Reply on: S499.1023 #230056:
Takže pravidelné odťahy K2S K2Skou sú vlasrtne nemožné, a predsa sa dejú. ROvnako dva motorové vozne na seba vzájomne príliš nebudú pôsobiť, jediné sily na ne pôsobia ktoré tvoria rozdiely výkonov jednotlivých vozidiel, čo sa dá zmenšiť synchronizáciou vozidiel (Tak ako sa na S499 museli synchronizovať odbočky), a hotovo. Alebo čo si predstavuješ pod pojmom "dimenzácia rámu na mnohočlen" ? že nie je zabudovaná zásuvka? káble? signalizácia druhého vozu?
Ike
Skúsim v bodoch za predpokladu, že v bytovom dome nie je spoločenstvo, ale správu zabezpečuje správca:
1. kto by určil územie? Mesto, alebo dom?
2. Ak dom, mohli by sme si zobrať územie spred iného domu?
3. Ak mesto, na základe akého kľúča?
4. Mesto by pozemok prenajímalo, alebo predávalo.
5. Ak prenajímalo, kto by určoval výšku poplatku?
6. Ak predávalo, bol by pozemok na liste vlastníctva?
7. Ak predávalo, aká by bola kúpna cena - zohľadňovala by trhovú hodnotu pozemku?
8. Ak majú vlastníci v mojom bytovom dome rôzny vlastnícky podiel, rešpektoval by sa tento podiel aj pri tomto pozemku?
9. Kúpa a prenájom pozemku by sa zrejme zabezpečovala z fondu prevádzky, údržby a opráv a teda by o nej musela rozhodnúť kompetnetná osoba v zmysle Zmluve o výkone správy (§ 8 ods. 1 písm. c 182/1993 Z. z.), ktorá by na tento účel musela požiadať vlastníkov o mimoriadny vklad alebo zvýšenie mesačného príspevku do FPÚO na zabezpečenie prostriedkov. Čo ak by vlastníci túto zmenu neodhlasovali? Čo ak žiadny z domov v okolí neodsúhlas kúpu alebo prenájom pozemku?
10. Má cestný správny orgán dostatok personálnych kapacít komunikovať so zástupcami bytov?
11. Cesta/vozovka by bola vo vlastníctve domu, alebo by bola vecným bremenom, teda ak by sa pozemok prevádzal z môjho domu na susedov, muselo by o tom rokovať mestské zastupko?
no a ultimátna otázka
12. nie je prehľadná parkovacia politika lepším riešením?
Lebo ten nápad z prevzatím územia sa mi zdá taký ranokapitalistickoutopistickoanarchický.