SAD Presov to tak robi. Uz dlhe roky. Jeden vodic ("navazac") dovezie bus do Prahy a potom tam ma pobyt, zatialco zvysni dvaja otocia Londyn.
Za seba poviem len tolko, ze zvrhle planovanie sicht je hlavny dovod, preco mozem j...t pracovat pre slovenskych zamestnavatelov. Cez plat sa prenesiem. Cez 300 hodin v praci nie.
Si to nepochopil. Bratislava - Brusel je viac ako 12 hodín. Takže by boli vodiči buď traja, alebo ak by sa niečo possalo, tak zostanú stáť v belgickom poli, lebo veď ten vodič, čo ráno začínal, sa nemôže dotýkať volantu v rozmedzí väčšom ako 12 hodín. ?
Však sa chodíš každú chvíľu voziť po regióne, popýtaj sa vodičov, ako si zariadili súkromný život. ?
My (ja a Mike) sme pri reorganizácii MHD v PB narazili pri tvorbe turnusov na to, že vodiči chceli mať zachovaný dovtedy existujúci režim, kedy dva dni jazdí od rána do večera a dva dni má voľno. Počas toho voľna sa venovali rodine, záhradke, rybárčeniu.... Takže len veľmi málo turnusov (neviem, či nie len jeden - NP garant) mali striedanie uprostred dňa na trati. O prácu v režime 4+2 alebo 5+2 tam teda nebol záujem.
Inak, ja by som v práci tiež viac preferoval pracovnú dobu 4 dni po 10 hod., príp. 3-4 dni po 12 hod. a a zvyšok voľno. Pri režime 5 dní po 8 hod. zabijem kopu času v práci a cestou z/do práce a voľný čas nemám skoro žiaden.
Prenájom je predpokladám Cech taxi. Ktoré nákupné centrum tu obmedzuje alebo si vyhradzuje vstup určitých taxíkov pred ich centrá?
Mesto predsa nemá v právomoci cenotvorbu taxislužieb a ani iných služieb. To môžeš aj pri hoteloch tvrdiť ,že turista z Ázie zaplatil za noc 200€ a dalo sa vyspať aj za 70€.
Ja ,keď niekam cestujem a nie som si istý cenou resp. tam nefunguje Uber tak si cenu dohodnem dopredu.
Ahojte, možno je to mimo témy, ale všimol som si, že L53 už nerobí dojazdy z Vajnor po Vozovňu Trnávka (okrem 1 spoja cez víkendy). Idú tieto spoje služobne, alebo je to riešené inak?
Bolo by potrebne aby vodici mali dlhsi odpocinok (ako v destinacii, tak potom doma). Ano, celkovo to zvysuje potrebu vodicov (pocet vodicov na ten ktory spoj by to nemenilo). A? Podniky od DPB cez SADky po ZSSK tu nariekaju ako nemaju vodicov (v pripade ZSSK aj sprievodcov) ale potom tym par co to este robia naplanuju uplne debilne sluzby a cuduju sa ze im dalej odchadzaju. Tak si treba vybrat. Ak budu pracovne podmienky zle, tak to v ekonomickej situacii rekordneho nedostatku ludi nebudu ludia taketo nezmysly robit.
Kamarat lieta ako cabin crew a je normalne ze v destinacii maju 48-72 hodin (podla destinacie) + cakanie do casu najblizsieho odletu a potom doma zas niekolko dni volna ako kompenazaciu za to ze boli styri dni prec (pri najdlhsich destinaciach je doma dokonca 6 dni!).
Žiadne nákupné centrum by si neumiestnilo takýto scam na svoj pozemok.
Iba Magoriát a smerďácke letisko prenajíma stanovištia mafii.
Nesrovnal je primátorom mesta - vlastníka pozemku.
Šikovný taxikár urobí s týmto cenníkom účet 35€ za jazdu k prezidentskému palácu pre turistov napr. z Ázie
Oni pracujú hádam v turnuse a po čase , keď sa vrátia domov majú viac dní voľna. Podobne ako kamionisti.
Nevstávajú však každý deň o tretej a domov prídu okolo pol desiatej večer.. To sa nemajú šancu ani poriadne vyspať.
A kto teda robi tie sluzby od stvrtej rano do pol deviatej vecer? Nerodinni vodici ktori ani rodinu nebudu mat lebo po praci nemaju ziaden cas na sukromny zivot?
Sluzba od 3:50 do 20:30 je zverstvo a mala by byt zakazana.
Opäť opakujem...takéto služby, že 5 hodín prestoj, robíš celý deň a spíš 5 hodín, nie sú na dennom poriadku, vlastne väčšinu roka ani neexistujú, jedine počas prázdnin raz za čas aj cez nejaký sviatok. Inak takýto "rodinný" vodiči pracujú od 5-tej do cca 17-tej. A opäť hovorím, že na dlhších službách (napr. od 7 do 22), počas víkendov alebo aj pracovných dní vidíš vždy tých istých vodičov, čiže im to zjavne neprekáža...
Vodiči čo majú rodiny takéto extrémne dlhé služby nemajú nikdy alebo len vo výnimočných prípadoch(napr. prázdniny). Vlastne ani takéto dlhé služby nie sú na dennom poriadku...A napr. aj cez víkend a sviatok na 740 vidíš vždy tých istých vodičov, čiže to zjavne nerobia z donútenia?
Vsak pocas piatich hodin v sedle (najma ak byva v dedine hodinu a pol od Bratislavy kde stravi tri hodiny + cakanie na spoj cestou z/do BA kde ma ten prestoj) ? Potom luxusnych 6 hodin spanku a ideme dalej. Neber to!
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
irizar
Za seba poviem len tolko, ze zvrhle planovanie sicht je hlavny dovod, preco mozem j...t pracovat pre slovenskych zamestnavatelov. Cez plat sa prenesiem. Cez 300 hodin v praci nie.