Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: IBBI #228326:
Zápchy sú každým mesiacom horšie. Stačí malý ťukes alebo rozkopávka a hneď máš dvo-trojnásobnú zápchu.
Bezkontaktní platby v pražských tramvajích
http://www.cs-dopravak.cz/zpravy/2018/11/8/bezkontaktn-platby-v-praskch-tramvajch
"Dodavatelem bude společnost Bankovní informační technologie, s. r. o. (jejímž 100 % vlastníkem je ČSOB), která na své náklady vybaví všechny tramvaje samoobslužnými zařízeními pro nákup jízdenek. Službu bude následně zajišťovat po dobu čtyř let od jejího zprovoznění. DPP za uvedenou službu zaplatí pouze 1,99 % z ceny jízdného. To znamená, že se nákup jízdenek bezkontaktní platbou stane z pohledu Dopravního podniku nejlevnějším prodejním kanálem jízdného."

Kto tu nie tak dávno pravidelne verklikoval o tom ako platby kartou v MHD nemôžu fungovať lebo sú drahé (zatiaľ čo EMTrest kartičky sú asi zadarmo)? ? ? ?
Reply on: omg123 #228334:
a-66 by možno bola fajn s elektrobusmi, ale kapacitne je tam 12-m autobus zbytočný. Takže asi iné linky, ja som presvedčený, že by mali jazdiť najmä na linkách v centre mesta, teda a-80 a a-94. Na linkách mimo centra je to hlúposť, tam exhaláty vietor rozfúka, v centre je naopak dobrý každý elektrobus, ktorý nahradí autobus.
Inak neviete, čo sa deje, že je na a-95 a a-99 často vypravený 10,5 m SOR? Sú presunuté do Petržalky? Hlavne, že odstavili kapacitnejšie Tedomy... Nepochopiteľná "stratégia" alebo skôr antikoncepcia DPB.
Reply on: zezel #228335:
Splietka na týchto miestach je z dôvodu bezpečnosti - pri ručnom prestavovaní by vodič musel opustiť vozidlo v stúpaní a pri zlom zabrzdení by tak ohrozil cestujúcich aj ostatných účastníkov dopravy. Takto je miesto rozraďovania na rovine.

Inak takéto riešenie nemá žiadne výrazne výhody, na Americkom námestí obzvlášť.
Ta debata na ta3 bola na zaplakanie.
Mal by som otazocku:
Za zastavkou Martinus a tiez hore namestim SNP je splitka. To bol nejaky pokus, alebo z akeho dovodu sa tieto vyhybky nevyuzivaju masovejsie? Napriklad som cakal ze pri rekonstrukcii Spitalskej sa podobne bude riesit vyhybka na Am.namestie/Kriznu
Reply on: david1 #228333:
ta 66 je celkom dobry napad. radsej ako 65 ktora jazdi cez cele mesto a stoji v zapche.alebo aj X72.
Reply on: omg123 #228332:
Tiež by som ich radšej videl na linkách v centre mesta. L80,94,66 a pod.
Reply on: IBBI #228326:
a este k tomu tam davaju elektrobusy.
Reply on: Joyki #228328:
Taký prístup sa mi páči. Máš môj hlas!
Reply on: IBBI #228326:
-býva to zapchaté, ale tak na cca 15 - 25 min, takže spomínaných 45 min je mimoriadnosť.
-cca nejakých 20 minút v čase špičky je zapracovaných v grafikone, ostatok sa rieši operatívne.
-prestávky rovnako, viď vyššie.
-serie, ale nič stým neurobí ani vrchnosť. A buď si istý, že tú to serie najviac, lebo náklady...
Aky je aktualny stav s vjazdom IAD do Lesoparku? Mozu tam rezidenti stale jazdit, alebo sa to uz zrusilo? Dakujem.
Reply on: 810zssk #228327:
Zruším tú linku a dám vykopať ľahké metro!
Môžete sa spoľahnúť. Som tu pre vás.
Reply on: IBBI #228326:
Normalne, prestavku cerpaju kde vyjde (ak sa ozvu), nezvlada a aj sere, ale co s tym spravis? Nepreleti tu zapchu.
Dnes stala 65 v kolone na Tuhovskej rovnych 45 minut. To je tam normalne, alebo mimoriadne? Ak normalne - ti vodici kde cerpaju prestavku? A ako zvlada ta linka jazdit podla CP? A to nikoho vo vrchnosti nesere, ze autobus stoji 45 minut niekde v zapche?
Reply on: Peon #228305:
Podľa https://www.oebb.at/de/fahrplan/fahrplanbilder.html prišlo k tejto zaujímavej zmene [aj na vlakoch z Bratislavy / do Bratislavy] už od 27. 9. 2018. ZSSK o tom nikde neinformovala. Iba bol v tichosti zmenený cestovný poriadok.
Nefunguje plánovanie cesty s vlčieho hrdla ide všetko po 18 až

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.