Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: zakaznik #231261:
No ja by som jeden podnet z dnesneho rana mal:

Pokracujuci trend zastavovat co najdalej od obrubnika v praxi. Cumel som ako blazon ked zastal vodic meter od obrubniku ked soferoval nemenovany autobus s hviezdou pod celnym sklom, na Dvoroch na prvom poradi linky smerujucej do Dubravky (ktora nekonci cislicou 4), na spoji po rannej spicke.

To ako ludia trepali kufre dole na vozovku a potom spat na chodnik patri ku koloritu, ale to ze na vystupovanie s kocikom potrebovala mamicka pomoc od dvoch dalsich ludi je uz proste moc.

Toto je zlepsenie, ktore nikoho nic nestoji. Vodic autobusu, ked pristavi pomaly a az k obrubniku, dokonca usetri mnozstvo casu tym ze prebehne rychla vymena cestujucich a nemusi na zastavke cakat tristvrte minuty.
Reply on: Mike #231262:
Predstavil som si manažéra v DPB, ktorý chce zlepšiť veci, príde ráno do práce a povie si:
"Čím dôležitým dnes začnem svoj pracovný deň? Čo takto prečítať podnety od cestujúcich a napísať k nim stanoviská?"

Myslím, že skôr si povie:
"Drahí marketéri, zrejme mám iný cieľ, ako je ten váš."
😁 😁
Reply on: N/A #231255:
Zmenit logo/nazov/slogan, teda obal, je najjednoduchsie. Ovela narocnejsie je naplnit obal novym obsahom a udrzat to. V Bratislave je na vsetko malo penazi, malo ludi a veci sa robia casto "na kolene". Sme nauceni na nizku kvalitu a Potemkinove dediny. Ostava verit, ze nove vedenie sa bude snazit menit veci systemovo.
Reply on: david1 #231256:
Tak si pozri oznam o akejkolvek vyluke na 130 ked je tam znizena kapacita. Prve co sa rusi su petrzalskej vlaky. Je zrejme ze ZSSK tieto vlaky povazuje za najnizsiu prioritu a je to na mieste, kedze vozia tak tretinu toho co vlaky do centra.
Reply on: zakaznik #231261:
A dopravcovi? Nie náhodou objednávateľovi dopravy?
Reply on: N/A #231255:
😃 Marketingovo to možno takto funguje...
Ale reálne, cestujúci majú dávať podnety na zlepšenia? To fakt? Druhá fáza bude čo, nechať ich to samých aj odšoférovať? 🤔
Reply on: 810zssk #231251:
Minule som bol railjetom v Rakusku a obdivoval som ich presnu jazdu a super infrastrukturu. Ak by sme chceli zrekonstruovat nasu trat 120 po vzore trate Wien - Salzburg, trvalo by nam to 100 rokov.
A "najlepsi" bol zaver, ked sme prisli spat do Bratislavy, prve hlasenie, co som pocul bolo hlasenie o meskani vlaku.
Minule tu niekto pisal, ze vzor, ako to ma fungovat, mame hned vedla, no stale si ho od nich nevieme okopirovat.
Reply on: Joyki #231258:
Veď hej.
Písal som , že do 6:30 bola výluka pred Trnovcom.
Aj prvé ranné OS na S60 boli odrieknuté.
Vďaka tomu aj kopec vlakov na 110 nešlo.
Reply on: david1 #231256:
Včera na S65 počas dňa premával jeden jediný Jánošík, aj to s meškaním 60+ min, potom popoludní sa napojil druhý. Ráno to nepremávalo vôbec, čiže vyprevená bola len tretina spojov.
Aké máte z posledného času skúsenosti s (ne)funkčnosťou klimatizácie z autobusov? Popísalo sa celkom dosť o tom, ako sa DPB snaží to riešiť, ale situácia mi príde rovnako zlá ako keď prišli tento rok prvé horúčavy. Možno mám len smolu, ale väčšina spojov (prevažne linky 83, 84, 93, 94, 95), ktorými som za posledné cca dva týždne šiel, mala klimatizáciu buď úplne vypnutú alebo nechladila. Je to stále o nedostatku kapacít na ich servisovanie? Alebo je to (minimálne pri SORoch) o tom, že tie poddimenzované klímy jednoducho nikdy nebudú spoľahlivé?

