Reply on: m@rtin #23292:
spominanu knizku mam (pozical som ju Zdenkovi), skutocne je tam odporucanie skontrolovat ram. Nejde o ram v zmysle podvozku, ale o ram bocnic (tie profily z ktorych sa bocnice skladaju) a pod.Inak nemusim komentovat, som totiz z BB
qwix
SEDADLA:
Ik28x,Karosa > OK
Ik435 > trosku tvrde a nepohodle na moj vkus a strasne chlpate a zachyti sa v nich kazda spina (by to bolo treba tepovat kazdy den aby boli ciste)
TAM > bez komentara
PRIESTOR PRE NOHY SEDIACICH:
TAM, Ik435 > asi najlepsie
Karosa > v pohode
Ik28x > hroza
TEPLO (KURENIE)
Karosa > suverenne najlepsie
TAM, Ik435 > noooo...
Ik28x > ziadne
HLUCNOST
netreba pisat ze Karosy maju najtichsie motory, aj ked na druhej strane vplyvom BA (ne)udrzby hrozne hrkaju vnutri a skripe im klb
DVERE
No tu treba povedat ze maju svoje muchy (ako vyklapacky na 1309 ) ale zasa sa v nich nemoze clovek privret ako napr. v Ik435.
Pochopitelne, daju sa najst kategorie kde su na tom Karosy horsie, ale z pohladu cestujucich su vacsinou nezaujimave. Cestujucich netrapi ze vodic ma malu kabinu, ze ma "chore" upevnenie zadnej vlecky (fobust #23280) a pod...!