no neviem, ako by rozbili tu trat, ked v inych mestach trat zatial nerozbili problem bude asi v tom, ze pani z DPB zaspali dobu a nechapu, ze ked nemaju peniaze na _realne_ zlepsovanie cestovania, mali by zlepsit aspon komfort cez drobne zmeny, akou by bola aj tato...
Apropo, dopocul som sa, ze zrychlovacova suprava 7825+7826 dostala miesto MG staticky menic! Zevraj ho namontovali niekam pod podlahu. A ja som sa ako debil cudoval, preco to MG je take tiche a pri kazdom vypadku (delic, kritovatka s Tbusom) nabehne az po 10 sekundach. Co je to za zvrhlost, davat do zrychlovacoveho voza staticky menic, nemala by sa tam dat rovno aj nejaka ina vyzbroj? Nechapem co mala tato rekonstrukcia akoze byt. Ked niet penazi na celu vyzbroj, tak aspon menic, nie?
Velmi ocenujem wap pristup. Dnes mi usetril nervy, ktore mi vytekaju vzdy, ked vidim necitatelne CP. Som novacik vo WAP - je mozne cez WAP zistit spojenie aj s prestupami, ked vstupnym udajom je cas prichodu do cielovej zastavky, pripadne cas odchodu z nastupnej zastávky.
Ja nemám na mysli zastaralosť ale neudržiavanosť - pozri sa napríklad na pokrivené drôtiky na S3, poprípade každý koník v páre iný a podobné parovské zvrhlosti alebo aká bola tá križovatka pri Šariši dokrivená, pritom by som ju tipoval tak na 1996? A to tiež nemá logiku, novú podvesnú križovatku vymeniť a staré armatúry nechávať, to je skoro ako v BA:-). 70 sa dá jazdiť pri troche sebevražednosti aj po pevnom vedení:-), to nie je kritérium.
I.
Na výmenu čipovej karty (IČK) zostáva už len niekoľko dní. Po 1.12.2003 už na starú kontaktnú IČK nebude vydaný predplatný cestovný lístok, tzv. električenka. Viac informácií nájdete ..... Prvu vetu by trebalo uz asi zmazat , lebo navstevnici iMHD( taky co to nedocitaju do konca) by si to mohli zle vysvetlit a vyhovarali by sa este na iMHD u okienka v predajni DPB
Neviem, či to tu už nahodou neodznelo, nemám čas, si to celé prečítať.
Ako iste už mnohý viete, dostavba podchodu na ŽST Petržalka vrcholí a približuje sa aj deň kedy pribudne na Panónskej ceste NOVÁ (zopakujem nová) zastávka v smere do Peržalky a v smere do mesta sa zastávka Ševčenkova presunie o tých pár desiatok metrov z pôvodnej polohy do novej. Takže tým čo to mali doteraz ďaleko sa MHD priblíži. Asi si požiadamDPB, či by mi nemohli zriadiť ešte jednu pri kotolni vedľa Reanultu.
Kummlery na najvacsej krizovatke pred Sarisom boli uz vymenene za tahove Elektrolajny Stare kremnicke krizovatky, pevne svorky a take veci sa vyskytuju uz len na dvoch krizovatkach a v otocke Sidlisko III, dalsie dve krizovatky su osadene podvesnymi krizovatkami (vyustenie Budovatelskej, krizovatka na Sekcove) a okrem toho su uz vsade Elektrolajny. Trat na S3 je take muzeum, to je pravda, ale vzhladom k tomu, ze je to trat z roku 1985, sa ani velmi neuvazuje, ze ju prevesime na nove zavesy. Ved taka trat na Budovatelskej je z roku 1966 a funguje ako hodiny S tou totalnou neudrzbou mas pravdu v jednom jedinom pripade - trat na Sirpo, kde jazdi trolejbus len v PD v 60 min. int .
Inac, aj na tej nic moc trati na S3 sa da jazdit 70 km/h, tak o co go
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
J