Ak má voz rádiostanicu (krabička ako modem), tak sa čas synchronizuje aj na diaľku. Aspoň tak som to pochopil ja od servismana. Za normálnych okolností by rádiostanica mala byť v každom voze.
Na iných to ukazuje dobre, robí to z povšimnutia len SNP novododaná tabula pred tržnicou, Či ma ešte starší typ textov alebo čo, neviem. Ale píše všetky konečné len jednoslovne (Komisárky, Jungmannova, Astronomická)
Na tému infosystému: Neviete, ako je to so (starými) palubnými počítačmi a synchronizáciou času? Včera som šiel myslím s 4930 na 61 a čas mal o tri minúty posunutý dozadu oproti reálnemu času (z hl.st. odišiel podľa palubáku načas, ale reálne tri minúty zmeškaný).
Páni, otázka na zmenu cieľa na nám SNP pre 3/9
Stál som na zastávke nám SNP smer kamenné, a sledoval som displej:
Kedy sa vlastne zobrazí odchod na tejto zastávke pre linku 3? Totiž, forcity šlo z obchodnej, a na tabuli svietila L.9 - Rača. Následne keď vyliezla z obchodnej, L3 - Ružinov. A potom zmizla úplne z informačnej tabule. Električka prišla s vonkajším panelom L3 - Rača (Po zastavení na zastávke sa na informačnej tabuli objavila L3 - Komisárky (agh, zas každý panel niečo iné a pritom to isté), a po odchode zo zastávky až po kamenné námestie svietilo vo voze L9 - Rača. až od kamenného aj vo voze správne údaje, a aj na informačných po ceste bolo správne.
Vie sa dakto fundovaný vyjadriť čo je v hre vlastne? Plus prečo elektronická odchodová zobrazuje Komisárky, pričom na vozoch je Rača? (ok, ja ako BA obyvateľ viem, ale turista nepochopí keď na voze je jedna konečná, na elektronickej iná konečná)
To určite nejaký delenkár, čo si doháňa hodiny, príplatky a podobne.
Tam to ale stále nehorí - otočí sa v obratisku na Žatevnej a vráti sa odkiaľ prišiel.
Online tabuľa ukazuje správny smer, pretože palubný počítač je správne nastavený, v tomto konkrétnom prípade ide len o zlyhanie komunikácie medzi palubákom a vonkajším displejom.
Nič, to odkedy existuje nový typ palubných turbopočítačov (aký má aj táto SORka), tak sa stáva, že displeje prestanú prehadzovať cieľové zastávky, prípadne infosystém prestane reagovať na pohyb vozidla (závada GPS), alebo z ničoho nič prestanú fungovať všetky označovače vo vozidle.
Toto by sa nemalo stávať. To nie je bežný osobák, ale vozidlo na prepravu osôb vedené profesionálnym vodičom, ktorý v tomto prípade porušil aj niekoľko predpisov.
Len si predstav, že by sa niečo podobné stalo v leteckej doprave. Vlastne, čosi podobné sa stalo v Brazílii: Let Varig 254. Pilot letel na západ miesto severu a rachol do daždového pralesa po vyčerpaní paliva.
Tie bus pruhy v Karlovej aj niekto zo strany polície kontroluje? Dnes som sa tam motal v špičke a aspoň chvíľu som si otestoval ako sa cíti stredopruhar na D1.
Pe67