Reply on: fobust #23086:
ked nic ine, tak aspon na to, ze by sa vyhodili vsetky stare rozbite trate a rozhegane podvozky a aspon chvilu by sa jazdilo po niecom normalnom. (a neprenasali by sa chyby a poruchy zo starej trate do novej - lebo aj ked ku strate opravis, ked ti tadial budu behat vozy s vymlatenymi podvozkami, daleko skorej ju znicis, a zas naopak ak opravis aj neaky voz, ked ho pustis na blbu trat, tak sa ti za xvilu rozhega... a prave ta zmena rozchodu bude uplne genialnou barierou aby sa ti toto nedialo :-))Re #23088 fobust: citis sa bohaty ? tak teraz zacni s opravami na 1000kovom rozchode a o 10 rokov zrazu zistis ze ono ta prepojitelnost so vseobecne rozsirenou 1435 nie je az tak zla vec... akurat ze zmena potom ta bude stat niekolkokrat viac...
PS: zmena rozchodu sa ta v dielnach nemusi najmenej tykat - vozidla v UD su pokial viem umiestnovane na jalove podvozky ktore chodia len v ramci dielni a tam mozu kludne behat aj na 1000ke...
Re #23107 fobust: ja som pocul nieco o tom, ze podbijacka ktora je v DP je neaka vyhybkova ci akato a ze vsetko na nej treba nastavovat rucne, postupuje pomaly pod (proste ze to je optimalizovane na podbijanie kadeakych zlozitych tratovych usekov); kdezto na rovne je vraj vhodne pouzivat neaky iny exemplar, vraj ten sa len nastavi a ide (plne automaticky). No a podbijacky na 1000ku, kolko sa ich kde vyskytuje ? - vzdy musis niekde neaku vyzobrat; na 1435 su ich na zeleznici mrte...
fobust
V Bratislave kvalitny a fungujuci IDS? Vsak to u nas neexistuje!