Reply on: 810zssk #228532:
Platím v Prahe ako miestny za električenku tak isto ako cezpoľný a nijako ma to neuráža.Platiť Bratislave za jej funkcie hlavného mesta má štát iným prerozdelením daní a nie jej návštevníci priamymi daňami. A vyjadrenie o "rôznych dierach" je na úrovni Fica kríženého s Dankom.
mp20
uplne bezne - operacne stredisko KDI, nahlasovanie poruch verejneho osvetlenia (informacie sa dostanu, kam treba), cisla spamati neviem, ale daju sa najst na internete; pokial staci - odkazprestarostu - verte, ze opodstatnenymi podnetmi sa ludia zaoberaju omnoho skor, ako sa objavi oficialna reakcia;
Karadzicova - Zahradnicka je riadena z ustredne a bezi v pevnom cykle; za beznych okolnosti sa nemoze stat, ze sa vynecha niektory signal - avsak pri operativnych zasahoch do riadenia, zial, musite cakat; podobne pri zmene signalneho planu, v urcitom bode sa signalizacia synchronizuje s okolim a z technologickeho hladiska to inak ako takto nejde - maximum je to vsak 2*dlzka cyklu;
chodecke tlacidla na novych/modernizovanych krizovatkach su osetrene a v pripade, ze nie je registrovane zatlacenie po urcitu dobu, berie sa ako vadne a logika ho vyhodnocuje ako keby ho stale niekto zatlacil, a teda je urcite dana faza zaradovana v kazdom cykle - ci ten problem nebude skor v tom, ze na Bosakovej mame absolutnu preferenciu EMHD, a kedze system riadenia nie je prilis stastny (podobne ako Safko), elektricka chodcov moze niekedy "seknut" a preskocit; tato krizovatka - jej uz snad piata uprava - je v plane v blizkej buducnosti;