Reply on: 8437 #230171:
Už toho mám fakt dosť. V ktorej chvíli medzi uvedením obratiska v trojkoľajnej konfigurácii do prevádzky a dneškom bola prijatá retroaktívna norma, ktorá dovoľovala prevádzku koľaje "len do najbližšej rekonštrukcie" ?Koľajnice neboli extrémne opotrebované ale ich navarením došlo ku zväčšeniu polomeru oblúka na hodnotu vyhovujúcu vozidlám 29T/30T (NIE T29 a T30)? Aký bol polomer oblúka pred navarením a aký je po navarení?
Až budeš vedieť o vozidlách toľko, čo ja, môžeš ma poučovať o dokumentáciách.
Prečo má technicky úplne rovnaké vozidlo Siemens Avenio pre Mníchov minimálny polomer oblúka 14,5 m a pre Den Haag 25 m? Odpoveď je jednoduchá, pretože zákazník pre Den Haag požadoval len 25 m. To isté platí aj pre 29T/30T.
JamaVOku