Reply on: Mhr1 #228138:
Takisto by každý "trafikant" (pracovník údržby vrchného vedenia na železnici) vedel rozprávať, ako mu do "mandelinky" (vrchárskeho šukafónu bez sedačiek, zariadeného ako pojazdná vrchárska dielňa) naliezli cestujúci a ešte sa rozčuľovali, že kde sú sedačky.
Mhr1
Poučenie z tejto výluky je podľa mňa také, že cez označník zastávky má byť vyvesený výrazný oznam o výluke, zmene. Niečo ako zakrytie zastávky "Zastávka je zrušená". Vtedy si idú aspoň niektorí cestujúci pod prístrešok prečítať oznam. Lenže, keď na zastávke nie je nič a sú tam stále obe pravidelné linky, cestujúci nemajú dôvod ísť si prečítať oznam. Lebo, keď je tam stále uvedené 8,9 resp. 2,4, tak sa cestujúci nevzrušuje a nemôže tušiť, že je nejaká zmena. Takže dať na zastávku jasný oznam, zakrývajúci aj čísla pravidelných liniek - napr. VÝLUKA, alebo Zmena organizácie dopravy, alebo ZMENA - podrobnosti v ozname a pod., aby cestujúci na prvý pohľad videl, že je nejaká nepravidelnosť v premávke.
Čo sa týka cedule, ktorá ukazovala na Krížnej, kam sa majú cestujúci presunúť na e-4,9 - síce tam v nedeľu v podvečer stále bola, ale nejaký "dobrák" ju otočil tak, že ukazovala na potrebu prechodu na opačnú stranu Krížnej - na chodník vpravo v smere von z mesta...