Keby aspon tych 20% bolo odvaznych a nebalo sa tam tresnut po stole a narobit poriadok. Ale asi sa boja, ze by ich vyhodili alebo neviem co. Osobne sa im velmi necudujem, som presvedceny ze ich to tiez zerie. Ale dokedy to ma takto fungovat?
To, ze tam Pepa najprv z....bu a potom, ked zistia, ze on nic zle nespravil sa mu ani neospravedlnia. Vobec sa necudujem, ze zobral centrofixku a napisal tam 6401 a nakreslil to prasa s napisom "Zapletalove zavody" ci co... Kua. Nebudem to dalej rozoberat...
Vies, to je ich "vdaka" za to, ze som nenapisal riadne kriticku novinku, ako najskor 3 hodiny nejavili o trolejbus zaujem, a potom tam neschopne okolo neho poskakovali a poskrabali mu naraznik... To je tak v tom podniku - napises kritiku, je zle. Nenapises kritiku, je zle... Furt je zle... A obetny baranok sa vzdy najde...
To, že sa pracuje na bratislavskej stanici hádam neznamená, že do roku 2008 bude hotový koridor do Žiliny!
Re #23002 Andy: To, že Ti Tvoj zamestnávateľ na tlačive napísal "smena" hádam neznamená, že je to tak správne. Samozrejme, že má byť "zmena"!
Re #23004 Sarko: Ak sa nemýlim, noviny Smena sa gramatickej zmene elekgantne vyhli tým, že sa premenovali na SME
Čo sa týka výrazu smena, tak v histórii slovenskej gramatiky zažilo dokonca tri obdobia. Prvé - keď sa písalo smena a čítalo smena. Druhé - keď sa písalo smena, ale čítať sa to malo zmena. Tretie - keď sa naštvali a rovno ľuďom povedali, že keď to majú čítať zmena, tak nech to už aj píšu zmena
Myšlienka využiť železničné trate je dobrá, návrh ale nerieši niektoré najviac zaťažené smery (napr. Petržalka - cetrum). Na druhej strane, spojenie mesto - Viedeň vedené (trebárs aj cez hrádzu plánovanej priehrady) do Wolfsthalu je podľa mňa drahé v porovnaní s možným využítím trate. A to tu už máme dve železničné spojenia do Rakúska. Trať Viedeň - Wolfsthal by som s BA spojil, ale po novej trase: Wolfsthal - Berg - Kittsee - Petržalka. Trasa by bola sice nepatrne dlhšia ako pôvodná električka Wolfsthal - Petržalka, ale obslúžila by aj Berg a Kittsee - zdržanie by nebolo viac ako cca 5 minút aj so zastávkami ...
Mostova:
Ked som tam bol so Spectrem, tak ten vytiahol meter, reku premera rozchod. N rovnej trati bol presnych 1000 mm. Ale aj v obluciku Mostova - Jesenskeho bol 1000 mm. Ziadne rozsirenie... Potom sme sa presunuli na krizovatku na Nam. L. Stura. Tam sme premerali rozchod krizu, ktory je poskaldany z dvoch oblukov. A hla, rozchod bol 1005 mm. Takze tam bolo rozsirenie... Hmm, som zvedavy, ako budu piskat a skripat vozy pri odbacani z Mostovej na Jesenskeho a opacne...
Umiestnenie toho "radiatoru" vpravo ma svoj zmysel. A to ten, ze povodne tie vozy mali zrychlovace s MG ckami. V zime sa vlavo nasaval vzuch, prehnal sa zrychlovacom a vpravo fukal do vozidla. Teraz su tam iba telesa, nie je tam prudenie vzduchu. Preto to na prd kuri. Ako vsetky polovodicove vozy.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
J