A to bola pred predĺžením k Eurovei mimo špičiek vzduch voziaca linka... Aj L1 vozí podstatne viac ľudí už od Šafka oproti minulosti. Od Obchodnej v nej býva tiež už plnka.
Aspoň na tratiach 130 a 131 na ktorých sa vyskytujem je tiež citeľne viac cestujúcich oproti minulosti.
To sa treba pozrieť do nedávnej histórie, keď DPB vyhlasoval tender na nové električky, ktorý bol zhodou okolností napísaný tak, aby preferoval akurát zhodou okolností vyvíjané vozidlá, ktoré zhodou ďalších okolností ponúkli do tendra vo veľmi krátkej určenej lehote 40 dní od vyhlásenia tendra a len tak náhodou to aj vyhrali. A ktoré iné mesto súťažilo tender spolu s údržbou v priestoroch, ktoré ešte ani neexistovali?
Ja si už ani nepamätám, kedy som išiel 210-kou (alebo ju videl) a nebola v nej tlačenica. Tá by si zaslúžila posilnenie intervalu alebo kapacitnejšie vozidlá.
To máš asi jedno. Lebo tá 210 môže kvôli zápcham nejaké 2-3 minúty po ceste stratiť (v piatok určite aj viac) a zasa na električku ideš cca 4-5 min pešo. Takže celkový čas jazdy je rovnaký. Akurát električka má interval 8 minút a je kapacitnejšia, 210 má interval 10 minút a niekedy tam býva dobrá tlačenica.
Dost neskora novinka,
1 Thermal listok uz vlani a asi aj rok(y) predtym ponukal geriojet aj do DS aj do Medera
2 preprava bicyklov v buse Bratislava-priehrada-kompa-Bos je predsa povolena uz davno (aj ked tusim stoji par desiatok centov) - ci tu uz preventivne zrusili?
Ahojte, prosím o radu. Ako sa bude dať dostať najrýchlejšie okolo 14:30 z okolia Nového SND na hlavnú vlakovú stanicu? L210 alebo radšej prejsť peši na Šafárikovo námestie a použiť L1?
Ďakujem za pomoc.
To sme tu už mali za Křižíka na Karlovom moste, Francúzi to majú ako na koľajniciach (APS), tak na ceste (TVR, Translohr) a zatiaľ žiadna sláva. Keď už, tak indukčné nabíjanie Bombardier Primove je aká - taká cesta.
Keby si čítal ten článok v Kuriéri, tak by si vedel, že "Nové nízkopodlažné električky sú spoľahlivé. Ak sa vykonáva oprava, tak v priebehu jedného dňa a znovu sú nasadené do premávky." ?
Napr. 7 sa predĺžila do Rače, to bolo plus nejaké 2-3vozy a trať do Petržalky - L1 +1 voz (a aj to prechod z K2S na 32 m vlak) a oproti tomu, čo bola predtým 3/8 tak predĺžením 3 do Petržky a 8 na Ľ. Štúra je to myslím +4 vlaky.
A tých 60 nových vozov - koľko zrýchlovačových súprav sa namiesto toho vyradilo? + 7729+26 a 7602+10.
A s intervalom sa toho musí narobiť - musí sa zahustiť. Minimálne na ten 7,5, aby boli v sedle lepšie nadväznosti na autobusy na kraji mesta. Už aj to bude na radiálu za hodinu + jeden spoj - teda cca 200 ľudí (takto sa to marketingovo lepšie predáva ? ).
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023