Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: yellowcaptcha #226701:
Lebo ZSSK na rozdiel od ŽSR tie CP do BID neposiela.
Reply on: martinah #226699:
V rámci BA je človek zvyknutý na jedno, v rámci regiónu na iné... teraz vyber komu sa prispôsobiť. Počas môjho života som stretol už niekoľko desiatok ľudí, čo sa nevedeli zorientovať v CP DPB, zatiaľ čo v regionálnom im to šlo bez problémov (to len konštatujem fakt).
Reply on: kecho #226694:
Už som to tu písal niekoľkokrát... ukáž mi jeden "skutočný" IDS, kde majú všetky linky jednu šablónu CP.
Reply on: yellowcaptcha #226691:
Akurát, že ja tu porovnávam konkrétny CP pre linku S55 alebo S65, ani jedna z nich nemá päť strán.

V tom (i)MHD formáte inak stačí, aby v ňom bola čo i len jedna zachádzka, a už ti nebudú sedieť minúty (tarifný údaj), ktoré sú len v jednom stĺpci. Pozri napr. linku 29 a jej zachádzku ku škole.
Reply on: kecho #226689:
O tejto výveske som nikdy nehovoril.
Reply on: Valec #226683:
Suhlas, treba vediet zvolit vhodny format CP podla charakteru linky. Pismenkova polievka nie je vhodna na "MHD format". Tam musime zvolit nieco ine.

Iny priklad je tu: http://imhd.sk/ke/cestovny-poriadok/linka/RA2/smer/Vstupny-areal-U-S-Steel/zastavka/Lunik-IX-razcestie/524288163857

Na konecnu to je 33 minut. Avsak spoj 5:05 je zrychleny a jemu to trva len 13 minut. Toto treba nejako zahrnut do formatu zobrazenia.
Reply on: yellowcaptcha #226691:
Ak sa ti kolega este neozval, tak v najblizsich dnoch sa ozve. Dufam, ze sa na spolupraci dohodneme ?
Reply on: kecho #226689:
Kebyze by rozdelili tyzden a vikend tak podla mna by bol dost pouzitelny a tych par poznamok, kedy nejazdi by sa uz prekuslo 🙂

Lebo co mi staci pozriet je kam idem a kedy mi to ide. Namiesto hladania stlpca, hladania zastavky, ci tam stoji a podobne.
Reply on: yellowcaptcha #226707:
A este je tam dost vyznamny rozdiel vo forme akou su uvedene nadvaznosti.
Reply on: 810zssk #226706:
Toto je dobré porovnanie, najdôležitejšie sú asi tieto rozdiely:

– v IDS JMK sú pracovné dni zvlášť a voľné dni zvlášť (zatiaľ čo ZSSK aj Slovak Lines ich má spolu),
– Slovak Lines tam má množstvo údajov, ktoré podľa mňa už niesu potrebné – napríklad vzdialenosť v kilometroch , pretože (ak sa nemýlim) dnes už možno vrámci IDS vydať iba cestovný lístok podľa počtu prejdených zón (času) – tá zaberá päť stĺpcov, a nie som si istý či a na čo je tam ten nasledujúci stĺpec – Tč,
– číslo linky je v IDS JMK najväčším písmom, zatiaľ čo na tom od Slovak Lines je najväčšie logo prevádzkovateľa, hneď po ňom číslo licencie a až potom je číslo linky – aj to schované v texte
– označenie zastávok v zónach 100 a 101 svorkou a nápisom MHD je podľa mňa tiež zbytočné.

A to že sa poznámky u Slovak Lines začínajú až po dvoch husto popísaných A4, kým v IDS JMK sú rozdelené na každej, tak aby boli relevantné poznámky pri relevantnej časti tabuľky je už len taký malý detail.

Na týchto porovnaniach je nádherne vidieť, že jediné čo sa po zavedení IDS BK v cestovných poriadkoch zmenilo bolo, že sa pridali zóny a čísla liniek. Všetko ostatné zostalo po starom.
Inak ja principialne nie som proti tabulkovym CP pre regiobusy a vlaky AK sa spravi dobre. Pri nizsej frekvencii spojov je takyto format praktickejsi.

Lebo ano, toto je bordel: https://www.slovaklines.sk/fileadmin/user_upload/cestovne_poriadky/pal_2018/102418.pdf

Ale napr. toto sa cita v pohode: https://www.idsjmk.cz/jrady/302.pdf?date=10.12.2017

Suhlasim ale ze "MHDckovy" format je najprehladnejsi, za predpokladu ze linka nema prilis vela variantov (a to by nemala mat, ani pri PAL).
Reply on: 810zssk #226703:
U lajnov mi príde lepší príklad vtrepania do jednej linky 21+25+29+129, veď všetky idú z centra do DNV...
Reply on: 810zssk #226703:
S tým rozhodne súhlasím. ?
Reply on: yellowcaptcha #226691:
Ono by v prvom rade bolo vhodne rozdelit Os a REXy do dvoch roznych liniek, je blbost mat pod tym istym cislom zastavkove aj zrychlene spoje - ako z pohladu orientacie, tak aj z pohladu prehladnosti CP (podobny problem je aj u regiobusov). To je ako keby DPB narval 25ku do CP 21ky.
Reply on: yellowcaptcha #226701:
Proste "integrovaný" web rovnako ako doprava... Linky boli priamo z oficiálneho webu idsbk.sk zo sekcie "cestovné poriadky" https://www.idsbk.sk/cestovne-poriadky/ . Smutné je, že za takto odvedenú "prácu" sú aj platení... Keby to robili ako fanúšikovia, či nadšenci, tak by to podľa môjho názoru vyzeralo omnoho lepšie...
Rovnako ako keď platíme dane a poplatky "mestu" a namiesto protihodnoty musia upratovať ulice aktivisti...
Reply on: kecho #226698:
Tak ono na stránke IDS majú iba odkazy na na stránky Železníc. Inak neviem prečo to buď teda nerozdelili, alebo tam nedali odkaz na stránky Železničnej spoločnosti, kde majú grafikony rozdelené podľa tratí.

http://www.slovakrail.sk/fileadmin/Dokumenty2/gvd_17_18/2._zmena/KCP_132.pdf
Reply on: Valec #226679:
to ako vazne?

ved aj mne laikovi bolo z hned nacrtu od 7ross7 jasne co kde kedy ako z toho, co si tu postol
v ramci ba je clovek zvyknuty na tento format cp a orientuje sa v nom uz automaticky, cize nove informacie vdaka osvedcenemu formatu su lahsie identifikovatelne
Reply on: yellowcaptcha #226693:
Aj tak mi to príde prehľadnejšie ako tabuľka železníc ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.