Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peon #226462:
Áno, bude musieť meniť prijímanie elektriny z troleja. Na cestujúcich ani na jazdu vlaku to nebude mať žiaden vyplyv.
Reply on: Oli61 #226464:
Toto je určite potrebné nahlásiť na DPB a zrejme aj priamo na políciu, keďže už naozaj šlo o život. Svedkov je dosť, možno sa podarí získať aj nejaký kamerový záznam.
"Pozdravujem" včerajšieho vodiča na L61, voz 1864 (odchod z Hl.st. 13:25). Ako tento pán prišiel k VP? V čase odchodu ešte oddychoval na výstupišti, na nástupište prišiel s meškaním 2 min.. Pod stanicou na križovatke sa na červenú natlačil do križovatky za L201, ktorá bola pred ním. (T-busu to chvíľu trvá, kým odbočí.)
Medzi Tr.my. a Zimným štadiónom prechádzame na ďalšiu červenú. A "bonbónik" nakoniec. Vošli sme na priecestie na Ivanskej ceste, aj, keď sme nemohli plynulo prejsť, pretože pred nami bola kolóna áut, ktorá stála na semafore pri Avione. Po chvíli sa kolóna pomaly začala hýbať, v tom však začali blikať červené svetlá a autobus stál prednou časťou na prvej kolaji. Vodič sa snažil rýchlo cúvnuť, ale nemal kam, za nami stáli ďalšie autá. Po poslednej tretej koľaji prešiel RJ z DS. Svetlá stále blikali, prechádzala ešte lokomotíva a tá bola na tej istej koľaji, ako aj autobus. Lokomotíva začala z diaľky trúbiť, niektorí cestujúci sa presunuli do zadnej časti vozidla a vodič L61 sa pokúsil znova kúsok cúvnuť (šlo o niekoľko cm), potom vozidlo prudko vytočil doprava, kde mal ešte miesto a v čase, keď lokomotíva prechádzala priecestím, bolo medzi ňou a busom len niekoľko desiatok centimetrov. Rušeň stále trúbil, keby sme sa aspoň takto nevyhli, tak by nám zasiahol prednú časť autobusu.
Otázka znie, ako mohol vodič L61 ohroziť takto cca 25 cestujúcich (nebol plný bus), keď videl, že nemôže plynule prejsť priecestím? Nepočítal s tým, že by mohol ísť vlak? Státim v križovatke zablokoval aj autá a L39 idúce zo Súhvezdnej.
Ospravedlňujem sa za dlhý príspevok.?
Na nedeľu sa neplánujú nejaké obmedzenia v súvislosti s náboženským podujatím? https://www.tkkbs.sk/view.php?cisloclanku=20180529019
Reply on: fanatikmhd #226449:
Z toho článku mi nie je jasné: Ten Railjet pôjde z / do Bratislavy Hlavnej stanice či iba do / z Petržalke? Ak až Hlavná stanica, tak v Petržalke bude musieť nejako meniť prijímanie elektriny z troleja, nie (rozdiel medzi Slovenskom a Rakúskom)?
Reply on: ufo #226459:
Tak este by v tom mohla byt viditelnost. (?!) Ze slucka sa robí za oblacnosti, v noci, etc. To by vsak bolo treba odpozorovat, ci to tak je.
Reply on: Valec #226454:
Wau, takže do Slovenského Grobu bude výrazne posilnená verejná doprava (linka 527) s pravidelným intervalom 30/60/30//60? Nielen 525, ale aj 527 bude v Bratislave po novom začínať a končiť pri Shopping Palace?

Som zvedavý či budú niektoré spoje linky 527 naďalej pokračovať do Viničného a do Pezinka. A či aj naďalej niečo pôjde v súčasnej dlhoročnej trase "Bratislava - Ivanka pri Dunaji - Bernolákovo - Chorvátsky Grob - Slovenský Grob"?

Reply on: Ike #226453:
Aj z 13-31, aj z 04-22 sa môže odlietať bez "slučky", viď z archívu flightradaru24...
Reply on: Joyki #226456:
Najlepsie su spoje do VW kde sa zmesti "Bratislava,", takze vodic postupne kazdemu jednemu cestujucemu vysvetluje ze nejde do mesta, ale len do VW ?
Tie useknutée ciele a tabuliach SL su bohovske... "525 Chorvátsky"
Reply on: Valec #226454:
Takze zrusenie 153 pojde v jednom baliku s optimalizaciou PAL? To znie dobre 🙂 K akemu terminu to ma byt?
Reply on: david1 #226452:
Jazdiť tam budú linky 525 (do Ch. Grobu) a 527 (do S. Grobu) so súhrnným intervalom 15/30/15//30.
Reply on: Viko #226446:
To je bulharská verzia. Slovenskí vyšetrovatelia skonštatovali, že vzhľadom na zlu znalosť angličtiny nebola bulharská posádka schopná porozumieť pokynu na preladenie na odletovu frekvenciu, kde mali dostať ďalšie pokyny. Tiež mali medzery v navigácií. Ak sa nemýlim doteraz sa to jednotné neuzavrelo.

Každopádne toto sa týka rwy 13/31 ktorá mieri na Karpaty. Ja som ale hovoril o rwy 04/22 ktorá nemá vo svojej osi žiadnu fyzickú prekážku.
Reply on: Petto #226448:
Pokial tam dajú napevno L525 s tou istou obsluhou zastávok tak ok.
Reply on: jandro #226432:
Ano veď to bude konečne zase v normálnejšej trase. Do Vajnôr z Rače bude aj alternatíva k večne meškajúcej a nespolahlivej L65.
Reply on: Viko #226446:
Primárna príčina nehody sa s istotou nevie dodnes ale na 99,99% to bol proste bulharský bordel.
Ale faktom je, že odvtedy musia lietadlá najprv nabrať výšku a až potom vyraziť.
Reply on: Peon #226447:
Hah, Ten Curych nemá chybu. Prvá verzia z minulého roka totiž počítala s vlakom Salzburg HbF-PTA. Rakúšak spojenie pretiahol na Curych, a Slovensko už vyšlo na verejnosť. Takže ešte zaujímavejšie bude to spojenie.

Som zvedavý či sa podarí aj presadenie ich ťahať v nevyužitých časoch (pôvodne mal stáť na PTA okolo 40 minút) aj dalej, rakúšak s tým mal naposeldy trošku problémy. Radšej to nechať stáť než prevádzkovať na SVK 😃
Reply on: Ámos #226445:
153 sa bude udajne rusit.
Na Slovensko míři railjety, mají spojit Bratislavu a Curych
https://zdopravy.cz/na-slovensko-miri-railjety-maji-spojit-bratislavu-a-curych-12266/

RegioJet se vrací mezi Bratislavu a Žilinu s vlaky, protáhne linku z Prahy
https://zdopravy.cz/regiojet-se-vraci-mezi-bratislavu-a-zilinu-s-vlaky-protahne-linku-z-prahy-12192/

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.