Reply on: si #231020:
Áno, zabudol som že pri samostatnej stope pred križovatkou od patrónky budeš ešte 1x krížiť stopu z hodžka. Ale v zásade jeden kríž nie je hádam tak zložitý prvok aby zásadne predražil celý systém. Petto: Áno, aj keď možno ani nie, ak by si presunul stopu súčasnú nad "stredný" pruh (v súčastnosti zľava ide ľavý (aj na hlst), stredný, a pravý (tuším BUS pruh) všetky vľavo, a následne dva ešte priamo. Ak by stopa bola v strednom (zberače tam dosiahnu) tak aj z ľavého na hlst tam dosiahneš a výhybka by ti stačila pred prvým ostrovčekom.
Ike
Trakčné vedenie v Bratislave totiž nerastie ako huby po daždi.
V generely dopravy sa táto spojka nespomína.
Vo Vallovom pláne Bratislava áno, v kontexte nahradenia linky 32 trolejbusmi. No jedným dychom sa dodáva zlúčenie s linkou 204.
V júni 2017 zobralo zase mestské zastupiteľstvo materiál "Pilotný projekt nahradenia kĺbových autobusov za kĺbové trolejbusy s pomocným batériovým pohonom na vybraných linkách" kde sa spomína to isté, pričom odbočka SAV - HLST je výhľadová a jej realizácia bude závisieť od riešenia priestoru predstaničného námestia.
Neviem v akej fáze projektovej dokumentácie sa nachádza trať Dlhé diely - Patrónka, no viem, že sa skloňuje podstatne viac ako spojka SAV - HLST. A namiesto odpovede, čo teda navrhuješ v prípade, ak sa zatrolejuje Mlynská dolina skôr, ako sa spraví SAV-HLST mi dávaš mínusky a vkladáš do úst veci, ktoré som nepovedal.