Reply on: zakaznik #227970:
SAD Presov to tak robi. Uz dlhe roky. Jeden vodic ("navazac") dovezie bus do Prahy a potom tam ma pobyt, zatialco zvysni dvaja otocia Londyn.Za seba poviem len tolko, ze zvrhle planovanie sicht je hlavny dovod, preco mozem j...t pracovat pre slovenskych zamestnavatelov. Cez plat sa prenesiem. Cez 300 hodin v praci nie.
Valec
My (ja a Mike) sme pri reorganizácii MHD v PB narazili pri tvorbe turnusov na to, že vodiči chceli mať zachovaný dovtedy existujúci režim, kedy dva dni jazdí od rána do večera a dva dni má voľno. Počas toho voľna sa venovali rodine, záhradke, rybárčeniu.... Takže len veľmi málo turnusov (neviem, či nie len jeden - NP garant) mali striedanie uprostred dňa na trati. O prácu v režime 4+2 alebo 5+2 tam teda nebol záujem.
Inak, ja by som v práci tiež viac preferoval pracovnú dobu 4 dni po 10 hod., príp. 3-4 dni po 12 hod. a a zvyšok voľno. Pri režime 5 dní po 8 hod. zabijem kopu času v práci a cestou z/do práce a voľný čas nemám skoro žiaden.