Máš niečo proti sadistickému označovaniu, kde si pozrieš 12 odchodv, 45 poznámok, a keď to zlúčiš, tak zistíš že autobus ti ide buď v utorok alebo v septembri? Máš niečo proti tomuto super systému kedy každý spoj je jedinečná linka vymetajúca totálne iné územie?
ja som bol prednedávnom v Solúne a tam majú niektoré linky označenia A-H (36A, 36B, ...36H) kde písmeno vždy znamenalo miernu zmenu trasy ale slovač je tak neinteligetná že by to nepochopila
Teraz je to nastavené dobre.
Nie je dôvod ťahať v špičke každé 4 min. spoj do Kopčian. To je treba až od stanice...
Pre lepšiu orientáciu max. rozdeliť linky na 80 a napr.81.
Zaujimava logika, ze by sa usetrili naklady.
Prave tie dnesne skratene spoje po Matadorku setria naklady, kedze je aj kratsia trasa , naopak ak by kazda 80tka sla do Kopcian a sla aj na Matadorku tak potrebujes viac soferov, viac busov, viac nafty/ elektriny. Do Kopcian naozaj netreba aby siel kazdy spoj linky 80 - tj rano kazde 4 minuty.
bus 80 - zbytočne sú 2 smery ( smer Kopčany, smer Matador ) . Stačilo by ,aby bus smerom do Kopčian vybavil aj Matador a ušetrili by sa náklady + ľudia by nemuseli riešiť ,ktorý spoj ide ktorým smerom ( často menil vodič smer cesty počas jazdy..... ) . Zároveň by sa ľuďom uľahčilo cestovanie , keď sedíš v buse a chceš ísť do Kopčian, je jedno či ide o 3 min. dlhšie so zachádzkou do Matadorky, ako stáť na zastávke aj 15 min. a čakať na správny smer.
Je tam viac riešení ako to poriešiť bez veľkého navýšenia výkonov. No beusáci si nepripustia skrátenie L63 ich priameho spoja po Trnavské mýto detto Ružinov L39. Detto Vajnory poloprázdnu L53 , kde väčšina preskakuje v špičke na/z elinu.
Tak tam máme teraz kopec liniek a najviac využívaná L61 nestíha. Je to aj vďaka usporiadaniu priestoru v busoch. Veľké kufre raz dva zapracú úzke uličky.
Problem s tymto riesenim je ze ked posles plny autobus z letiska tak sa ti do neho beztak budu na zastavkach pchat ludia ktori chceli ist na ten nasledujuci.
Preto mi pride ovela lepsie poslat posilu z Fatrun minutu pred riadnym spojom, ktora bude zberat ludi nastupujucich po trase, zatial co riadny spoj bude viezt najma letiskovych.
ja tou rozumiem, ale pokiaľ viem má sa prekopať linkové vedenie nakompletku (čítal som to na fb dopravného podniku) tak možno aj taká 61ka sa zruší a vytvorí sa niečo lepšie ..
david1
Tak tam máme teraz kopec liniek a najviac využívaná L61 nestíha. Je to aj vďaka usporiadaniu priestoru v busoch. Veľké kufre raz dva zapracú úzke uličky.