Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #232628:
Dokonca jedna z tych dva a polhodinovych dier je od 16:30 do 19:00. Ono to v popoludniajsej spicke nebude jazdit.....
Ešte jedna chuťovka, ten nedeľný CP platí aj vo všetky rakúske sviatky. Čiže všetkým dochádzajúcim do zamestnania a škôl v SR pôjde za celé ráno jediný autobus 😂 😂 😂
Reply on: Sanos #232630:
A už pozorne čakám, ako sa bude Slovak Lines ponáhľať s prebratím aj druhej - naozaj stratovej linky 801, ktorú nepochopiteľne DPB prevádzkuje aj naďalej... Veď zlaté vajíčko treba poslušne odovzdať a čiernu dieru z vlastného neustále a naďalej vypĺňať...
Reply on: MatejBA #232628:
Ten mi ušiel. Wow!
Reply on: 810zssk #232626:
Je mi do plaču, ako dopadol skvelý, obľúbený a využívaný projekt cezhraničnej linky, pri ktorom som bol od jeho začiatku. A žiaľ, už sa nezrealizovalo tak potrebné zahustenie v špičkách na 30 minútový interval, samozrejme s vynechaním prestávkových dier o 9:20 a 18:20. A samozrejme aj potrebná úprava ceny na 2 Euro celý a 1 Euro zľavnený. Nech žije SADistická verejná doprava!!! 😭
Reply on: 810zssk #232626:
a tu je presne vidieť rozdiel v tom, keď hromadnú osobnú prepravu realizuje odborník a tým, keď ju k...í realitný agent
Reply on: 810zssk #232626:
A to si este zabudol opomenut ten pekny SADisticky interval 75-90-150 minut 😃
Reply on: 810zssk #232626:
Qualität aus der Slowakei 😂
https://d2ll79ujrwpaej.cloudfront.net/attachments/ck417nk0g01lpekp474gomgp2-cp-linka-105801.pdf
https://d2ll79ujrwpaej.cloudfront.net/attachments/ck415jqo1014kekp4ryesfmhp-cennik-hainburg.pdf
"Nahradenie" 901ky Slovak Linesom v praxi:
- o 30 percent menej spojov v pracovné dni
- v nedeľu dokonca pokles o viac ako 70 percent na len 4 spoje denne (čiže akoby nejazdilo)
- v niektoré sviatky to nebude jazdiť vôbec (čo už oproti tým 4 spojom denne nie je zas až taký rozdiel)
- zvýšovanie cestovného o 50 až 233 percent podľa kategórie cestujúceho a spôsobu platby
- skrátenie prevádzkovej doby o 3 hodiny, s posledným spojom z Bratislavy už o 20:20 (čo nestihnú ani len bežní predavači v obchodoch, nie to ešte ľudi v nonstop prevádzke a podobne)

Hranice nie sú korzo!
#2856 odstavený teraz ráno s poruchou vozidla na Bajkalskej smerom na Petržalku.
Reply on: N/A #232619:
a moze sa do toho VO prihlasit aj imhd ? 😃
Reply on: 810zssk #232621:
Takze celebrity budu musiet kukat na plebs v elektrickach? 😂
Reply on: 810zssk #232621:
Pardón, strana 517.
https://bratislava.blob.core.windows.net/media/Default/Dokumenty/Str%C3%A1nky/Zapisnice%20OK%20%2001_40_2019.pdf
Strana 5, bod 2695 - Mesto odmietlo návrh dopravného značenia počas Plesu v opere ktorý by obmedzil električkovú dopravu.
Reply on: Valec #232618:
V určitom rozsahu súhlasím a už roky zastávam názor že investícia do nového komplexného infosystému (od tvorby grafikonu až po dispečing) by mala byť prioritou. Na druhej strane, kedysi si DPB tie verejné systémy (napr. CP na webe DPB) nechával prakticky zadarmo dodávať od imhd a malo to rádovo vyššiu kvalitu (ktorú dáta na imhd napokon dodnes majú). Potom si vymyslel trucpodnik, prešiel na FS a teraz to tak aj vyzerá.

Pokiaľ ide o kvalitu dát vo vyhľadávačoch, tam je kameňom úrazu existencia dvoch zdrojov dát. Keď grafikonista vytvorí CP, ten sa následne zadáva do dvoch infosystémov. Jeden slúži primárne pre palubáky, teda prirodzene musí obsahovať kompletné dáta (vrátane všetkých výjazdov, dojazdov, ale napr. aj označení vozidiel a podobne) a správne dáta, lebo presne podľa nich jazdí vodič v reálnej prevádzke. Druhý slúžil historicky najma pre ZCP (preto tam nie sú napr. dojazdy mimo trasu a z času na čas dokonca aj odchylky proti tomu ako sa reálne jazdí), ale neskôr sa začal používať aj pre takmer všetko ostatné. Z nejakeho dôvodu DPB pre svoj web, Google Maps aj väčšinu externých vyhľadávačov používa dáta z toho druhého zdroja. A preto ich má väčšina zdrojov, vrátane webu DPB, zlé.

Riešením je aby sa zrušilo prepisovanie CP do X systémov, ale aby sa obstaral jeden robustný software ktorý bude mať všetky požadované funkcie pre grafikonistov a kde priamo grafikonista jedným klikom vygeneruje a odošle kompletný a správny CP vo všetkých formátoch. A tí uštrení prepisovači sa môžu použiť na tvorbu výlukových CP, ktoré sa dnes nerobia.
Reply on: Valec #232618:
To by hádam mohlo byť čoskoro minulosťou - DPB plánuje vyhlásiť VO na kompletne novú webovú stránku, ktorá bude prehľadnejšia, lepšie poskytovať informácie o rôznych mimoriadnostiach a pod. (Teraz už len dúfať, že to nedopadne rovnako ako nový web ZSSK).

A čo je ešte pozitívnejšie, DPB sa taktiež vyjadril že pracuje na novom riešení informačného systému vo vozidlách 🙂
Reply on: 810zssk #232616:
To len dokladuje, s akými biednymi systémami na DPB pracujú. Z biedneho infosystému excelentné výsledky nevytrieskas ani keby si ako chcel. Preto chápem aj Ikeho vyjadrenia.
Reply on: juraj76 #232613:
Stránka DP je tá podľa ktorej večerné električky zo stanice končia na Úrade vlády a posledná 21 príde na autobusku o 24:27? 😂
Na stránky dpb nechodí nik, asi ani zamestnanci dpb, všetci sú tu 😅

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.