 8xxx? Čo s nimi? pôjdu do série s ostatnými? Alebo nebudú musieť mat evč?
V rámcidokumentu som však všimol zaujímavú vec: Technické požiadavky na vlaky (Zaujímavé, že tu už farebný variant celočervených vlakov nie je potrebných.....kto vie prečo....
5.2.2.5 Tlačidlá a ich funkčnosť
Vlaky jazdiace na tratiach so zastávkou na znamenie musia mať tlačítko stop (škoda, dúfal som že všetky)
Nie je písane že by to bolo na výnimku, takžde VŠETKY vlaky musia mať tlačítko na otvorenie dverí. Znamená to definitívne zbohom starým Bčkam, Bdtmee a iným srandám na Skových linkách? (Rovnako aj bod o výstrahe zatvárania, či dokonca kamerovom systéme ktorý vylučuje väčšinu vozoparku)
Súpravy na pravidelných vlakoch liniek S skrátka nevyhovujú takmer žiadne.....Len PP/671 a RJSK myslím všetko... Ale aj tu dosť pochybujem to zapojenie tlačidiel stop/invalid a ich prenos signálu k rušňovodičovi aby ešte aj vedel ktoré tlačítko bolo stlačené
Public Transport