Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #230341:
Pokiaľ ma pamäť neklame 30 minútový interval je v BA do 0.30h potom 60 minutový.
Budeme to síliť čo to dá.Linka dennej prepravy: z toho mi vyplýva,že linka viac menej premáva od skorých ranných hodín až do neskorších večerných hodín.Povedal by som,že 23:00 je už nočná hodina vhodná na premávku nočných liniek s označením "n".
Slušný človek ide tak z práce po dennej šichte najneskôr okolo 00:00-01:00 po tejto hodine skôr nájsť na ulici iba alkoholom podgurážených ponevierajúcich sa z kadejakých knajp luďí,ktorí si myslím keď mali na vysedávanie v podnikoch pri alkohole a pod.majú aj na odvoz napríklad taxíkom,ktorý ich zavezie kam si ráčia.To len x-té bývalé vedenie DPB urobilo z MHD "pilotnú"taxislužbu a nocľaháreň pre bezdomovcov na linkách kde sa vytvorili priebežné konečné,komfort ako z rozprávky so závanom smradu,najprv za príplatkový nočný lístok k električenke a potom už iba s električenkou alebo zdarma.
Do vtedy kým sa nezaviedla táto "pilotná" habaďúra tuším aj vodičov vozili služobné spoje až domov a to po celú noc.
Zdá sa že integrácia Trnavy sa blíži: https://zmluvy.egov.sk/data/MediaLibrary/214/214711/OBJ%20064-2019%20TD.pdf

Som zvedavý či pri tej príležitosti dôjde aj k zaradeniu vyšších kategórií vlakov do IDS BK (najmä R), alebo sa stále budeme hrať na nadvlaky.
Reply on: N/A #230342:
Za vyše desaťročie sa nepodarilo zrušiť niektoré zbytočné služobáky ktorými nikto nechodí (osobitne najmä motáky o 4:30, ktoré sú v drvivej väčšine čistá nula), celá nočná doprava sa prispôsobuje vodičom DPB a tomu aby sa náhodou nemusela navýšiť výprava, kým pre cestujúcich sa nepridalo za 12 rokov nič tak pre vodičov sa prevádzkujú aj rôzne nesystémové služobáky aby sa ľahšie dostali domov ako napr. SL6 (nič proti tomu!), pre vodičov s ukončením 1:45 sa zaviedol rozvoz "na adresu" kedy celý autobus robí jazdu prakticky hocikde po meste kvôli jedinému vodičovi aby bol skôr doma...

Naozaj tu ideš vyplakávať ako by DPB týral vodičov kvôli jednej potenciálnej službe do 23:45 (!!!) z ktorej vodič úplne pohodlne stíha nočáky o 0:30?
Reply on: N/A #230323:
Keby sa na podobnom základe "ten jeden vodič dôjde tú jednu zastávku aj pešo" zredukovali aj služobné spoje, do akej výšky by si sa posral?
Reply on: Ike #230339:
Presne tak ako vravíš!!!

Pre cestujúceho všetko,aj za cenu,že ten vodič nestihne spoj nebodaj sa nedostane v riadnom čase tiež "domov" ako človek.
Reply on: 810zssk #230324:
V meste, v ktorom sa nachádzam, idú posledné denné spoje zo vzdialenejších konečných okolo 01:30, bezprostredne nadväzujú nočné spoje v intervale 60 min., cez víkendy 30 min. Z toho by sa Ľudevít Velislav "ajvodičisúlenľudia" posral do značnej výšky.
Reply on: N/A #230336:
Lebo do oblasti Holíčskej chodia dve ďalšie denné linky a dve nočné linky, čiže má zabezpečenú obsluhu nie len po 23:00, ale 24 hodín denne. Keby napr. k NOÚ jazdila večer iná linka, tak neriešim tu 209.
Reply on: N/A #230338:
Ako sa to hovorí? Keď sa minú argumenty, prichádza na rad hádzanie stoličiek?

Pre mňa je slniečkar človek, ktorý žije v naivnej predstave o nejakom fungovaní sveta, alebo jeho oblasti, a verí tomu napriek tomu, že je to v praxi nerealizovateľné až utopické. Na jednej strane sú to možno ľudia, ktorí si myslia, že Bratislava môže fungovať bez áut alebo cestnej dopravy, na druhej strane ľudia, ktorí si myslia, že dopravné problémy sa vyriešia stavbou parkovacích miest (samozrejme zadarmo). Vallova parkovacia politika je v princípe triezva streľba niekde do stredu.

A základná dopravná obslužnosť nemá nič spoločné s naivitou. Cestujúci tu nie sú pre vodičov, ale vodiči pre cestujúcich.
Reply on: MatejBA #230337:
#budeteplatitzaauto!!!
#mhdvasodvezievsade!!!
#budetechoditvsademhd!!!
#parkovaciapolitikavalloteam!!!

