Reply on: Veronika #228432:
A do 22.12 to bude rovnaké, alebo ešte horšie. Tak, ako cesta z Trhoviska na Hronskú trvá namiesto plánovaných 18 minút hodinu, tak aj z Čiližskej na Hlavnú stanicu (opačný smer) trvá namiesto 32 minút vyše hodiny... Takže tie trolejbusy na 201, ktoré majú normálne vyjazdiť interval 7,5 minút, chodia teraz v intervale 12 minút (alebo aj viac). Občas sa môže stať, že sa stretnú dva naraz, keďže trolejbusy sa nemôžu tak ľahko predbiehať, a za jedným preplneným ide druhý prázdny. Ale na to sa nedá spoliehať.
Proste keď si pozriete online zastávkovú tabuľu tu na imhd, tak zistíte, že na trhovisku nemeškal trolejbus 6 minút, alebo 13 minút, ale bežne 30 minút a viac..a na Dolných honoch po príchode na konečnú je to aj 60 minút. A keďže vodič potrebuje aj nejakú prestávku, nejaké musia dodržať podľa zákona, tak sa ľahko môže stať, že vynechá časť jazdy, alebo aj celé kolo...
Odporúčam ak máte možnosť odísť z práce skôr, alebo ak nie, ísť na zastávku Saleziáni na električku na Astronomickú, a tam na 67, 78 alebo 87. Tiež chodia náhodne, a tiež stoja v kolóne, ale celkový čas cesty by mohol byť rovnaký, alebo kratší.
Mike
No ale takto fungovala "dynamika" pri všetkých dynamicky riadených križovatkách v BA už desaťročia dozadu a zjavne funguje stále. Takto funguje (fungovala) aj Dúbravka, a preto ostatní nadávajú na zlú zlú preferenciu električiek, a dokonca aj vodiči autobusov, ktorí potom kvôli zlým zlým električkám naberajú minúty meškania...
Teda že sú jednotlivé fázy zoradené postupne od 1 po x, a postupne sa zaraďujú (alebo niektoré vynechajú) na základe toho, kde aktuálne je alebo nie je dopyt. Ale "program" sa nevedel opýtať, že ktorá fáza bola posledná, predtým, než nastala fáza preferencie električiek, a do tej sa opäť vráti (alebo do nasledujúcej).
Otázka je, či taký inteligentný program neumožňuje radič, alebo to nevie dodávateľ naprogramovať, alebo také naprogramovanie stojí tisíce eur a keďže je už november, tak rozpočet na úpravy križovatiek na tento rok je už dávno vyčerpaný...