Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: trolejbus6207 #231065:
Nie všetky služby končia na výpravni ty trkvas!!!
A čo tí čo striedajú na trati???Napríklad Molecova,Trhovisko,Tesco Lamač,Slávičie údolie a ďalšie.
A skriniek isto nie je pre každého vodiča.Skrinky sú malé tzv.príručné na šálku od kávy,cukor a podobne,nedáš tam na vešiak uniformu aby sa nedokrčila.
Ak sa nemylim, tak MB Capacity na linkach v Dubravke su ako kompenzacia za to, ze nepremavaju elektricky, takze myslim, ze to bol super napad.
Reply on: N/A #231076:
🤣 veď NB 18 na L29 vymyslel Vallo a jeho tím aj zo zbytočnými MB Capacity na L84.
Čiže tam treba hľadať toho inteligenta.
Reply on: Ike #231077:
Ubohosť si ty!!!

A Vallo a 40 jeho lúpežníkov (Vallo-team) 🤣😂
Reply on: mirec240 #231075:
Však 4 roky hodujte a potom to aj tak skončí 🤣😂
Reply on: N/A #231072:
Neuveriteľne suterenna, primitívna a infantilna reakcia. Čistá ubohost.
Reply on: N/A #231074:
Aj na L 29 su zbytocne 18m busy.A nic s tym nespravi nikto.Lebo nejaky inteligent si to vymyslel tak to tak musi byt.😠
Reply on: N/A #231072:
Čím viac sa ľudia ako ty ozývajú proti Vallovi či aktuálnym zmenám v dopravnom podniku, tým väčšiu istotu mám, že sa veci konečne hýbu správnym smerom 😎 len tak ďalej, aj tak vám to vyplakávanie k ničomu nepomôže.
Reply on: FFF13 #231061:
Na X5 sa mali nasadiť MB Capacity postačoval by 6 minútový interval a všetky spoje až do Dúbravky.
Na L84 sú MB Capacity zbytočné lebo hlavne v špičkách sa vlečú za sebou s tým,že L83 plná a za ňou L84 skoro prázdna.Hlavné je,že tieto klimatizované vozy mohli byť na X5ke.Na L84 postačuje aj SOR Nb18.
Reply on: gejza #231053:
Ja síce nie som ukážkový príklad, ale súhlasím, že vodič MHD by mal byť v službe identifikovateľný. Model – polokošeľa alebo košeľa a svoje nohavice (pri nohaviciach stačí, aby sa vylúčili plavky s tepláky) – sa zatiaľ zo všetkých pokusov osvedčil najviac a rovnako je to takto v X ďalších firmách. Väčšina vodičov belasé polokošele nosí, sú pomerne obľúbené, príjemné i celkom pekné. Navyše je ich možné zo/obliecť prakticky kdekoľvek a pokračovať v programe dňa, pretože nie každý chodí iba z domu do práce a z práce domov.
Vodiči sú identifikovateľní, veľkú väčšinu služby je vidno iba vrch, preto nerozumiem, ak niekto stále trvá aj na jediných správnych nohaviciach.

+niečo k téme:

https://www.startitup.sk/ma-oblecenie-ktore-nosime-vplyv-na-nas-pracovny-vykon/

https://m.karierainfo.zoznam.sk/cl/1000138/1790415/Kostymy-a-kravaty-nie--Vacsina-Slovakov-sa-chce-do-prace-obliekat-podla-seba--dress-code-by-zrusili
Reply on: Žáržo #231063:
Treba vymýšľať všelijaké nové funkcie,veď ujo Vallo to zaplatí.
Radšej keby sa spojazdnili tie odstavené vozy a nie kupovať šrot a platiť zbytočných ľudí.
Reply on: Žáržo #231063:
Nová Metla dobre metie !
Reply on: gejza #231069:
Nie,práveže tento má najväčší záujem a to vadí zvyšným 3 odborárom.
Reply on: 810zssk #231056:
to: #231058, #231057, #231056, #231059

