Premisa 1. ak na Sokolskú príde autobus, je veľká pravdepodobnosť, že bude z Petržalky.
Premisa 2. ak na Sokolskú príde trolejbus, je veľká pravdepodobnosť, že ide na Kramáre.
Záver: Zastávka je teda dôležitá v relácii Petržalka - Kramáre.
Otázka: Prečo na zastávke nie je prístrešok a prečo vodiči utekajú zo zastávky (trolejbusy pred autobusmi a autobusy pred trolejbusmi)?
Osobne si myslím, že združené zastávkové cestovné poriadky by sa mali zaviesť všade, kde majú dve linky rovnakú trasu, keďže cestujúceho nemusí trápiť, že pod akým číslom pôjde jeho spoj.
V piatok som tankoval při poľskej (STAR) pumpě v Hamburgu a keď sa môj nemecky nehovoriaci kolega chcel s pokladníčkou rukami-nohami dohovárať o kľúči od záchoda, ukázalo sa, že je to Češka.
Mám prosbu na expertov - kde je možné nájsť dokument, v ktorom sú stanovené výkony vo verejnom záujme, ktoré si Mesto Bratislava objednalo na rok 2017 a rok 2018 od DPB a.s. (neviem presný názov, mal by to byť asi "Plán dopravnej obsluhy"). ... chcel by som vedieť objem objednaných výkonov na konkrétne linky.
pripomenul si mi zážitok z Dublinu, keď na moju otázku vodič tamojšieho autobusu jazdiaceho z letiska do centra odpovedal čistou poľštinou, že nehovorí anglicky ? ? ?
Veľká pochvala dnešnému vodičovi 2846/6 na L61 za ochotu, že poradil, kde má vystúpiť zahraničnej turistke cestujúcej z letiska do centra, dokonca na Račianskom mýte vystúpil a ukázal jej smer, kadiaľ má ísť a na aký spoj prestúpiť a ešte sa s ňou aj dohovoril tuším po rusky, nakoľko nevedela po slovensky.
Dnes v 83-ke v Dúbravke starý pán pri normálnom rozbehnutí autobusu spadol celý na podlahu [na chrbát a hlavu]. Našťastie medzi cestujúcimi bola aj zdravotná sestra, potom prišla záchranka (až po príchode oblastného dispečera z DPB). Aj keď som to mal za chrbtom, som si istý, že pretože autobus nebol plný a je tam dosť tyčí, tak chybu spravil starý pán, že sa žiadnej tyči nechytil. Nedávno keď po nehode dvoch áut jedno skončilo na električkových koľajniciach (takisto v Dúbravke), tak tiež prišiel ako prvý oblastný dispečer [a až po ňom dopravní policajti].
Čo sa týka 31/39, tak tam by stačilo presmerovať 39 smer CSÚ cez Blumentál a mohli by všetky spoje jazdiť ako 39 (číslo 39 nech sa zachová z historických dôvodov)
Ak chceme zaviesť tento písmenkový spôsob označenia liniek čo sa v trase vetvia, ja by som moc netlačil na označovanie písmenami podľa príslušných konečných, ak nechceme mať v cesťákoch celú abecedu. Dá sa to ľahko zjednotiť.
80-ky nech majú kľudne zvlášť CP, bude to prehľadnejšie. Ja by som nechal kopčiansku vetvu 80-kou bez označenia, a spoje na Matadorku by som označil 80A s poznámkami pre tých pár zachádzkových spojov k cintorínu tak ako doteraz, v CP.
Pri linke 77 zas vetva po Spaľovňu by ostala ako 77 s poznámkou pre zachádzky k Vodostavu, k Lodenici by chodila 77A.
Rovnaké označenie by som zaviedol pre doplnkové linky kopírujúce inú linku, aby bolo jasné, že na seba nadväzujú, na rozdiel od liniek, ktoré podobné čisla majú a pritom v tomto smere nemajú so sebou nič spoločné (napr. 39-139, 51-151, 84-184 atď).
Rozumej: 191 -> 91A, 192 -> 92A, 196 -> 96A,... (31 -> 39A?...)
Mne je jedno ci to bude 80A a 80B, alebo 80 a 180, alebo 80 a 81. Pre mna za mna nech to je oznacene ako chce. Ale nemala by to byt jedna linka, s jednym CP (v smere do Petrzalky; do mesta samozrejme zdruzeny CP byt moze, tak ako ho kedysi v smere na Dlhace mali 32+33+133).
57 je dobry priklad dalsej linky zrelej na rozdelenie a sprehladnenie.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike
Premisa 1. ak na Sokolskú príde autobus, je veľká pravdepodobnosť, že bude z Petržalky.
Premisa 2. ak na Sokolskú príde trolejbus, je veľká pravdepodobnosť, že ide na Kramáre.
Záver: Zastávka je teda dôležitá v relácii Petržalka - Kramáre.
Otázka: Prečo na zastávke nie je prístrešok a prečo vodiči utekajú zo zastávky (trolejbusy pred autobusmi a autobusy pred trolejbusmi)?