Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: MatejBA #231014:
V pohode, iba trochu som si poplakal do vankúša. 😂
Reply on: Ike #231013:
Nemal by som pisat neskoro vecer a unaveny 😂 Pravdu mas - prepac 😅
Reply on: MatejBA #231012:
Nič, len ja som 32+204 nespájal. Ale 32+64 😉 😂
Reply on: Ike #231010:
A aky navrh? Vsetky su ZLE. Hlavnym problemom Bratislavy je neflexibilita pre chybajucich XY spojek u trolejbusov.

Po Central by to bolo pekne, ale zbytocne (mozno v kontexte Filialky? Pochybujem...). Po Radiovu je to pre zapchy/chybajuce bus pruhy kravina, nech sa to snazite akokolvek zahrat, ze to je najlepsie riesenie (no nie je - okrem otazky ako s intervalom ta linka fakt nebude potom potrebovat CP - bude jazdit nahodne). K Nemocnici sv. Michala cez Hodzko je to fantasmagoria. Mliekarenska tiez nedava moc zmysel.

Vsetko co by sa mohlo akokolvek rozumne tocit cez centrum (na Hlavnu, Kollarovo, odbocka zo Stanice na Sulekovu, od Hradu na Sulekovu, Krizna/Karadzicova smer centrum, Saleziani, Zimak) neexistuje lebo nieco.

A co takeho hrozneho som ti do ust vlozil? Ze sa ma spojit 204 a 32 a musis poriesit zmenu intervalu lepsim ako 15 minut a ze to rozbije preklad s 205 a inymi linkami na Roznavskej?
Reply on: Petto #231004:
To bol skôr ilustračný príklad (aj keď si myslím, že nijak katastrofický), niektorí odborníci určite majú v zálohe ďalších x možností, ako to vymyslieť. 🙂
Reply on: MatejBA #231009:
Stále čakám na ten tvoj návrh.

Trakčné vedenie v Bratislave totiž nerastie ako huby po daždi.

V generely dopravy sa táto spojka nespomína.

Vo Vallovom pláne Bratislava áno, v kontexte nahradenia linky 32 trolejbusmi. No jedným dychom sa dodáva zlúčenie s linkou 204.

V júni 2017 zobralo zase mestské zastupiteľstvo materiál "Pilotný projekt nahradenia kĺbových autobusov za kĺbové trolejbusy s pomocným batériovým pohonom na vybraných linkách" kde sa spomína to isté, pričom odbočka SAV - HLST je výhľadová a jej realizácia bude závisieť od riešenia priestoru predstaničného námestia.

Neviem v akej fáze projektovej dokumentácie sa nachádza trať Dlhé diely - Patrónka, no viem, že sa skloňuje podstatne viac ako spojka SAV - HLST. A namiesto odpovede, čo teda navrhuješ v prípade, ak sa zatrolejuje Mlynská dolina skôr, ako sa spraví SAV-HLST mi dávaš mínusky a vkladáš do úst veci, ktoré som nepovedal.
Reply on: Ike #231008:
No urcite je skvely napad tam poslat linku, ktora bude jazdit nahodne a rozbit interval s L205 (to chcem vidiet ako sa uzivi 15 minutovy spickovy interval na L3204).

Nehovoriac o tom, ze ta spojka, ked Vallo a team budu mat rozum, bude moct byt vyuzivana aj pre ine linky/dojazdy.
Reply on: MatejBA #231002:
A kde máš garanciu, že sa tá spojka vybuduje skôr alebo spolu s trolejbusovou traťou na Dlhé Diely. Druhá otázka znie, čo v prípade, ak nie. Akú linku s akým trasovaním tam pošleš?
Reply on: Petto #231005:
Na Kramároch ostane NÚDCH (detská nemocnica) a hore NÚSCH a NOÚ
Reply on: Petto #231005:
To skor postavia D4 tunel pod Karpatmi ako novu nemocnicu 😂
Reply on: MatejBA #230999:
32 Kramarmi strati opodstatnenie ak raz v roku 3000 vybuduju nemocnicu Razsochy 😃
Reply on: Andy #231001:
Mame dnes 2 typy tbus liniek - s nasobkovym intervalom bud 7,5 alebo 15 (33 a 210 neratam). Robit 12minutovy opatovne ti zase roztrieska system. A na Trnavskej ceste ani nevravim kde jazdia 61,63 s 15Min int. Len ta 39tka je stale kralovna , celotyzdenne 20min 😃.
Reply on: Ike #230994:
Na juniora stačí Duplo 😂 .
Reply on: Ike #231000:
Jednoduche - vybudovat odbocku na Hlavnu stanicu. Najlacnejsie a najrychlejsie riesenie. Urcite rychlejsie ako vybudovat viac buspruhov, aby L3204 bola aspon nejak spolahliva. 🙂

A ked sa casom skutocne zacne preferovat MHD na cestach, tak kludne spojit (ale urcite nie s 15 min intervalom).
Reply on: Petto #230995:
Tak ponajhoršom by sa dal 12 min. interval na 204+32 aj 205, s kĺbakmi by stačil aj v špičke na 32.
Reply on: MatejBA #230999:
Akceptujem výhrady a čakám na tvoj návrh. 😊
Reply on: Ike #230998:
Poslat to cez Hrobonovu tiez nie je riesenie, kedze odstrihnes jednu velku M.C. od velkej nemocnice... A hnat potom ludi cez Sokolsku je hlupost (pre nizku kapacitu zastavky a nutnost ist cez velmi rusnu cestu + to je aspon extra 10 minut oproti dnesku) a posielat ich na 2 prestupy Zoo a Patronka atraktivite MHD pred autami neprida...
Reply on: Ike #230997:
Ešte doplním že chronometráž Pri Habánskom mlyne - Sokolská je cez Kramáre 8 minút a cez Hroboňovu 6.
Reply on: MatejBA #230996:
Asi sa nerozumieme:

1) buď bude premávka trolejbusovej L32 v dnešnej trase nereálna z dôvodu chýbajúcej odbočky Pražská - HLST a teda bude potrebné ju poslať na najbližšie trolejusové obratisko, ktorým je Centrál, teda defacto dnešná trasa L64 alebo

2) bude premávka trolejbusovej L32 možná vďaka výstavbe chýbajúcej spojky a tým pádom bude možné aj L64 skrátiť a následne zlúčiť s L32, hoci podľa mňa je prejazd linky cez Račianske a Trnavské mýto oveľa väčšia pridaná hodnota hodná meśkania ako ukončenie linky na mieste, kam aj tak nikto pravidelne nechodí a nehovorím o tom, ako sa ľahko celý ľavý pruh a odbočenie na HLST upchá.
Reply on: Ike #230990:
Stale to neriesi zapchy v Mlynskej doline, na Kramaroch, pri stanici, na Sancovej, pri Trnavskom myte a na Roznavskej v okoli Fresh marketu. Zaroven vytvoris linku, ktora bude velmi nachylna na vypadky a ktorej meskania v spicke budu bezne atakovat 15 minut.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.