DPB nemal problém s províziou, ale s možným značným výpadkom tržieb, ak prejde veľká časť používateľov (drahších) SMS lístkov do (lacnejších) mobilných. Táto zľava, ako som písal nemá na tržby vplyv.
MasterPass je produkt (nateraz) len pre región CZ-SK-AT. funguje asi druhým rokom, aj preto je tá akceptovateľnosť mizerná. Každopádne MasterCard má záujem o jeho rozširovanie, preto táto akcia.
Pri voľbe platobných metód bola požiadavka na platobnú bránu, nakoľko platobnú kartu má každý. Ostatné možnosti boli na diskusii a tam odznela informácia (už neviem od koho), že pri platbe cez GooglePay sú poplatky výrazne vyššie. Preto sa táto metóda (nateraz) neaplikovala.
OK, takze popri pristave to nepojde/je to blbost - a alternativa, kebyze to ide s vleckou ponad Pristavnu a Bajkalsku a potom zahne smer Novy Ruzinov/Slovnaft? Ci ta vlecka za Bajkalskou je na prilis vysokom nasype/nenechali tam miesto pre elektricku?
Vo svojom náčrte máš električku na protipovodňovej hrádzi. Po tej teraz vedie cyklotrasa (čiže by si ju zrušil) ale hlavne je koruna hrádze užšia, než priestor potrebný na trať, teda by bolo potrebné hrádzu prebudovať. Ďalšia vec je, čo v prípade povodne? Pri vysokých stavoch vody býva zakázaný vstup na hrádzu. Prestala by chodiť električka?
Z hľadiska obsluhy územia je na jednej strane prístav (a v týchto miestach nejaká reálna prestavba na niečo iné v dohľadnej dobe nehrozí) a na druhej líniová bariéra - R7. Za R7 pritom už vyrásli prvé obytné domy (Nový Ružinov). Trať je vhodné stavať tak, aby obslúžila viac ľudí, teda radšej stredom zóny, kde niečo je, nie mimo nej.
Na danovom doklade si to precitat nemozem, lebo MasterPass nevyuzivam a nevidim dovod aby som vyuzival, kedze neprinasa ziaden zasadny benefit a akceptovanost je pomerne mizerna (aj ked teoreticky by to mal byt celosvetovy produkt, stretavam sa s nim najma v nasom regione). Ale rozumiem sposobu ako sa to financuje, cital som zmluvu uz nejaky cas dozadu Ide mi skor o to, ze DPB mal problem s tym ze by listky v aplikacii stali rovnako ako vo vozidle, aby neprichadzal o provizie z predaja. Teraz je zrazu listok z aplikacie nie ze rovnako drahy ako vo vozidle, ale dokonca lacnejsi. Takze by som cakal ze im to bude vadit Tu je potom otazka co s tym mozu a tiez ci nove vedenie DPB bude podobne slahnute ako to doterajsie
Co sa Google Pay tyka, ja som nepisal nic o tom ze by sa tam mala poskytovat nejaka zlava (to chapem ze je "kompetencne" niekde inde), len mi je luto ze ako standardizovana a plne integrovana metoda platby pre Android zariadenia nie je v aplikacii podporovany, ale ide sa skor cestou takychto minoritnych platforiem. Inak co sa poplatkov tyka, tak pokial viem platba cez Google Pay v obchodoch je uplne totozna ako platba prislusnym druhom karty, Google poplatky uctuje len vydavatelskej banke. Ci to tak je aj v aplikacach ale neviem.
Musel by som si to ist asi osobne pozriet, ale kebyze zoberiem ohlad na to, co je zakreslene, tak teoreticky by to mohlo ist cca takto (ale fakt iba teoreticky - to este neupravujem pre tu cestu co tam ma byt z Pristavnej).
- Od PlynarenskaXPristavna po budovu Pristav Dunaj sa to da tahat s minimalnymi upravami vedla cesty (ako to tam pride je druha vec, to ale neriesime teraz )
- od Pristavu, kde som ju tahal stredom toho ostrovceka (aby tam bola zastavka), by sla popri plote pristavu pod Pristavny most
- nie som si 100% isty ako to vypada medzi mostom a krizenim s vleckou do pristavu, ale tak je tam snad miesto, nie?
