Reply on: trolejbus6207 #231065:
Nie všetky služby končia na výpravni ty trkvas!!!A čo tí čo striedajú na trati???Napríklad Molecova,Trhovisko,Tesco Lamač,Slávičie údolie a ďalšie.
A skriniek isto nie je pre každého vodiča.Skrinky sú malé tzv.príručné na šálku od kávy,cukor a podobne,nedáš tam na vešiak uniformu aby sa nedokrčila.
Žáržo
Moja pozícia nebude vedúci marketingu, na tu príde iný človek. Vytvorená mi bola nová funkcia, a to koordinátor PR a marketingu, ktorý začne vo veľkom riešiť veci, ktoré doteraz nefungovali.
Ihneď sme nastavili napr. zmenu fungovania na sociálnych sieťach. Odblokoval som ľudí, ktorí prezentovali častejšie svoje návrhy i nespokojnosť a bývalým adminom sa to úplne nehodilo a vlastne sme vôbec odblokovali Facebook, aby naň mohol písať ktokoľvek a stal sa dôležitým informačným kanálom, kde bude fungovať obojstranná komunikácia so zákazníkmi. Rád by som DPB priblížil čo najviac ľuďom a pokračoval v štýle komunikácie, aký môžeme poznať z RegioJetu, kde som niekoľko rokov pôsobil pri komunikácií s médiami.
Rovnako prevezmem informovanie o novinkách v doprave. Veľmi ma štve, keď dobrovoľná fanúšická stránka dokáže urobiť X-krát lepšiu robotu, ako ľudia, ktorí sú za to platení. MHD sa citeľne zlepšuje, ale ak sa to nedostane do médií, nikto sa o tom nedozvie. Spustí sa výraznejšia komunikácia s novinármi a rovnako sa budú meniť aj informácie o novinách na webe. Už to nebudú prekopírované dopravné príkazy a pod.
Ďalšie aktivity budú pokračovať, mám hrozne veľa nápadov, čo sa môže zrealizovať. Budem určite rád, keď bude mať aj ktokoľvek odtiaľto tip na zlepšenie, príp. poskytne napr. pomocnú ruku, ak by bolo potrebné niečo operatívne odfotiť a pod.
Mám napr. predstavu, že môžeme fanúšikov, ktorí si MHD fotia zapojiť na sociálne siete, resp. by sme im umožnili ich fotografie publikovať u nás, kde by svoju prácu mohli odprezentovať.
Keby niečo, kontakt na mňa je zarnovicky.martin@dpb.sk.