Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ámos #226772:
schody ani netreba... jednoduchú rampu osadiť, keď tam raz za čas ťahajú RJ alebo niečo do dopravného múzea... na druhú stranu rozumiem, že je to koľajisko a nie holubník... so vzdialenosťou je to pravda, neraz som tam dobiehal l32, keď som videl ako mi uteká zo zast. HLST
Reply on: Ike #226767:
A mna vzdy zaujme pri Sokolskej jedna otazka.
Preco nie je z tejto zastavky pohodlny prechod na Hlavnú štanicu? Vzdušnou čiarou je to naozaj kúsok. Dokonca na peron č.1 je to bližšie ako zo zastávky Hlavná stanica, ak by sa vybudovali schody a prechod.
Reply on: Ike #226767:
Gugeľ hovorí, že medzi dopravnou značkou zastávka a označník je 23m, takže asi preto. Či je to ok a či by sa zastávka nemohla predĺžiť, to už je na inú debatu. Rovnako ako prístrešok. Rátam, že ak nie je vôľa rozšíriť ostrovček na Račku, a osadiť tam prístrešky, na nejakú Sokolský s*re bílý tesák...
Reply on: Ike #226767:
Aj na Račianskej radiále roky absentujú a nielen na uzučkom Račianskom mýte...
Otázka

Premisa 1. ak na Sokolskú príde autobus, je veľká pravdepodobnosť, že bude z Petržalky.
Premisa 2. ak na Sokolskú príde trolejbus, je veľká pravdepodobnosť, že ide na Kramáre.
Záver: Zastávka je teda dôležitá v relácii Petržalka - Kramáre.
Otázka: Prečo na zastávke nie je prístrešok a prečo vodiči utekajú zo zastávky (trolejbusy pred autobusmi a autobusy pred trolejbusmi)?
Reply on: 810zssk #226756:
Osobne si myslím, že združené zastávkové cestovné poriadky by sa mali zaviesť všade, kde majú dve linky rovnakú trasu, keďže cestujúceho nemusí trápiť, že pod akým číslom pôjde jeho spoj.
Reply on: Solider #226762:
Neviem, aka politika v krateni premii tam teraz vladne, ale vobec by ma to neprekvapilo...
Dnes testovali railjet na Bratislavskom S-Bahne? Spotol som ho v Kittsee, keď už mieril späť do Viedne...
Reply on: kecho #226758:
A keď vodiči do vysokopodlažných vozov nakladali kočíky alebo invalidné vozíky, tak to bolo tiež zavarené na nejaký problém? ?
Reply on: gejza #226757:
V piatok som tankoval při poľskej (STAR) pumpě v Hamburgu a keď sa môj nemecky nehovoriaci kolega chcel s pokladníčkou rukami-nohami dohovárať o kľúči od záchoda, ukázalo sa, že je to Češka.
Mám prosbu na expertov - kde je možné nájsť dokument, v ktorom sú stanovené výkony vo verejnom záujme, ktoré si Mesto Bratislava objednalo na rok 2017 a rok 2018 od DPB a.s. (neviem presný názov, mal by to byť asi "Plán dopravnej obsluhy"). ... chcel by som vedieť objem objednaných výkonov na konkrétne linky.

Vopred ďakujem.
Reply on: kecho #226758:
Veď sa od vozu nevzdialil, vystúpil a stál pri predných dverách. Vonku bol asi 20 sekúnd.
Reply on: Oli61 #226755:
Len aby vdaka pochvale teraz nemal problem, ze nechal voz bez dozoru....
Reply on: Oli61 #226755:
pripomenul si mi zážitok z Dublinu, keď na moju otázku vodič tamojšieho autobusu jazdiaceho z letiska do centra odpovedal čistou poľštinou, že nehovorí anglicky ? ? ?
Reply on: Ámos #226750:
Zdruzene CP by neboli ani v bratislavskych podmienkach novinkou, kedysi takyto CP mali 32+33(+133?) v smere na Kuklovsku.

Ako som napisal, oznacenie neriesim. Mne sa pismenkove oznacovanie nepozdava, normalne by som to oznacil 80 (Udernicka+cintorin) a 81 (Kopcany).
Veľká pochvala dnešnému vodičovi 2846/6 na L61 za ochotu, že poradil, kde má vystúpiť zahraničnej turistke cestujúcej z letiska do centra, dokonca na Račianskom mýte vystúpil a ukázal jej smer, kadiaľ má ísť a na aký spoj prestúpiť a ešte sa s ňou aj dohovoril tuším po rusky, nakoľko nevedela po slovensky.


Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.