Och bože,ale čo už aj "slniečkári" musia byť
Reply on: N/A #230336:
Boha ty sa tu snad chces zhovadit. A preco nejazdi L133 cely den? Alebo L191? Alebo L59?

1. Smolenicka je 330 metrov PO ROVINE od Holicskej. Od Magurskej k NOU je to 920 metrov HORE KOPCOM. Vidis ten rozdiel?

2. Holicska ma obsluhu aj po skonceni L94 linkou L68, ktora z Trnavskeho myta jazdi az do 23:22 a na Holicskej si o 23:45.

3. Zo Zochovej sa vies dostat priamo na Smolenicku a prejst hore spomenutych 300 metrov. Zaroven z mesta sa takmer odkialkolvek dostanes priamo na Trnavske myto, odkial to mas na 1 prestup na L68, ktora jazdi celkom stedro az do konca.

4. Okrem L94, ktora konci skor, ti tam jazdi L93, L95, L98, L99 a nocaky, ktore su na Sintavskej (250 metrov po rovine od Holicskej) o 23:45 (N95 - teda ked pride posledny spoj L68) a 00:15 (N99, ktora ide aj priamo na Holicsku) a ako nahodou to idu aj cez Zochovu. K tomu mas N93 na Smolenicku a je tam o 23:42 (este skor ako L68 z Trnavskeho)
Reply on: 810zssk #230324:
Ak si teda taký odborník a si zastánca toho aby z/do každej "diery" chodil denný spoj aj o 23:00 tak prečo napríklad posledná L94 z Blumentálu ide niečo okolo 21:00???Nezaslúžili by si obyvateľia Petržalky pohodlný spoj na Holíčsku aj o 23:00 bez dvoch prestupov na Zochovej a Smolenickej???
Ten istý príklad ako s tou tvojou L209 a prejsť kúsok peši.
Reply on: 810zssk #230324:
A nezabúdajme,že sa musí prihliadať aj výkony vodičov,ktoré sa musia dodržiavať.Ale kľudne by mohli neskoré odchody zo vzdialených konečných aj u Trollov robiť služby tzv.nahrávky nočných vozov ktoré majú nástupy cca okolo 20:00 a robia až do rána.Denné služby by som nechal tak ako sú.
Reply on: marek1978 #230329:
Velmi veľa spojov už nechodí na prázdno do vozovne.Aj L39 zo Slávičieho údolia ide ešte 23:42 keď som dobre pozeral.L84 z Dúbravky ešte 23:42 smer Vozovňa.A vďaka týmto neskorím "zberačom" majú vodiči neskoré ukončenia po polnoci takpovediac nikdy nestíhajúc služobný spoj z vozovne na Hlavnú stanicu,lebo vodiča už nikto až k domu nedovezie.Veľa krát to vodiči rozoberajú v nočných spojoch,nechtiac to započujú aj cestujúci.Čiže ani mne by sa nepáčilo končiť po odchode Služobáku a čakat 30-60 minút na ďalší.Ešteže existujú tie "nočné príplatky" 🙂
Reply on: david1 #230332:
To ale nijak nevyriesi termin posledneho spoja.. 😕
Reply on: 810zssk #230326:
L209 by sa mala menit cca. bud.rok po prerobení pavučiny , aby každý spoj išiel až hore zo zachádzkou.

Reply on: marek1978 #230329:
Hladal som priklady spojov co idu "prec od vozovne", toto su uz skor dojazdy (aj ked sluzi ku cti ze beru ludi a nejde to sluzobne po dialnici).
Reply on: marek1978 #230329:
Ale to zapadá do toho pravidla čo písal Solider, že sa iba vracajú po trase linky do Vozovne (smerom k vozovni).
Reply on: 810zssk #230326:
A take linky ako 68 - 23:22, 98 - 23:18 a dokonca 83 - 23:30 z Dubravky
Reply on: N/A #230323:
To predsa môžeme aplikovať aj na vybrané linky na sedlo. A v prímestskej doprave môžeme zrušiť polovicu liniek. Len sa potom nečudujme, že máme autá parkujúce na detských ihriskách a modal split 90:10
Reply on: N/A #230323:
Tento obhajobný argument "aj vodiči sú len ľudia" milujem úplne že najviac. Pre tvoju informáciu, vodič tam nesedí zadarmo a nebudeš tomu veriť, ale DPB vypláca aj tzv. nočný príplatok za takéto "taxislužby".
Nie, nemáš pravdu, neskorými večernými spojmi naozaj necestujú len tí, ktorí vedia ten kúsok aj prejsť.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.