Ja som zatiaľ vždy musel jednotlivo diktovať zóny vodičovi - v prípade netypickej cesty v kraji - a nestačilo, že idem do Pezinka cez Báhoň.
Dokonca keď si pýtam lístok rovno do Bratislavy s prestupom v Senci, tak sa ešte pýtajú, či idem autobusom alebo vlakom ďalej (lebo mi musí vydať lístok s prestupom buď na Senec, aut.st., alebo na Senec, žel.st.), akurát, že sa to pýtal v spoji, ktorý je nadväzný na vlak a vôbec nejde na Senec, aut.st.
Dokonca keď si pýtam lístok rovno do Bratislavy s prestupom v Senci, tak sa ešte pýtajú, či idem autobusom alebo vlakom ďalej (lebo mi musí vydať lístok s prestupom buď na Senec, aut.st., alebo na Senec, žel.st.), akurát, že sa to pýtal v spoji, ktorý je nadväzný na vlak a vôbec nejde na Senec, aut.st.
johnnyjanko
Akurát nechápem, čo je zlé na tom, že sa lístky v SL predávajú podľa cieľovej zastávky a nie len na daný počet zón. Podľa mňa ten prvý systém je lepší. Mimo SL mi v IDS BK chýba možnosť kúpiť si lístok na KONKRÉTNE zóny. Keď si v BA na hlavnej stanici kúpim lístok na 5 zón, nie je vôbec jasné, kam chcem cestovať. Možno idem do Cíferu, možno do Malaciek, možno v Pezinku či v Zohore prestupujem... Sprievodca sa ma bude pýtať kam cestujem a prepočítavať, či to sedí. Zbytočné. Nebolo by pre všetkých (cestujúcich, vodičov, sprievodcov...) lepšie, keby som priamo nadefinoval do automatu cieľovú zastávku, a ten by mi predal lístok, kde by boli vymenované presné čísla zaplatených zón (nie len ich počet)? Presne takto to funguje v systéme ZVV v Zurichu a okolí.