Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #231688:
Tak na Slovensku je vseobecne zname, ze ked sa nieco stavia, tak sa nerozmysla ani na 10 rokov dopredu, teda mozno hej, ale v tom zmysle, ako o par rokov zarobit na tom istom, ak sa s tym este vobec nieco bude dat robit. Kazdopadne Bratislava ma tu nevyhodu, ze sa neda vymysliet nejaka alternativa, teda dala by sa, ale to by bolo tu asi sci-fi 😃... Dobrym prikladom je Racianska, tam sa cesta neda ani rozsirit bez toho, aby sa nezrusil chodnik alebo nenarusila stavba budov, proste uplne blbo vymyslene, kedze sa s tym nepocitalo v tej dobe. SAV si tiez neviem predstavit, akoby mohli rozsirit pre busy, vsak zastavka je od jednej krizovatky do druhej, takze to je zase bez sance.
Reply on: N/A #231686:
"A to v minulosti jazdili prevažne vysokopodlažné vozy a nie ako teraz nízkopodlažné" - Keď mi autobus zablokuje prechod na tú krátku chvíľu keď mám zelenú, tak mi ako pomôže že je nízkopodlažný? Akože sa ľahšie odveziem k nejakemu inému prechodu a potom vrátim späť?
"Vo vyspelých krajinách nenájdeme ani jednu zastávku veľkú iba pre jedno vozidlo." - Kecáš.
Reply on: Petto #231682:
Najmä hlavne Karosy pôjdu ako prvé,aspoň myslím,že by mohlo byť tak.Neviem či majú medzi sebou zmluvu na odber plynu ale okrem DPB môžu tankovať CNG aj civilné vozidlá,vídať tam rôzne kamiony a osobné autá na CNG.
Reply on: SUNSPINX #231685:
X rokov tam tak zastavuju vozidla MHD.X rokov to nikomu nevadilo,priam to vyhovuje ľuďom aby mohli na hrane prestupiť do vozidla pred ním.A to v minulosti jazdili prevažne vysokopodlažné vozy a nie ako teraz nízkopodlažné kde nie je v rýchlosti problém vystúpiť na vozovku.Alebo v inom prípade treba bombardovať Magistrát Hlavného mesta BA aby zastávku rozšíril respektíve presunul do vhodnejšiej polohy aby mohli zastaviť minimálne dve 18metrové vozy za sebou s nástupnou hranou.
Vo vyspelých krajinách nenájdeme ani jednu zastávku veľkú iba pre jedno vozidlo.Ale v našej krajine je mnoho stavieb zdedených po súdruhoch Husáka a Havla a nikto s tým nič nerieši.
Reply on: Jadran #231679:
Na jednej strane rozumiem argumentom druhej strany, ale zase na predpisy by sa mali dodrziavat a neblokovat prechod a signalizaciu pre chodcov, to by chcelo prerobit tu zastavku alebo nieco...
Reply on: MatejBA #231683:
To by aj Shellka (či kto im to dodáva naftu) mohla protestovať pri nakupovaní elektrobusov a trolejbusov 😂😂
Reply on: Petto #231682:
Necakane, ze SPP drzkuje ohladne CNG 😂
Reply on: kolenic.martin #231681:
SPP vie, ze akonahle dojde 80 klbakov, tak strati komplet DPB odberatela, kedze TEDOMY, SU a aj Vrakosy pojdu out.
Reply on: yellowcaptcha #231675:
Už chápem, ďakujem za vysvetlenie 👍
Reply on: SUNSPINX #231676:
Keby ten idiot nezastavil na prechode na SAV smerom na HODŽOVO (nie Hodžove) námestie, tak hromada tebe podobných idiotov ho začne bombardovať, prečo neumožnil prestup do voza pred ním.

Skratka - je úplne jedno, čo ten idiot spraví, vždy sa nájde idiot, ktorý si nájde dôvod kritizovať.
Reply on: SUNSPINX #231676:
Tým pádom je (podľa tvojich slov) idiot takmer každý vodič, lebo na tú zastávku sa žiaľ dva kĺbové autobusy za sebou nezmestia tak, aby ten vzadu neblokoval priechod - to čo spomínaš sa tam deje dosť často. A pred križovatkou postojí málokto, lebo potom im naskočí červená a zvyšuje sa meškanie.
Reply on: SUNSPINX #231676:
Môže byť problém krátkozrakosť, keď vodič nevidí ďalej ako 30 metrov pred seba a zablokuje vozidlom križovatku alebo prechod. 😁
Najviac ma vytaca, ked ten idiot zastavi na prechode na SAV smerom na Hodzove namestie, clovek vystupi z autobusu a nemoze prejst na druhu stranu, pretoze je cely prechod zablokovany a cela zelena je casto premrhana, bolo by dobre mozno preskolit niektorych vodicov DPB, ze na prechode sa stat nemoze...
Reply on: FFF13 #231674:
Žiadny autobus, myslím toho čo v autobuse celú službu sedel a kolieskom krútil.

Vodič totižto pozná prevádzkový predpis pre autobusovú dopravu a vie, že je povinný zastavovať na zastávkach, aby pravá strana vozidla bola pristavená k nástupnej hrane zastávky tak, aby cestujúci nemuseli pri nastupovaní, alebo vystupovaní vstupovať do vozovky.

Teda v žiadnom prípade nemôže považovať za obslúženú zastávku pri ktorej zastavil tak, že čo i len jedny z dverí vozidla neboli pri nástupnej hrane nástupišťa (chodníku). A aj keby to tak bolo rozkrikovať sa po cestujúcich a „vychovávať“ ich nieje vhodné a určite to nepatrí k pracovnej náplni vodiča.
Reply on: yellowcaptcha #231670:
Môžem sa spýtať aký autobus pod pojmom kolieskokrútič myslíš?
Reply on: tom.mesaros #231669:
Asi áno, pretože to tuším bolo napísané na reklame na DOD v autobuse.
Reply on: N/A #231668:
Zopakovanie základných pravidiel môže byť takto verejne užitočné aj pre ostatných vodičov.
Reply on: yellowcaptcha #231670:
tiež pripojím zážitok z minulého týždňa - na 2344 sa zaúčal nejaký "Vasil" - najprv som počul "Vasil, otvor aj predné dvere" a potom "Vasil, boha stoj, máš červenú !" ..... a to všetko na krátkom úseku medzi zastávkami Farského a Šustekova ..... tak ma len zaujíma, či sa Vasil osvedčil 🙂 🙂 🙂
Reply on: birch #231667:
Ja mám tiež pocit, že zastavovanie na zastávkach sa v poslednej dobe nejako zhoršilo...

Naposledy v piatok jeden kolieskokrútič na L88 vykrikoval na staršieho pána na Bulíkovej smerom Šustekova, že on už zastávku obslúžil – na zastávke pred nami stála najprv L99, a kolieskokrútič zastavil meter od nej tak, že možno jedny-dvoje dvere boli riadne pri chodníku a zvyšné s výstupom/nástupom z vozovky, a potom znova riadne tak aby všetky dvere boli riadne pri nástupnej hrane s tou priblbnutou poznámkou.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.