Inak tomu co sa tu vytesoval z 10000 pacikov na facebooku - co takto zabezpecit prelepenie elektrickovycj schem v elektrickach? Dnes som sa mohol v 7509 (napr) docitat o tom, ze ma HLST jazdi dvojka a ze sedmicka neexistuje
Ono nedá sa všetko porovnávať. veľa krát jeden čaká na druhého, stavba nie je pásová výroba. Byť je pravda že lajdáckosť na verejných stavbách dosahuje trúfnem si povedať 50% príčin zdržaní, to že vidím postávať človeka neznamená že nekoná prácu.
Napríklad, ste betonár. Chlapi chystajú rohož, vy zalejete betónom. Kým chystajú, čo robíte? Miešačka sa točí, všetko ide ako má, ale vy aj tak stojíte a fajčíte....Robíte či nerobíte? Spôsobujete zdržanie?
Myslíš že ˝sem-tam˝ stačí na to, aby si dospel k záveru, že polovica pracovníkov tam nič nerobí? Pol hoďku si stál na jednom mieste a pozoroval ich? So zdržaním je to pravda, ale hľadal by som tam primárne iné dôvody.
Prekvapuje ma akou "rychlostou" sa stavia ta nasa nova elektrickova trat... Ako obyvatel Dubravky sem tam idem pozriet do Karlovky, ze ako stavba napreduje, niekedy sa zdrzim aj pol hodku. Ak by som robil takou rychlostou v robote aj ja, tak uz by ma asi vyhodili, no polovica tych pracovnikov tam fajci cigaretu a len sa rozprava a nic nerobi... Ak by zamakali, tak by to aj stihli
Pochvala za úpravu signálneho plánu semaforov pri obrátenej pyramíde. Ľavé odbočenie pre dopravu prichádzajúcu po ulici Imricha Karvaša zdola sa už púšťa aj súčasne s priamym smerom.
Tak trochu som sa prehrabal v dokumentácii a ako som vravel - je to v projekte takto spracované, ide o stožiar na trakčné vedenie: https://i.imgur.com/xJKaeV9.jpg
ked uz spominas verejne osvetlenie, tak v poslednom case mam taky dojem ako keby posunuli vecerne zapinanie neskor a ranne vypinanie skor a v case kedy to zrovna je treba (prechodova cast dna ked je uz/este sero) tak sa nesvieti...
v minulosti uz raz takyto pokus magistrat robol a tusim sa z neho nepoucil....
ked uz, radsej keby to osvetlenie vypli/obmedzili v nocnych hodinach (+- 1:30 - 4:00), to by mohlo prinasat menej problemov....
Nakoľko v projekte nie je riešená ani len obnova asfaltobetónového krytu len kúsky pri nových priecestiach tak na "luxus" vo forme obnovy chodníkov môžeme rovno zabudnúť. Tak isto ako to, že staré stožiare nevymenili všetky len tie, ktoré sú v nevyhovujúcom stave. O tom, že o pár rokov bude potrebné vymeniť aj tie zvyšné nakoľko budú po životnosti je škoda hovoriť... To mi pripomína, že je akosi ticho ohľadom plošnej obnovy verejného osvetlenia, aspoň som nezachytil či už bol vyhlásený opakovaný tender alebo nie.
Na druhú stranu som rád, že mesto aspoň časť pripomienok zapracovalo pri vypracovávaní dokumentácie, ktoré som nielen ja, ale aj iní ľudia pripomienkovali. Možno kebyže sa projekt robí pri aktuálnom vedení by sa podarilo vtedy presadiť aj viacero vecí.
Otázka: Je v projektovej riešená aj obnova chodníkov? Nemalo by zmysel následne po takejto oprave proste odsunúť chodník od cesty ako v minulosti pásom zelene kde budú stožiare a chodník proste o kus ďalej?
Nakoľko je to určite rovnako zakreslené aj v projektovej dokumentácii, ktorú už minulé vedenie mesta prevzalo s reklamáciou by si neuspel. Jedine zmena projektu čo by zrejme znamenalo ďalšie zdržanie projektu a financie navyše.
Zamestnanec pracujúci na čiastočný úväzok, ktorý je v robote 24/7, je snom každého novodobého otrokára. A, samozrejme, aj farmaceutických spoločností. Chlape, neblbni!
tr3mp