V prikaze je pokyn cakat bez nejakych detailov (akurat ze najma v case ked je 8 minutovy interval). Pravidla neexistuju a nikto to tam neriadi, takze to cele stoji a pada na tom aku ma vodic naladu. Zazil som takych co poctivo cakali aj takych co sa to vybodli a isli podla CP.
4 minúty je bežný čas na takéto prestupy.Kým vystúpia cestujúci z električky,kým "legálne" prejdú cez cestu na zelenú a následne k zastávke tak v konečnom dôsledku zo 4 minút čakania sú už iba 2 minúty použiteľné na to všimnúť si cieľovú tabuľu a prečítať kam vlastne tento spoj ide.
Stáva sa denne,že aj po zmene cieľov BORSKÁ inverzne sa niekto začne na Miú KV sťažovať prečo nejde do Dúbravky!!!
Nie je povinnosť čakať na X6 z dôvodu tak hustého intervalu oboch spojov,že 3-4 minúty nikoho nezabijú.Aj keby 8 minút stále je to znesitelnejšie ako 20-30 minút.
Na tej Molecovej je nejaké pravidlo, že sa X5 a X6 majú čakať? Pred cca hodinou som prišiel X6, polovica ľudí prešla na zelenú, ďalšej už skočila červená a samozrejme kým zase nabehla zelená, vodič 2219 na X5 sa na nich vykašlal a odišiel.
Predchvilou stali na Banikovej a fotili tych, co jazdili v buspruhu. Ale to je prvy raz, co som take videl. Dalsi dnes stali na Molecovej a piskali na chodcov iducich na cervenu (tam su celkom bezne).
Ak má voz rádiostanicu (krabička ako modem), tak sa čas synchronizuje aj na diaľku. Aspoň tak som to pochopil ja od servismana. Za normálnych okolností by rádiostanica mala byť v každom voze.
Na iných to ukazuje dobre, robí to z povšimnutia len SNP novododaná tabula pred tržnicou, Či ma ešte starší typ textov alebo čo, neviem. Ale píše všetky konečné len jednoslovne (Komisárky, Jungmannova, Astronomická)
MatejBA
Myslim si, ze iMHD to ma naozaj skvelo prepracovane a usetri sa cas, kym niekto odpovie