Ja si skôr myslím, že CNG autobusy končia. Tender na ne žiadny, ak tak len ako alternatíva- výrobca môže ponúknuť plynové alebo naftové autobusy, a v takom prípade CNG autobusy nemajú žadnu šancu, ako ukázal tender v roku 2017 a aj všetky tendre minulý rok.
Uvažuje sa v týchto, resp. iných tendroch nad CNG? Pretože počet vozidiel vyraďovaním klesne, DPB si zazmluvnil nejaký odber a tá plnička postupne stratí na význame.
Vobec ma to neprekvapuje, keďže Palko ml. vedie svatu vojnu proti všetkým opatreniam, ktoré uprednostňujú udržateľnú mobilitu pred IAD - viď aj jeho aktivizmus za zrušenie pešej zóny na Židovskej a návrat parkovacích miest alebo boj proti spoplatneniu parkovania v rámci parkovacej politky.
Tá časť mesta má stále kvantum liniek s mizernými intervalom.
Nikto sa tam zatiaľ však nechystá robiť zmeny a len sa tam pridávajú linky v podobe L36.. lebo treba mať linku zo Z. Bystrice do Dúbravky bez prestupu. Z Lamača dve linky do Dúbravky bez prestupu ...
Cez víkendy bol 7,5 int. aj predtým okrem skorého rána na L95.
L50 by s kraťasmi nestíhala brať nárazový dopyt ráno od N.Mesta. Na ďalších zastávkach by bola nepoužiteľná.
Ten neskorší večer po 21:30 sa dá prežiť aj s 20 min.
Za mňa bolo zlepšenie v predĺžení prevádzky skoro k polnoci smer Slimák. Chytajú sa dojazdy a prvé nočáky smer Rača.
37 nejde len tak posilnit,lebo potom to zase robi bordel s L30. Preto kym nevymyslia co s celou oblastou Lamac, ZB tak mala ist L37 docasne na klbaky, ale tie zase nemame dostupme-. Podaktory. citam tu nechce ani to. Vsak naco, necestuje s tym.
clovek by povedal, ze vyhoda toho, ze byvas v uplnom centre je ta, ze nepotrebujes auto... ale zjavne to neberu vsetci takto... a ano... verim, ze kazdy z tych co tam byva je invalidna starenka, co sama neprejde ani do obchodu, musi chodit denne k doktorovi,m vozit deti do skoly a kvoli praci pouzivat auto
L50 mi v kĺbovej podobe nevadí v pracovné dni, kedy je tam aj v sedle interval 10 minút, ktorý je celkom akceptovateľný. Ale za úplnú strelu vedľa považujem že tú zmenu spravili aj cez víkend a neskoro večer, kedy je tam 15 až 20 minút, čo je neatraktívne.
Ak si dobre spomínam, tak 50 sa robila spolu s 95 (v podstate išlo o prehodenie kategórií vozidla). Ale cez víkend sa na 95 myslím interval nezlepšoval (nezdá sa mi že by tam pred zmenou bolo 15 minút, opravte ma ak sa mýlim), takže nevidím dôvod na zmenu na 50ke cez víkend.
Presne tak. "User friendly" (teda v prospech cestujúcich) je hustejší interval. A až tam, kde by ani 10 (8-6) min. interval nepostačoval, má zmysel ísť cestou väčších vozidiel. Pre mňa ako pre cestujúceho bola výhodnejšia a-50 s krátkymi vozmi, ale hustejšia. I keď chápem, že je to kvôli nedostatku vodičov. Na a-95 by tiež stačili kĺbáky v intervale 8 min. Ale to by bolo zhoršenie! Preto zaplať pánboh za hustú a-95. Lenže bohužiaľ cestujúci vidí často "zlepšenie" v podobe kĺbových vozov ale nevšimne si horší interval a naopak...
Nakup 29T/30T z EU fondov bol podmieneny vyradenim T3. Ked uz spominas narast. Ano 37cka uz mala byt 2.rok klbova, ale starosta ZB Krupa dostal vtedy odpoved ze dostal by 741CNG od IvoNa.
to su podobne plany ako bolo s vyradovanim T3 po nakupe skodoviek, a ako by sa nam dnes tie T3 zisli.... pokial sa neplanuje len stagnacia vykonov verejnej dopravy, tak nezabudaj ze treba aj nejake vozidla na pokrytie pripadneho narastu....
juraj76