Toto je určite potrebné nahlásiť na DPB a zrejme aj priamo na políciu, keďže už naozaj šlo o život. Svedkov je dosť, možno sa podarí získať aj nejaký kamerový záznam.
"Pozdravujem" včerajšieho vodiča na L61, voz 1864 (odchod z Hl.st. 13:25). Ako tento pán prišiel k VP? V čase odchodu ešte oddychoval na výstupišti, na nástupište prišiel s meškaním 2 min.. Pod stanicou na križovatke sa na červenú natlačil do križovatky za L201, ktorá bola pred ním. (T-busu to chvíľu trvá, kým odbočí.)
Medzi Tr.my. a Zimným štadiónom prechádzame na ďalšiu červenú. A "bonbónik" nakoniec. Vošli sme na priecestie na Ivanskej ceste, aj, keď sme nemohli plynulo prejsť, pretože pred nami bola kolóna áut, ktorá stála na semafore pri Avione. Po chvíli sa kolóna pomaly začala hýbať, v tom však začali blikať červené svetlá a autobus stál prednou časťou na prvej kolaji. Vodič sa snažil rýchlo cúvnuť, ale nemal kam, za nami stáli ďalšie autá. Po poslednej tretej koľaji prešiel RJ z DS. Svetlá stále blikali, prechádzala ešte lokomotíva a tá bola na tej istej koľaji, ako aj autobus. Lokomotíva začala z diaľky trúbiť, niektorí cestujúci sa presunuli do zadnej časti vozidla a vodič L61 sa pokúsil znova kúsok cúvnuť (šlo o niekoľko cm), potom vozidlo prudko vytočil doprava, kde mal ešte miesto a v čase, keď lokomotíva prechádzala priecestím, bolo medzi ňou a busom len niekoľko desiatok centimetrov. Rušeň stále trúbil, keby sme sa aspoň takto nevyhli, tak by nám zasiahol prednú časť autobusu.
Otázka znie, ako mohol vodič L61 ohroziť takto cca 25 cestujúcich (nebol plný bus), keď videl, že nemôže plynule prejsť priecestím? Nepočítal s tým, že by mohol ísť vlak? Státim v križovatke zablokoval aj autá a L39 idúce zo Súhvezdnej.
Ospravedlňujem sa za dlhý príspevok.?
Z toho článku mi nie je jasné: Ten Railjet pôjde z / do Bratislavy Hlavnej stanice či iba do / z Petržalke? Ak až Hlavná stanica, tak v Petržalke bude musieť nejako meniť prijímanie elektriny z troleja, nie (rozdiel medzi Slovenskom a Rakúskom)?
Wau, takže do Slovenského Grobu bude výrazne posilnená verejná doprava (linka 527) s pravidelným intervalom 30/60/30//60? Nielen 525, ale aj 527 bude v Bratislave po novom začínať a končiť pri Shopping Palace?
Som zvedavý či budú niektoré spoje linky 527 naďalej pokračovať do Viničného a do Pezinka. A či aj naďalej niečo pôjde v súčasnej dlhoročnej trase "Bratislava - Ivanka pri Dunaji - Bernolákovo - Chorvátsky Grob - Slovenský Grob"?
To je bulharská verzia. Slovenskí vyšetrovatelia skonštatovali, že vzhľadom na zlu znalosť angličtiny nebola bulharská posádka schopná porozumieť pokynu na preladenie na odletovu frekvenciu, kde mali dostať ďalšie pokyny. Tiež mali medzery v navigácií. Ak sa nemýlim doteraz sa to jednotné neuzavrelo.
Každopádne toto sa týka rwy 13/31 ktorá mieri na Karpaty. Ja som ale hovoril o rwy 04/22 ktorá nemá vo svojej osi žiadnu fyzickú prekážku.
Primárna príčina nehody sa s istotou nevie dodnes ale na 99,99% to bol proste bulharský bordel.
Ale faktom je, že odvtedy musia lietadlá najprv nabrať výšku a až potom vyraziť.
Hah, Ten Curych nemá chybu. Prvá verzia z minulého roka totiž počítala s vlakom Salzburg HbF-PTA. Rakúšak spojenie pretiahol na Curych, a Slovensko už vyšlo na verejnosť. Takže ešte zaujímavejšie bude to spojenie.
Som zvedavý či sa podarí aj presadenie ich ťahať v nevyužitých časoch (pôvodne mal stáť na PTA okolo 40 minút) aj dalej, rakúšak s tým mal naposeldy trošku problémy. Radšej to nechať stáť než prevádzkovať na SVK
Valec