Bolo by potrebne aby vodici mali dlhsi odpocinok (ako v destinacii, tak potom doma). Ano, celkovo to zvysuje potrebu vodicov (pocet vodicov na ten ktory spoj by to nemenilo). A? Podniky od DPB cez SADky po ZSSK tu nariekaju ako nemaju vodicov (v pripade ZSSK aj sprievodcov) ale potom tym par co to este robia naplanuju uplne debilne sluzby a cuduju sa ze im dalej odchadzaju. Tak si treba vybrat. Ak budu pracovne podmienky zle, tak to v ekonomickej situacii rekordneho nedostatku ludi nebudu ludia taketo nezmysly robit.
Kamarat lieta ako cabin crew a je normalne ze v destinacii maju 48-72 hodin (podla destinacie) + cakanie do casu najblizsieho odletu a potom doma zas niekolko dni volna ako kompenazaciu za to ze boli styri dni prec (pri najdlhsich destinaciach je doma dokonca 6 dni!).
Žiadne nákupné centrum by si neumiestnilo takýto scam na svoj pozemok.
Iba Magoriát a smerďácke letisko prenajíma stanovištia mafii.
Nesrovnal je primátorom mesta - vlastníka pozemku.
Šikovný taxikár urobí s týmto cenníkom účet 35€ za jazdu k prezidentskému palácu pre turistov napr. z Ázie
Oni pracujú hádam v turnuse a po čase , keď sa vrátia domov majú viac dní voľna. Podobne ako kamionisti.
Nevstávajú však každý deň o tretej a domov prídu okolo pol desiatej večer.. To sa nemajú šancu ani poriadne vyspať.
A kto teda robi tie sluzby od stvrtej rano do pol deviatej vecer? Nerodinni vodici ktori ani rodinu nebudu mat lebo po praci nemaju ziaden cas na sukromny zivot?
Sluzba od 3:50 do 20:30 je zverstvo a mala by byt zakazana.
Opäť opakujem...takéto služby, že 5 hodín prestoj, robíš celý deň a spíš 5 hodín, nie sú na dennom poriadku, vlastne väčšinu roka ani neexistujú, jedine počas prázdnin raz za čas aj cez nejaký sviatok. Inak takýto "rodinný" vodiči pracujú od 5-tej do cca 17-tej. A opäť hovorím, že na dlhších službách (napr. od 7 do 22), počas víkendov alebo aj pracovných dní vidíš vždy tých istých vodičov, čiže im to zjavne neprekáža...
Vodiči čo majú rodiny takéto extrémne dlhé služby nemajú nikdy alebo len vo výnimočných prípadoch(napr. prázdniny). Vlastne ani takéto dlhé služby nie sú na dennom poriadku...A napr. aj cez víkend a sviatok na 740 vidíš vždy tých istých vodičov, čiže to zjavne nerobia z donútenia?
Vsak pocas piatich hodin v sedle (najma ak byva v dedine hodinu a pol od Bratislavy kde stravi tri hodiny + cakanie na spoj cestou z/do BA kde ma ten prestoj) ? Potom luxusnych 6 hodin spanku a ideme dalej. Neber to!
810zssk
Kamarat lieta ako cabin crew a je normalne ze v destinacii maju 48-72 hodin (podla destinacie) + cakanie do casu najblizsieho odletu a potom doma zas niekolko dni volna ako kompenazaciu za to ze boli styri dni prec (pri najdlhsich destinaciach je doma dokonca 6 dni!).