Neviem ci to tu citaju aj trolejbusovi grafikonisti, ale existuje nejaky osobitny dovod na pomerne skore ukoncenie prevadzky 209? Posledny spoj je hore pri NOU uz pred 23:00, co mi nepride uplne primerane - je pravda ze kilometricky to neni az tak daleko od Magurskej, ale je to v pomerne prudkom kopci a su tam aj bytovky (ja by som tam rad videl aj nocak). Myslim ze spoj este o pol hodinu (ak uz nie hodinu) neskor by sa hodil.
Ak sa nemýlim, bolo to postavené podľa projektu, k tomu, kto taký paškvil schválil, sa radšej nevyjadrujem, lebo za taký počin by som tu už asi nenapísal vôbec nič...
Tak dufam, ze toto si niektori ani otvarat nebudu. Ked si spomeniem ako hrbace strasidelne na niekoho posobili, tak pri pohlade na tuto obludu s piatimi hrbmi ich uz asi definitivne klepne....
Premiestnenie stĺpa na Mliekárenskej má už vo svojom programe aj BW. Škoda, že im to nehodili na hlavu rovno pri preberaní diela vysokej technickej kvality a úrovne.
To by nemal byť problém, už tu raz Laminátka spomínal, že prejazdovú stopu to má rovnakú ako štandartný kĺb a možno by kvôli nemu konečne preložili ten stĺp na Mliekárenskej tak, aby tam nemuseli 31Tr nadchádzať "špeciálnym" spôsobom...
Uznávam, že keby sa zmenili frekvencie, ale vzťahy v O/D matici nie, tak by si mal sčasti pravdu. Problém je, že taký svet je úplne utopistický.
Oproti roku 2000 máme
- dokončený diaľničný prieťah D1-D2,
- postavené dva nové mosty,
- postavenú električkovú trať,
- kompletný development východnej časti Bratislavy (Palace, Lakeside, Polus, Millenium 1/2, Trnavská cesta, Avion, Tesco) - to všetko sú lokality ponúkajúce pracovné miesta, ktoré neboli,
- kompletný development severnej časti Petržalky (Digital Park, Aupar, Tatracentrum, Einsteinova), predtým tam bola holá tráva
- Výstavbu v Petržalke, najmä na juhu,
- Výstavbu vo Vrakuni,
- Výstavbu v širšom centre (City Park Ružinov, Panorama City, Apollo BC, BCB, Forum, etc.)
- Výstavbu na Záhorí (Dúbravka, Bory, Devínska Nová Ves, Volkswagen, Záhorská)
- Suburbanizácia celého okolia Bratislavy, predovšetkým Pezinsko-Senecko-Šamorínsky priestor,
- Výstavba na kolibe,
a to nehovorím o zmene demografického (Husákové deti majú deti) a dopravného správania (obsadenosť 1,2 človeka na 1 auto oproti 3 + modal split z 40:60 na 27: 73).
Sorry, ale ak by sme dali do O/D matice parametre a porovnali roky 2000 a 2019, nezostane kameň na kameni.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
LUKY 87