Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #228927:
No a to je ten problem 🙂 Hlavnou otazkou ale pre mna je preco DPB vobec tu objednavku prijal, ked vie ze ma malo ludi a ze na Silvestra bude potrebovat kazdeho jedneho vodica.
Reply on: S499.1023 #228925:
Proviziou som nemyslel proviziu pre kartovu spolocnost, ale proviziu pre vydavatela cestovneho listka. Tym je pri listkoch z aplikacie BID a.s. Platobnu branu tu vobec neriesme, to je ina tema.

Kazdopadne, ak ma DPB obavy ze vdaka nizsej cene listka z aplikacie prejdu cestujuci z SMS listkov, tak asi ten prijem z SMS listka sa mu pozdava viac ako to co mu pride pri kupe listka z aplikacie. Treba tiez dodat, ze pri SMS listku sice plati proviziu poskytovatelovi sluzby, ale trzba co mu pride je uz cela jeho (okrem DPH samozrejme), kym pri listku z aplikacie sa o trzbu deli so ZSSK a SL.

Osobne nechapem ako moze DPB vadit 10 percentna zlava v aplikacii totozna ako pri eCL, ale nevadit Masterpassova zlava ktora je pri vnutromestskom listku vyssia. Je sice pravda ze do systemu tecie rovnako vela penazi ako ked tam ta 10 percentna zlava nebola, ale motivacia ludi odist z SMS listka na aplikaciu je rovnaka, alebo vyssia.
Reply on: Valec #228924:
Nie je problém vybudovať zastávku aj na komunikácii "D" ale ak to má byť v súlade s normami, je to pomerne náročné - oddeľovací pruh, pripájací pruh, priestor zastávky za ostrovčekom, podchod.
Reply on: 810zssk #228923:
Za nevypravenie zmluvnej dopravy budú (pri príčetnom objednávateľovi) podstatne väčšie sankcie ako od mesta, kde je vysoká pravdepodobnosť, že nebudú žiadne.
Reply on: Valec #228913:
Ako som už písal ZloŠukovi, DPB z drahšieho SMS lístka pritečie menej peňazí ako z lacnejšieho cez platobnú bránu, takže jediný dôvod nariekať má len nejaký sprostredkovateľ kšeftu.
Reply on: 810zssk #228910:
To je pomerne zložitý konštrukt ale realita je taká, že lístok platený pomocou platobnej karty prináša DPB najväčšiu časť ceny lístka - pri predaji cez SMS či v trafike provízia sprostredkovateľovi, pri predaji či už vo vlastných predajniach alebo v automatoch náklady na administráciu a prevádzku systému sú vyššie ako provízia VISA/MasterCard. Takže jediný, kto môže plakať za únikom provízií, môže byť nejaký bratislavský Ivo Rittig.
Reply on: barack40 #228922:
Z výkresu aj vizualizácií (na odkazoch nižšie) vidno, že jediná nová zastávka bude na predĺžení Prístavnej v mieste napojenia na hrádzu. Možno sa niečo zriadi ešte na tej otočke pri Novom Ružinove. Na R7čke pravdepodobne žiadna zastávka nebude (i keď jednu zastávku na ceste kategórie R už na Slovensku máme).
Reply on: Solider #228916:
Hlavne ze 5 sluzieb na zmluvnu dopravu sa naslo...
Inak keď už sa tu spomína D4/R7... Už sa vie, ako bude po dokončení premávať MHD a ako budú riešené zastávky?

Predpokladám, že zmena v linkovom vedení sa pri tejto príležitosti nechystá. Zastávka Lúčna sa plánuje vybudovať aj na predĺženej Prístavnej? Ako to bude so Slovnaftskou ulicou? Ak dobre chápem, tak v mieste súčasnej Lúčnej bude už Slovnaftská ulica rýchlostnou cestou - bude zastávka tam?
Reply on: Valec #228920:
A ja som sa zľakol, že ich to už konečne prešlo, keďže tu nieje o tom správa. 🙄
Tento rok niesú žiadne automaty na cestovné lístky odstavené ako antizákaznícke, teda pardón, antivandalské riešenie?🤨 🤔
Reply on: N/A #228917:
Zavisi od radialy. Niekde to vsak zial skutocne vyslo tak ako pises.
Reply on: 810zssk #228915:
Takže pôjdu takmer v rovnakom čase a súbežne. Tak?
Reply on: N/A #228914:
Ešte je otázne, či autobusové vozovne aj vypravia všetky nočáky 😅
Reply on: N/A #228914:
Ano.
Rozumiem tomu správne, že dnes večer bude premávať v 30-minútovom intervale aj N55 a zároveň aj električka N5?🤔
Reply on: 810zssk #228910:
DPB nemal problém s províziou, ale s možným značným výpadkom tržieb, ak prejde veľká časť používateľov (drahších) SMS lístkov do (lacnejších) mobilných. Táto zľava, ako som písal nemá na tržby vplyv.
MasterPass je produkt (nateraz) len pre región CZ-SK-AT. funguje asi druhým rokom, aj preto je tá akceptovateľnosť mizerná. Každopádne MasterCard má záujem o jeho rozširovanie, preto táto akcia.

Pri voľbe platobných metód bola požiadavka na platobnú bránu, nakoľko platobnú kartu má každý. Ostatné možnosti boli na diskusii a tam odznela informácia (už neviem od koho), že pri platbe cez GooglePay sú poplatky výrazne vyššie. Preto sa táto metóda (nateraz) neaplikovala.
Reply on: tr3mp #228911:
OK, takze popri pristave to nepojde/je to blbost - a alternativa, kebyze to ide s vleckou ponad Pristavnu a Bajkalsku a potom zahne smer Novy Ruzinov/Slovnaft? Ci ta vlecka za Bajkalskou je na prilis vysokom nasype/nenechali tam miesto pre elektricku?
Reply on: MatejBA #228909:
Určite sa choď osobne pozrieť.

Po dokončení stavby bude vedľa R7 stáť predĺžená Prístavná a hneď za ňou bude hrádza.
Najužší bod vidno pekne na tomto obrázku:
https://cyklokoalicia.sk/wp-content/uploads/2015/06/Sustava-krizovatiek-R7-sever.jpg
Kruhový objazd a vetvy na R7 sú tesne pri hrádzi.

Vo svojom náčrte máš električku na protipovodňovej hrádzi. Po tej teraz vedie cyklotrasa (čiže by si ju zrušil) ale hlavne je koruna hrádze užšia, než priestor potrebný na trať, teda by bolo potrebné hrádzu prebudovať. Ďalšia vec je, čo v prípade povodne? Pri vysokých stavoch vody býva zakázaný vstup na hrádzu. Prestala by chodiť električka?

Z hľadiska obsluhy územia je na jednej strane prístav (a v týchto miestach nejaká reálna prestavba na niečo iné v dohľadnej dobe nehrozí) a na druhej líniová bariéra - R7. Za R7 pritom už vyrásli prvé obytné domy (Nový Ružinov). Trať je vhodné stavať tak, aby obslúžila viac ľudí, teda radšej stredom zóny, kde niečo je, nie mimo nej.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.