Ináč to svetlé stropné obloženie na niektorých SORoch je už fakt z prachu z klímy neuveriteľne špinavé. Dá sa to vôbec ešte vyčistiť?
Reply on: 810zssk #231252:
Ani by som nepovedal. Práveže minule to boli jediné spolahlivé spoje na trati 130.
Včera hneď od rána nešli lebo nocujú v NZ. Do 6:30 bola výluka pred Trnovcom. Nemali sa ako napojiť na trať.
Ten horiaci Rex na Vinohradoch mal byť v BA o 8:30 a o 11 tej ešte , len zahorel pred hlavnou st. Celý deň bol problém od Bernolákova po odb. Močiar. Meškali cez hodinu aj S60.
S 65 jazdili no s veľkými meškaniami aj cez celý svoj int.
Na večer odriekli úsek N.Mesto - Senec. Čiže jedno kolo pred fajrontom.
https://dpb.sk/sk/sprava/dopravny-podnik-bratislava-v-priebehu-roka-vyrazne-zlepsi-mhd-zmeny-budu-moct-navrhovat-aj-samotni-cestujuci

Musím citovať: "Aby sme cestujúcim dokázali, že zmeny myslíme naozaj vážne a chceme ich realizovať, začíname používať nový slogan „Máme spoločný cieľ...“
😃 Mne to vyznieva, akoby zmena sloganu bola nespochybniteľnou dogmou zaručujúcou pozitívne zmeny a ich realizáciu. 😁
Reply on: westmere #231253:
Zrejme sa pokazil o 5:38 pri vyjazde z vozovne.
Neviete nahodou niekto preco nesiel dnes (9. 8. 2019) o 6:03 trolejbus 208 z Hodzovho namestia smerom k Nemocnici sv. Michala?
Mimochodom, veľmi sa mi páči ako prvé čo ZSSK zruší pri akejkoľvek príležitosti (výluka, mimoriadnosť...) sú vlaky z/do Petržalky, čím potvrdzujú zmysluplnosť ich prevádzky 😂
Reply on: Joyki #231248:
Toto je tiež úspech prevádzkového konceptu z minulého storočia, kedy vlaky na hlavnej trati jazdia po dvoch hodinách a čo obeh, to iné zloženie súpravy. Potom to tak pri mimoriadnostiach vyzerá, lebo dispečing nemá na výber prakticky žiadne iné zmysluplné riešenie než proste tie vlaky voziť s meškaním donemlátom až kým nepríde noc (kedy našťastie ľudia necestujú 😁) a všetko sa to zresetuje.

Dnes som išiel 4626, zo Zámkov sme mali 70 minút. Prišli sme do BA kde to má obrat na 4631 s odchodom 19:01 - a na ten aj išiel, takže 4631 meškala hodinu. Tak som si to potom na ZSSK mimoriadne pozeral a toto meškanie vzniklo o 11tej doobeda, všetky neskoršie vlaky toho obehu už mali ako dôvod len "obrat súpravy". Napriek tomu o ôsmej večer tá súprava stále viezla dôsledky tohto meškania. Lenže čo dispečer spraví? Zrušiť vlak nemôže lebo tam vyrobí trojhodinovú dieru, navyše keby tá suprava potom pokračovala na inom vlaku tak nesedí radenie, lebo samozrejme iné súpravy na tej linke sú radené inak. A tak ďalej.

Najväčšia sranda bola že tá 4626 isla takmer súbežne so 4628 (rozdiel asi 5 minút), lebo tá bola z inak riešeného obehu a je to nejaka špičková posilová súprava, takže ranné meškanie neviezla 😁

Keby bola ucelená linka s jednotným radením a normálnym taktom tak sa takéto prenášanie meškaní eliminuje oveľa lahšie (poposúvajú sa súpravy na iný obeh, podľa toho čo práve má ísť keď tam príde, nanajvýš sa zruší jeden vlak kým to začne sedieť).

V každom prípade ktokoľvek to blúzni o tom že toto je nejaka alternatíva voči autu je naivný. Mimoradnosti sa stanú hocikde, ale to že tu kolabuje jedná blbá regionálna linka ešte 9 hodín po obnovení plnej prevádzky na trati je výsmech. A kým vlaky jazdia doslova náhodne, cestujúci môžu dúfať že náhodný čas vlaku ktorý im práve náhodne prišiel náhodne klapne k odchodu wannabe "prípojného" BID autobusu s intervalom 2 hodiny.
Reply on: david1 #231244:
Kolegovia zo Senca chodia do Bratislavy do roboty takým štýlom, že zoberú auto, prídu na stanicu, pozrú, či chodia vlaky a keď nechodia, tak idú do BA autom. Keď chodia, auto nechajú pri stanici a idú vlakom. 😂
Reply on: Joyki #231248:
Myslel som to tak, že by šli od Vajnor na Nové Mesto a odtiaľ na HLST (aspoň EC a rýchliky) a osobáky by sa vracali z NM späť smer Galanta.
Reply on: TomJ #231245:
Nič by to neriešilo, lebo by potom neboli súpravy z HLST naspäť. Aj keď možné to je, aj prevoz ľudí na Nové Mesto S70-kou, ale to zatupení železničiari si nebudú takto sťažovať prácu.
Reply on: Ámos #231241:
A iné v lese nerastú?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.