To je bulharská verzia. Slovenskí vyšetrovatelia skonštatovali, že vzhľadom na zlu znalosť angličtiny nebola bulharská posádka schopná porozumieť pokynu na preladenie na odletovu frekvenciu, kde mali dostať ďalšie pokyny. Tiež mali medzery v navigácií. Ak sa nemýlim doteraz sa to jednotné neuzavrelo.
Každopádne toto sa týka rwy 13/31 ktorá mieri na Karpaty. Ja som ale hovoril o rwy 04/22 ktorá nemá vo svojej osi žiadnu fyzickú prekážku.
Primárna príčina nehody sa s istotou nevie dodnes ale na 99,99% to bol proste bulharský bordel.
Ale faktom je, že odvtedy musia lietadlá najprv nabrať výšku a až potom vyraziť.
Hah, Ten Curych nemá chybu. Prvá verzia z minulého roka totiž počítala s vlakom Salzburg HbF-PTA. Rakúšak spojenie pretiahol na Curych, a Slovensko už vyšlo na verejnosť. Takže ešte zaujímavejšie bude to spojenie.
Som zvedavý či sa podarí aj presadenie ich ťahať v nevyužitých časoch (pôvodne mal stáť na PTA okolo 40 minút) aj dalej, rakúšak s tým mal naposeldy trošku problémy. Radšej to nechať stáť než prevádzkovať na SVK
Nevylucujem to, ale pokial viem, tam bola primarna pricina nehody, ze oni im z veze udali nech dosiahnu nejaku vyskovu hladinu a cakaju na dalsi pokyn, no a ten nedosiel... Nie samotna pritomnost kopcov ako takych.
Nemoze to byt vysledok leteckej havarie z 1966, kedy bulharsky IL-18, vrazil do kopcov? Letecke urady maju tu zvyklost menit predpisy tak, aby sa podobne nehody uz nestali.
Presne, cvakaju len ak s dozvedia, že niekde na zastávke je revízor. Majú nejaký skvelý zdroj ? dosť síce pochybujem, že v tejto linke vôbec revízor bol
Keď občas 54 cestujem, je v nej zhruba 10 ľudí, väčšinou sú to zamestnanci železníc, ktorí sú skvelým dôkazom, že autobus k stanici nejazdí kvôli prestupu na vlak , pretože sa dosť nahlas dohadujú kto z nich zavolá napr. Ferovi, či im nemôže podržať vo Vajnoroch 2 minúty vlak. Ďalšou skupinou je v piatok večer mládež cestujúca z Rendezu do Vajnôr... Ráno z Rendezu cestovalo zopár ľudí do ZŠ, ako to je teraz ale neviem. Viem len, že stačí že vlak od Senca chvíľu mešká a prestup je nemožný....Taká L153 by k stanica mohla zájsť napríklad tiež.
nie sú známe ešte nové CP, len to, že školský spoj má odchádzať ako 52ka zo ŽST Vajnory o 7:16 a prísť k Cintorínu Rača o 7:31 ... dá sa len tipovať, aké meškanie bude naberať pri kruháči vo Vajnoroch
v sedle pracovných dní (9:00-13:00) a cez víkend medzi 9:00-20:00 je spojenie 52+54 ešte ok (obe jazdia aj teraz každú polhodinu), ale v iných časoch bude treba pre danú oblasť viac vzkm ako doteraz, teda ak sa má udržať v špičke desaťminútový interval (52+56) v úseku Rača-Východné. Znamenalo by to zároveň 20-minútový medzi Východným a Vajnorami, čo je prehnaný luxus ... cez víkend skoro ráno je zase zbytočné, aby jazdili z Východného do Rače oba spoje, ale zo ŽST Vajnory by na Východné asi niečo jazdiť malo, či?
Raz som sa s ním vtedy zo zvedavosti odviezol, keď som bol na návšteve v Bratislave. Bol som jediný platiaci cestujúci, okrem mňa sa tam viezlo niekoľko železničiarov.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
gejza