Len a len z financnych dovodov. Vysvetli mi len niekto co je to za dementny napad dat tam ten duobus? Navyse ak DPB pocita s krachom fabriky na vyrobu tychto vozidiel...
Je v predpise revizorov, ze musia zablokovat oznacovace? Lebo ja som minule v 201 stretol revizorov, ktori nic nezablokovali, ale mali citacky. V zivote som ich vsak nevidel! Tak neviem co si mam o tom mysliet...
Aky je sklon (alebo aky spravny termin sa ma pouzit) na Molecovej? Ked to T3R.P vytiahnu v Troji cez 50, fakt netusim, preco by na DD nemohli chodit elektricky...
Nenavidím nackov a vsade to hovorím. Nech to vsedci vedia! Lysohlavé *****! Treba ich strielat! Som už unaveny. Idem spat. Majte sa fajn a dobru noc!
A mimochodom ostatnych ludí mam rad. =->
[A.A.B.] NeR0
Ja som sa na tie ceny pozeral z pohladnu dneska, neviem posudit, ako na tom bude(me) v case, ked bude TransRapid stat (ak vobec). Suhlasim ale, ze tie ceny nie su take astronomicke, ako som cakal.
Papyr: Schwechat, ci Vieden sa mi nezda vela, na dlhsie trasy sa mi to zda dost. Mozno to chce porovnanie napr. Budapest - Berlin vlakom a lietadlom. Nemam predstavu.
Neviem, kolko to trva lietadlom, ale predpokladam, ze z Bratislavy sa do Berlina nelieta. Takze z Petrzalky to je dnes hodina cesty na Schwechat, hodina check-in, hodina let, nejake minuty este cestou do centra...
Ludia, uvazujete vy vobec o tom, ze v case, ked ten maglev bude stat, budeme uz kupuschopostou obyvatelstva niekde inde, ako sme dnes? Alebo ste pevne zakotveni v pritomnosti a uvazujete dnesne priemerne slovenske prijmy? A skutocne sa vam zda cena povedzme 330 korun (aj pri dnesnej urovni slovenskych platov) VELA za cestu na Schwechat, ktora potrva len devat minut? Vy ma sokujete!
AD Revizori: teraz je aj v Brat. novinach o nich clanok, (arogantnost,hrube spravanie) bolo tam aj vyjadrenie DPB na jednotlive pripady-ale uplne o niecom inom. Nechapem, preco vedenie DPB nieco s nimi nerobi, ale ako poznam neschopnost niektorych z vedenia, ani sa necudujem.
Vidim, ze ich neopustila myslienka zmenit rozchod, ale ked nutne chcu vyhodit peniaze, nech to spravia. Sice som to nestihol precitat cele, z kazdeho iba par riadkov. Mne osobne sa najviac pozdava projekt Pudos plus, a.s., ktory navrhuje kvalitne prestupove terminale (prestup bude tak ci onak vzdy nutny, nemozeme mat linky odvsadial vsade, obzvlast z regionu...). Ale vseobecne su vsetky projekty podstatne prijatelnejsie ako odnedavna prezentovane Metro, aj ked aj to tam stale je. Osobne ma zaskocilo, ze sudruh Ing. Lunacek je stale riaditelom 4. sekcie dopravy a cestneho hospodarstva.
Vo štvrtok bude zasadanie mestského zastupiteľstva, zaujímavý je bod 13: Situačná správa o vývoji a stave riešenia koncepcie nového nosného systému mestskej hromadnej dopravy pre Bratislavu a región, podklady a jednotlivé riešenia sú tu: http://www2.bratislava.sk/MsZ/MsZ%202003-12-11/bod%2013/
Cena je vecou rozšírenia technológie. Čím viac maglevov bude jazdiť, tým viac sa im zaplatí vývoj a kvôli prilákaniu ďalších cestujúcich (a v tom dôsledku zväčšenia zisku) môže zlacnieť cestovné.
Andy