Zastávka by sa dala zriadiť v smere do Dúbravky pred križovatkou v jazdnom pruhu a v smere do Petržalky tiež v jazdnom pruhu za križovatkou.Vždy je nejaká alternatíva.Treba len chcieť.
Mam taký pocit,že sa neráta.Na projektovej fotke nevidno stredový deliaci pás zelene napríklad.Ale teraz sa projektová dokumentácia menila čiže možno to tam zapracovali.
Keďže využívam túto zastávku dosť často som si ešte nevšimol, že by autobus druhý v poradí nestihol aj odísť skôr, než naskočí zelená pre chodcov. Ale nevylučujem, že ak je úplne plná 93, tak to dlhšie trvá a zablokuje sa.
Tak na Slovensku je vseobecne zname, ze ked sa nieco stavia, tak sa nerozmysla ani na 10 rokov dopredu, teda mozno hej, ale v tom zmysle, ako o par rokov zarobit na tom istom, ak sa s tym este vobec nieco bude dat robit. Kazdopadne Bratislava ma tu nevyhodu, ze sa neda vymysliet nejaka alternativa, teda dala by sa, ale to by bolo tu asi sci-fi ... Dobrym prikladom je Racianska, tam sa cesta neda ani rozsirit bez toho, aby sa nezrusil chodnik alebo nenarusila stavba budov, proste uplne blbo vymyslene, kedze sa s tym nepocitalo v tej dobe. SAV si tiez neviem predstavit, akoby mohli rozsirit pre busy, vsak zastavka je od jednej krizovatky do druhej, takze to je zase bez sance.
"A to v minulosti jazdili prevažne vysokopodlažné vozy a nie ako teraz nízkopodlažné" - Keď mi autobus zablokuje prechod na tú krátku chvíľu keď mám zelenú, tak mi ako pomôže že je nízkopodlažný? Akože sa ľahšie odveziem k nejakemu inému prechodu a potom vrátim späť?
"Vo vyspelých krajinách nenájdeme ani jednu zastávku veľkú iba pre jedno vozidlo." - Kecáš.
Najmä hlavne Karosy pôjdu ako prvé,aspoň myslím,že by mohlo byť tak.Neviem či majú medzi sebou zmluvu na odber plynu ale okrem DPB môžu tankovať CNG aj civilné vozidlá,vídať tam rôzne kamiony a osobné autá na CNG.
X rokov tam tak zastavuju vozidla MHD.X rokov to nikomu nevadilo,priam to vyhovuje ľuďom aby mohli na hrane prestupiť do vozidla pred ním.A to v minulosti jazdili prevažne vysokopodlažné vozy a nie ako teraz nízkopodlažné kde nie je v rýchlosti problém vystúpiť na vozovku.Alebo v inom prípade treba bombardovať Magistrát Hlavného mesta BA aby zastávku rozšíril respektíve presunul do vhodnejšiej polohy aby mohli zastaviť minimálne dve 18metrové vozy za sebou s nástupnou hranou.
Vo vyspelých krajinách nenájdeme ani jednu zastávku veľkú iba pre jedno vozidlo.Ale v našej krajine je mnoho stavieb zdedených po súdruhoch Husáka a Havla a nikto s tým nič nerieši.
Na jednej strane rozumiem argumentom druhej strany, ale zase na predpisy by sa mali dodrziavat a neblokovat prechod a signalizaciu pre chodcov, to by chcelo prerobit tu zastavku alebo nieco...
Keby ten idiot nezastavil na prechode na SAV smerom na HODŽOVO (nie Hodžove) námestie, tak hromada tebe podobných idiotov ho začne bombardovať, prečo neumožnil prestup do voza pred ním.
Skratka - je úplne jedno, čo ten idiot spraví, vždy sa nájde idiot, ktorý si nájde dôvod kritizovať.
Tým pádom je (podľa tvojich slov) idiot takmer každý vodič, lebo na tú zastávku sa žiaľ dva kĺbové autobusy za sebou nezmestia tak, aby ten vzadu neblokoval priechod - to čo spomínaš sa tam deje dosť často. A pred križovatkou postojí málokto, lebo potom im naskočí červená a zvyšuje sa meškanie.
Najviac ma vytaca, ked ten idiot zastavi na prechode na SAV smerom na Hodzove namestie, clovek vystupi z autobusu a nemoze prejst na druhu stranu, pretoze je cely prechod zablokovany a cela zelena je casto premrhana, bolo by dobre mozno preskolit niektorych vodicov DPB, ze na prechode sa stat nemoze...
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
N/A
Vo vyspelých krajinách nenájdeme ani jednu zastávku veľkú iba pre jedno vozidlo.Ale v našej krajine je mnoho stavieb zdedených po súdruhoch Husáka a Havla a nikto s tým nič nerieši.