Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: 810zssk #227637:
Inak prestup vo Vrakuni ma príjemne prekvapil...dnes zhruba 10 ľudí vystúpilo na Píniovej, aj na skorších spojoch okolo 5 ráno vždy aspoň 2 ľudia vystúpia, čiže aj keď je tam riziko, že si počkajú aj 15 minút na S70, tak sa to využíva. Inak nasťahovali sa tam nejaké bágre a tatrovky...nevie niekto či to bude nejaké parkovisko, alebo niečo iné?
Reply on: david1 #227645:
Kapacitné obratiská určite nezanikli.
Napr. na linke 737 by mohli jazdiť kĺbaky na spojoch do Gabčíkova(v špičke aj po Šamorín), kde je dosť veľké obratisko.
Čo sa týka 269 tak v Rohožníku je celkom dosť priestoru na AS.
Na 740 by kĺbaky mohli jazdiť na spojoch z Nového Života cez Čenkovce a Vlky, kde sa dá všade otočiť a prejsť bez problémov(možno v Maslovciach by to bolo na tesno)
Nejaký kĺb by mohol ísť na 245, príp. 632.
Ja skôr vidím problém na bratislavskej AS...neviem si predstaviť v špičke ešte aj manévrovanie s 18 metrovým vozidlom
Reply on: 810zssk #227638:
Myslím že opätovný nákup klobás aj pre SL by bolo riešením pre poriešenie špičiek na najviac vyťažených linkách. Obrat vymyslieť asi po miestnych komunikáciach ak už kapacitné obratiská zanikli. To by však určite potrebovalo niekde aj zmeny v trasovaní.
Reply on: AndyNO #227614:
Aj 3 (pvodný), 5 a 7 majú na Peknej ceste starý formát, pričom napr. na Vinohradoch nový. Nové sa zatiaľ dávajú len tam, kde už na to je priestor.
Reply on: AndyNO #227642:
Teda sorry...
Hovorí "Štrbska, exit for the Devín castle"
Prečo tam hovorí aj Štrbská, keď na väčšina zastávok je anglické hlásenie bez názvu ulice?
Inak k tomu anglickému hláseniu...prečo na zastávke Štrbská, Hrad Devín náš anglicky hovoriaci kamarát hovorí "Štrbska, Hrad Devín". Prečo to nie je ako na väčšine zastávok "exit for the..."?
Reply on: 3pa3ck3 #227640:
Dakujem za tip, aj ked clovek docestuje zo zahranicia, tak so sebou zvycajne pouzity listok nenosi. Ale urcite vyskusame.
Reply on: alist #227639:
K postupu revízorov sa neviem vyjadriť, ale odporúčam Vám nosiť v peňazenke použitý lístok, ktorý podložíte pod ten, ktorý chcete označiť. Potom by už nemal byť problém.
Dobry den, uz viackrat som sa chcela vyjadrit k oznacovaniu listkov, ale nechcelo sa mi registrovat sa. Ale po poslednych skusenostiach mi to uz neda. Bratislavsku MHD som vyuzivala cca 13 rokov, par rokov uz zijem v zahranici a vzdy ked dorazim, zazivam pri oznacovani listkov stres. Novy nepokrceny listok je xkrat mozne oznacit az na druhy, treti pokus a clovek beha po spoji ako splasena hus od jedneho stroja k druhemu. Zaujimalo by ma, keby ma s takym listkom, ktory som si nestihla oznacit, chytil revizor....Podobne skusenosti ma x mojich znamych, ktori v Bratislave este ziju, rodina a vidam to aj v spoji, ked ludia behaju od jedneho oznacovaca k druhemu. Je to hanba, clovek si poctivo kupi listok a nie je mozne ho stiknut. Taktiez cca od minuleho roka preklady zastavok, strasne to vyrusuje, s tym som sa skoro nikde v zahranici nestretla, aby prekladali next stop is.....a prekladanie vystupu na Mileticku......Pytam sa preco? Radsej keby bola Bratislava svetova inym sposobom ako tymto....Je to hanba....
Reply on: david1 #227636:
Vtedy bolo ine linkovanie a na mnohych miestach aj ine priestorove pomery.
Reply on: AndyNO #227631:
Ak sa nahodou ukaze ze po zavedeni BIDkovych cestakov stupol pocet ludi v regiobusoch, tak nechcem vidiet tie bezpecnostne opatrenia co SL zavedie na ochranu statistik, aby sa o tom nahodou niekto nedozvedel ? Aj ked narastu 730 a 740 prilis nerozumiem, kedze tie tiez stoja v zapchach a nie su prilis naviazane na kolajovu dopravu (okrem S70 vo Vrakuni, ale tam si neviem predstavit ze by som to rano kombinoval, kedze bus na zel.zastavku pride v nahodnom case, to skor funguje v opacnom smere kde pride vlak a potom uz nieco do par minut pojde).

Otazka je aka bude reakcia zupy na akutnu potrebu dalsieho vyrazneho posilnovania verejnej dopravy. Lebo sa bojim ze to smeruje k tomu klasickemu "zaviedli dobru verejnu dopravu a potom im nou chodili ludia" ?
Reply on: AndyNO #227635:
Kde sa v minulosti točili tie modré Ikarusy?
Reply on: Solider #227633:
Veď ja som doteraz nepochopil prečo sa nekupovali kĺbové vozidla...na trhu sú aj 18 metrové v prímestskej verzii. Neviem ako iné linky ale na 740 sú len dve "obratiská" v Malinove a v časti osada v Tomášove kde by sa kĺbové vozidlo nedokázalo otočiť...
Reply on: Solider #227633:
Verím že 15m vozov budú plné nemecké (a možno aj rakúske) bazáry.
Reply on: AndyNO #227631:
Mohli SL radšej namiesto ojazdeniek z Prievidze a Zvolena zaobstarať nejaké kĺbaky ?
Reply on: 810zssk #227626:
Teraz sú aj 269 plnšie z Rohožníka, lebo počas výluky cesty Rohožník - Malacky sa neoplatí prestupovať z 289 na vlak, lebo tá 289 ide do Malaciek cca o 15 min dlhšie. Takže z 289 viacerí prestupujú teraz na 269.
Reply on: Jak44 #227624:
No môžem povedať, že na 730 a 740 určite pribudli cestujúci...na zástavka boli ľudia, ktorých som nikdy nevidel a aj pri zvýšenom počte spojov väčšina z nich chodí úplne plná tak, že sa stojí od začiatku až po koniec busu(čo doteraz bolo len na zopár spojoch)?
Reply on: AndyNO #227601:
V spickach obcas meskava z konecnych zastavok, nie vzdy to 2 vozy stihnu obsluzit. A zlepsil by som interval na 20/30/20//30
Reply on: JamaVOku #227528:
+ zrusena pomaly na Trnavskom.
Reply on: omg123 #227627:
Nemusíš mu ironicky ďakovať - jeho príspevok na rozdiel od tvojich je naozaj hodnotný.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.
advertisement