Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: J #22887:
Preco preboha 2150? Vies, co by urobila SLUSNA firma? Bud by davala ku kazdemu dlhodobemu listku 5 dni bonus (aby neplatil napr. presne 90 dni, ale aby som sa mohol spolahnut, ze ked ho kupim povedzme tretieho decembra, ze este tretieho marca bude urcite platit), alebo, a to je este lepsie, by si zakaznik mohol (samozrejme bezplatne) nechat zaslat na mobil spravu o tom, ze mu za 5 dni konci platnost mesacnika. Ked teda uz sam nema ako zistit, dokedy mu to plati. (Moznost ist k jedinej verejne pristupnej citacke v meste nepovazujem za sluzbu, ale buzeraciu.)

Pripadne by si zaplatil pokutu v normalnej vyske a doklad o pokute by ta opravnoval k zlave na dalsom listku...

Alebo by bola moznost si pokutu odpracovat napr. cistenim autobusov a podobne...

No, ale popisal som nieco, co prilis zavana zapadnou firemnou kulturou a snahou ulahodit zakaznikovi. Zabudol som, kde som, v Bratislave, starec.
Kto mi vysvetli, co znamenaju tie zlte tabulky,co visia z trolejovych vedeni? Urcite viete,ktore myslim, tusim na nich byva pismeno z, alebo v. Zaujima ma to z cistej, ale o to silnejsej zvedavosti 🙂
Reply on: tr3mp #22870:
do prcic, viete mi niekto vysvetlit, preco vsetky tie projekty elektricku pri krizovani dunaja strkaju pod povrch? to je draha hlupost, ked sa tam priam nuka moznost vyuzit stary most... jsem rozcarovan...
Ak by sa nám falošný revízori prestali páčiť, tak sa ich zbavíme tým, že sa zakáže platenie pokút na mieste a revizori by mohli mať pri sebe maxi 200,-Sk (to kvôli korupcii) V kancli by boli dva typy pokút.
1. 1400,-Sk
2. 2150,-Sk čiže pokuta + električenka na tri mesiace.
Tá druhá možnosť je hlavne pre tých ako sú neucorp, ktorí jednoducho blbou náhodou dostali pokutu a pritom sú to slušní cestujúci.
d3k0: Ja som falošného revízora stretával pravidelne. Ešte keď nestálo TESCO v Petržalke, nastupoval v tomto okolí. Nikdy nechcel električenku (nemal mašinku), mal divný preukaz a ked som si ho raz vypýtal aby mi ho ukázal lepšie, tak zdúchol z busu a už som ho viac nevidel.
Ale aj falošný je lepší ako nič, pretože pôsobí preventívne.
Reply on: galiyosha #22883:
Len a len z financnych dovodov. Vysvetli mi len niekto co je to za dementny napad dat tam ten duobus? Navyse ak DPB pocita s krachom fabriky na vyrobu tychto vozidiel...
Reply on: d3k0 #22880:
Je v predpise revizorov, ze musia zablokovat oznacovace? Lebo ja som minule v 201 stretol revizorov, ktori nic nezablokovali, ale mali citacky. V zivote som ich vsak nevidel! Tak neviem co si mam o tom mysliet...
Reply on: fobust #22872:
Aky je sklon (alebo aky spravny termin sa ma pouzit) na Molecovej? Ked to T3R.P vytiahnu v Troji cez 50, fakt netusim, preco by na DD nemohli chodit elektricky...
Nenavidím nackov a vsade to hovorím. Nech to vsedci vedia! Lysohlavé *****! Treba ich strielat! Som už unaveny. Idem spat. Majte sa fajn a dobru noc!
A mimochodom ostatnych ludí mam rad. =->
[A.A.B.] NeR0
Reply on: Papyr #22877:
Ja som sa na tie ceny pozeral z pohladnu dneska, neviem posudit, ako na tom bude(me) v case, ked bude TransRapid stat (ak vobec). Suhlasim ale, ze tie ceny nie su take astronomicke, ako som cakal.
Reply on: Mat3j #22875:
Ani nahodou. Ja som falosneho revizora este nevidel, zato s pravymi som sa uz x-krat pohadal. A to mam vzdy platnu elektricenku...
Papyr: Schwechat, ci Vieden sa mi nezda vela, na dlhsie trasy sa mi to zda dost. Mozno to chce porovnanie napr. Budapest - Berlin vlakom a lietadlom. Nemam predstavu.
Reply on: qwix #22864:
Neviem, kolko to trva lietadlom, ale predpokladam, ze z Bratislavy sa do Berlina nelieta. Takze z Petrzalky to je dnes hodina cesty na Schwechat, hodina check-in, hodina let, nejake minuty este cestou do centra...
Reply on: galiyosha #22863:
Ludia, uvazujete vy vobec o tom, ze v case, ked ten maglev bude stat, budeme uz kupuschopostou obyvatelstva niekde inde, ako sme dnes? Alebo ste pevne zakotveni v pritomnosti a uvazujete dnesne priemerne slovenske prijmy? A skutocne sa vam zda cena povedzme 330 korun (aj pri dnesnej urovni slovenskych platov) VELA za cestu na Schwechat, ktora potrva len devat minut? Vy ma sokujete!
Tak mna raz kontroloval revizor c.7 a ten sa spraval aj k "ciernym pasazierom" nadmieru slusne.
Ufo: a ti arogantni revizori nemozu byt nahodou falosny?
AD Revizori: teraz je aj v Brat. novinach o nich clanok, (arogantnost,hrube spravanie) bolo tam aj vyjadrenie DPB na jednotlive pripady-ale uplne o niecom inom. Nechapem, preco vedenie DPB nieco s nimi nerobi, ale ako poznam neschopnost niektorych z vedenia, ani sa necudujem.
Reply on: tr3mp #22870:

Vidim, ze ich neopustila myslienka zmenit rozchod, ale ked nutne chcu vyhodit peniaze, nech to spravia. Sice som to nestihol precitat cele, z kazdeho iba par riadkov. Mne osobne sa najviac pozdava projekt Pudos plus, a.s., ktory navrhuje kvalitne prestupove terminale (prestup bude tak ci onak vzdy nutny, nemozeme mat linky odvsadial vsade, obzvlast z regionu...). Ale vseobecne su vsetky projekty podstatne prijatelnejsie ako odnedavna prezentovane Metro, aj ked aj to tam stale je. Osobne ma zaskocilo, ze sudruh Ing. Lunacek je stale riaditelom 4. sekcie dopravy a cestneho hospodarstva. 😕
Reply on: tr3mp #22871:

Takze na DD pojde duobus... Zasa polovicne riesenie. 😕 😞
Aj toto je celkom zaujímavé: http://www.bratislava.sk/msz/MsZ%202003-06-26/Bod_03/Plan2004-2006.xls
Odporúčam pozrieť celé, v tabuľke sú dosť veľké medzery.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.