Reply on: fobust #23160:
Petrzalka versus linkovanie je (bude) orieskom coraz tvrdsim. Pretoze v Petrzalke len za posledny rok pribudlo najmenej 5 (mozno viac) strategicky dolezitych stavieb, ktore treba nejakym sposobom dopravne zabezpecit. Na druhej strane lezia moznosti DP - a vsetko toto treba optimalne zladit!!! Prepravne naroky Petrzalky stale zvladaju IBA autobusy - a rozsirenim novych strategicky dolezitych objektov sa pocet prepravovanych osob stale zvysuje! Do toho este zapocitajme bohuzial stale sluziacu socialisticku infrastrukturu a stav cestnych komunikacii - nie je to jednoduche. Urobit optimalne preklady liniek je uloha coraz narocnejsia a ani pri najlepsej voli sa neuhovie vsetkym!... Aj tak myslim, ze sa to cele zvlada NADPOMERY DOBRE.:o)
tr3mp
Čo sa týka nábrežia, magistrát priznáva, že odbočovací pruh je chyba, presnejšie, že je to nedokončené riešenie. Pôvodne to malo byť tak, že mala byť rozšírená cesta vpravo smerom do chodníka a parčíka - lenže dodatočne vznikol nejaký problém a nebolo to možné uskutočniť. V prípade, že vjazd do garáží bude cez Mostovú, ďalšie (a omnoho nevhodnejšie) riešenie by bolo spraviť odbočovací pruh na koľajách - možné blokovanie elín.
Podľa mňa je zavádzajúce, keď sa poukazuje na to, že pri križovatke s Mostovou je nábrežie zúžené a v Podhradí sa má cesta rozširovať. Pretože najväčšie množstvo aút prúdi od PKO a delí sa na dve pomerne rovnaké časti - rovno po nábreží a hore na Staromestskú a niečo aj na Nový most. Množstvo aút vidno na pravidelných zápchach. Ale na Vajanského nábreží zápchy, aspoň podľa mojich náhodných pozorovaní nebývajú.