- subezna cesta trate popri Pristavnej (miesta tam je vela, pri mojom obrazku som to dal blizsie k R7, ale moze to byt teoreticky aj medzi cestou a cyklochodnikom
- nad bufetom zastavka by sa popri najazde na R7 tocila smerom k ulici Male Palenisko a +- kopirovala tvar najazdu/rychlostnej cesty
- po chvili by R7 bola stavana na estakade, kde by ju elektricka mohla podliezt
Ale hovorim, toto riesim/pozeram ako internetovy planovac svetlych zajtrajskov. Idealne by bolo aby niekto, kto vie presne, ako to tam vypada (a kto vie, ci estakada R7 bude dostatocne vysoko pre elektricku) aby povedal, ci to je vobec mozne a nie len vlkhy sen jedneho poloblazna
Tak ono ta zlta ciara bola natiahnuta len tak v tej mojej mape (aby som predviedol, co som myslel) - ale predsa tam musi byt miesto aj na elektricku aj po dobudovani R7 - nebude tam snad betonovy mur branit comukolvek, ci?
Ako si môžeš prečítať na daňovom doklade, zľavu ti poskytuje spoločnosť MasterCard, ktorá ju prefinancuje, takže do tržieb ide celá hodnota lístka (niečo ako BMK). MasterCard zároveň zafinancovala aj zapracovanie tohto spôsobu platby.
Google nič nebráni prísť s podobnou ponukou, i keď čo som počul (ale neoveroval), pri platbe cez GooglePay je provízia výrazne vyššia ako pri platbe cez platobnú bránu alebo MasterPass. A keďže v konečnom dôsledku platíš rovnakou platobnou kartou, je efektivita takéhoto predaja otázna (ale hodnotiť to možno až na základe konkrétnej ponuky).
V aplikacii IDS BK pribudla ako platobna metoda MasterPass, pricom pri pouziti tejto platobnej metody sa poskytuje zlava 20 centov z kazdeho listka (to uz DPB nevadi?). Skoda ze sa radsej neimplementovala platba cez Google Pay, ale takato minimalne pouzivana metoda.
Potesi ale hlavne ze pribudla moznost zapamatat si kartu, takze uz nie je potrebne pouzivat penazenku, da sa platit rovno z uctu bez zadavania udajov karty pri kazdej jednej platbe.
vhodnejsi je ten do ktoreho sa zmestim a kde nesedia lenivci na mieste pre kociky/vozickarov .a tu taki lenivi ze tam sedia este aj vtedy ked vidia ze mamicka sa tam tlaci s kocikom. tymto spomaluju nastup a este aj sposobuju meskanie spoja.ja by som tie sklapatelne sedacky vyrval odtial. a z NB18 by som vyrval aj niekolko normalnych sedaciek. ved je divne ze ide L61 z letiska a turisti si nemaju kam dat batozinu a kvoli tomu sa neda pohybovat po vozidle.
tr3mp
Po dokončení stavby bude vedľa R7 stáť predĺžená Prístavná a hneď za ňou bude hrádza.
Najužší bod vidno pekne na tomto obrázku:
https://cyklokoalicia.sk/wp-content/uploads/2015/06/Sustava-krizovatiek-R7-sever.jpg
Kruhový objazd a vetvy na R7 sú tesne pri hrádzi.
Vo svojom náčrte máš električku na protipovodňovej hrádzi. Po tej teraz vedie cyklotrasa (čiže by si ju zrušil) ale hlavne je koruna hrádze užšia, než priestor potrebný na trať, teda by bolo potrebné hrádzu prebudovať. Ďalšia vec je, čo v prípade povodne? Pri vysokých stavoch vody býva zakázaný vstup na hrádzu. Prestala by chodiť električka?
Z hľadiska obsluhy územia je na jednej strane prístav (a v týchto miestach nejaká reálna prestavba na niečo iné v dohľadnej dobe nehrozí) a na druhej líniová bariéra - R7. Za R7 pritom už vyrásli prvé obytné domy (Nový Ružinov). Trať je vhodné stavať tak, aby obslúžila viac ľudí, teda radšej stredom zóny, kde niečo je, nie mimo nej.