ďakujem všetkým za reakciu - ak som to správne pochopil, tak v DPB a.s. funguje viacero odborových organizácií a tento konkrétny pán má asi iné priority než chrániť záujmy zamestancov ...
Reply on: Žáržo #231063:
ĎAKUJEM .... verím, že komunikácia sa výrazne zlepší - doteraz ma DPB a.s. komplexne ignoroval .... asi som sa pýtal nepríjemné otázky 🙂 🙂
Reply on: Žáržo #231063:
Tak vela stastia s cistenim augiasovho chlieva. 👍
Reply on: N/A #231064:
Ja som netvrdil, že niekto má niekoho nútiť ísť do roboty v uniforme z domu. Ja som len dával príklad, že inde na svete je bežné že ľudia chodia v pracovnom už z domu. A aký je problém ísť už z domu v uniforme vodiča MHD do práce? Jediný problém vidím v tom, že sa za to čo robím hambím. Tak ale potom nech to radšej ani nerobím, lebo dosť pravdepodobne tomu zodpovedá aj výsledok práce. Ja tiež musím mať pri svojej práci oblečenie v zmysle "štábnej kultúry" a nikoho nezaujíma kde sa oblečiem. V stanovenom čase musím byť na stanovenom mieste a je to len môj problém. Ak mi to nevyhovouje, tak proste tam robiť nemusím a miesto mňa príde niekto, komu to vadiť nebude.
Reply on: N/A #231064:
Pred pár rokmi som sa dal "prepašovať" na výpravňu na Hroboňke a bol som milo prekvapený, ako sa to tam zmenilo, každý vodič má k dispozícii skrinku, podobne je to aj na Trnávke, takže ak má problém s tým, že nechce cestovať do práce v uniforme, tak môže ísť "v civile" na výpravňu, tam sa prezliecť a ísť striedať v uniforme, službu končí na výpravni, kde sa prezlečie a ide domov zaslúžene odpočívať
Reply on: Kanarcan #231062:
Je veľa konečných kde nie sú "sociálky" ale je tam striedanie vodičov.Čiže nie je miesto na prezliekanie.A nikto nemôže niekoho nútiť ísť už v uniforme z domu.Policajti,Hasiči,Zdravotníci,Čašníci,Kuchári a podobne majú vytvorené podmienky na prezlečienie ktoré v DPB nie sú.
Reply on: Andy #231055:
Ahoj, príležitostne sem natrafím a teraz sa budem snažiť ešte častejšie, aby som mal predstavu, čo sa deje, čo sa rieši a čo sa môže zmeniť. Nové vedenie Dopravného podniku je absolútne otvorené k novinkám, takže teraz nastáva ten správny čas, keď sa môže začať veľa meniť k lepšiemu.

Moja pozícia nebude vedúci marketingu, na tu príde iný človek. Vytvorená mi bola nová funkcia, a to koordinátor PR a marketingu, ktorý začne vo veľkom riešiť veci, ktoré doteraz nefungovali.

Ihneď sme nastavili napr. zmenu fungovania na sociálnych sieťach. Odblokoval som ľudí, ktorí prezentovali častejšie svoje návrhy i nespokojnosť a bývalým adminom sa to úplne nehodilo a vlastne sme vôbec odblokovali Facebook, aby naň mohol písať ktokoľvek a stal sa dôležitým informačným kanálom, kde bude fungovať obojstranná komunikácia so zákazníkmi. Rád by som DPB priblížil čo najviac ľuďom a pokračoval v štýle komunikácie, aký môžeme poznať z RegioJetu, kde som niekoľko rokov pôsobil pri komunikácií s médiami.

Rovnako prevezmem informovanie o novinkách v doprave. Veľmi ma štve, keď dobrovoľná fanúšická stránka dokáže urobiť X-krát lepšiu robotu, ako ľudia, ktorí sú za to platení. MHD sa citeľne zlepšuje, ale ak sa to nedostane do médií, nikto sa o tom nedozvie. Spustí sa výraznejšia komunikácia s novinármi a rovnako sa budú meniť aj informácie o novinách na webe. Už to nebudú prekopírované dopravné príkazy a pod.

Ďalšie aktivity budú pokračovať, mám hrozne veľa nápadov, čo sa môže zrealizovať. Budem určite rád, keď bude mať aj ktokoľvek odtiaľto tip na zlepšenie, príp. poskytne napr. pomocnú ruku, ak by bolo potrebné niečo operatívne odfotiť a pod.

Mám napr. predstavu, že môžeme fanúšikov, ktorí si MHD fotia zapojiť na sociálne siete, resp. by sme im umožnili ich fotografie publikovať u nás, kde by svoju prácu mohli odprezentovať. 🙂

Keby niečo, kontakt na mňa je zarnovicky.martin@dpb.sk.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.