Reply on: S499.1023 #230056:
Takže pravidelné odťahy K2S K2Skou sú vlasrtne nemožné, a predsa sa dejú. ROvnako dva motorové vozne na seba vzájomne príliš nebudú pôsobiť, jediné sily na ne pôsobia ktoré tvoria rozdiely výkonov jednotlivých vozidiel, čo sa dá zmenšiť synchronizáciou vozidiel (Tak ako sa na S499 museli synchronizovať odbočky), a hotovo. Alebo čo si predstavuješ pod pojmom "dimenzácia rámu na mnohočlen" ? že nie je zabudovaná zásuvka? káble? signalizácia druhého vozu?
zakaznik
Možno by ľudia boli na tom lepšie, keby spolu s prevzatím bytov do osobného vlastníctva prevzali do spoločenstva vlastníkov bytov aj priľahlé parkoviská. Niektorí by si spravili blbý parkovací systém, niektorí lepší, ale aspoň by sa nemali na koho vyhovárať.
(V nových bytovkách je súkromné parkovanie bežné.)
Zvlášť prípad je Staré mesto, kde zagarantovali parkovací biznis pre mafiu a v domoch nepovolili stavať vnútorné garáže.
V USA nemali komunistický experiment (zatiaľ), a keď verejné služby robili súkromníci s licenciou, tak na tom ryžovala mafia, keď to robil mestský podnik, tak odbory zas presadili absurdné zamestnanecké výhody. Myslím si, že taká decentralizácia majetku má svoje výhody a mohlo sa predísť nepríjemým prekvapeniam v budúcnosti.