Nové CP vo vitrínach sú prehľadnejšie čo sa týka rozlíšenia dní premávky, ale presunutie zoznamu zastávok na opačnú stranu CP (namiesto na ľavom kraji sú na pravom) je veľmi amatérsky krok. Keďže sú CP vo vitrínach pri sebe, tak si môže neznalý cestujúci ten zoznam zastávok priradiť k linke napravo od zoznamu zastávok a prúser je na svete. ?
Peon
3; "Ak na karte mas eCL platny len pre cast trasy, vodicovi sa zobrazi hlaska ze mas platny CL po zastavku XY s moznostou listok prepisat (vyda sa novy CL), alebo transakciu zrusit. "
Takze po prestupe do druheho busu SL si v takom pripade musim kupit u vodica eCL na celu trasu v tomto buse (teda povodny eCL sa prepise)? A keby vodic transakciu zrusil, tak aj tak by som si musel kupit u neho CL z BCK na celu cestu s nim (t.j. v druhom buse po mojom prestupe), takze vysledok = cena CL je rovnaký/á. Rozumiem tomu správne? To vážne kvôli napr. jednej minúte neplatnosti eCL [podľa CP] sa cestujúcemu takto predraží cesta?
V MHD by mi stačilo si počas cesty / jazdy označiť papierový CL kvôli tomu zvyšnému úseku na ktorý by mi už neplatila časová platnosť pôvodnèho CL. A stačilo by mi označiť si najlacnejší, teda 15-minútový CL..
A vo vlaku by som musel vyhľadať počas jazdy sprievodcu (keď by to bolo po prestupe a zistil by som, že časová platnosť CL mi práve skončila)? To by som mu za kúpu CL vo vlaku musel platiť aj prirážku 1,50 €? Škoda, že eCL nedokáže vydať prenosná pokladnica v ZSSK ani v Regiojete.. Ani to sa neplánuje zmeniť?