Tak si doviedol k myšlienke, že prečo tá nešťastná Aneta musí za každú cenu prestupovať z L1 na L9??? Veď z Dúbravky sa môže inou linkou dopasovať na L9 oveľa elegantnejšie
Vacsinou nie su vyhrievane ziadne, kuri sa odpadovym teplom od zrychlovaca. Ale ked sa to aj zapne, mam skusenost, ze vacsinou to kuri. Nestava sa mi casto, ze vidim aby niektore sedadla nekurili. Mozno na niektorych vozoch, ale urcite to nie je take zle, ako to tu niektori popisuju...
Vcera vecer asi o 21:30 som sa viezol do Karlovky elinou K2s ev.c. 7113. Po kazdom zastaveni na zastavke sa vnutorne osvetlenie trocha viac rozziarilo a po rozjazde zase trocha stlmilo. Pri zastaveni mino zastavky osvetlenie fungovalo normalne.
Zaujimalo by ma, ci je to "bug or feature", teda, ci je to chyba al. je to tak schvalne. Dik za fundovane odpovede
Poznamka pre tych, co stale tvrdia, ze laminatove sedadla su nepohodlne:
Skuste si sadnut len na jedno sedadlo a nie na dve naraz a ucitite ten rozdiel
Inak tie nové predajné priestory dopravného podniku na Obchodnej vyzerajú fakt dobre. Konečne niečo reprezentatívne. Ešte by na Hodžovom mohli spraviť menšiu reko.
No počkaj, to si ešte asi nevidel original balkan non-prevádzku napr. v takom Belehrade. Zo svetielok maximálne kontrolka nápätia a dva pedále, interiér a exteriér ako po niekoľkonásobnom prevtelení karmy, bočné plechy slúžiace na odhŕňanie zavadzajúcich IGK v profile, na sedadlách vodičov vypĺznuté a kade-tade povyskakované molitany (už dávno bez poťahu samorzrejme), povyťahované a kadejako amatérsko-provizórne pozapájané kábliky nielen pod pultom, ale doslova aj z trakčných motorov okolo brzdičov a ak sa tu káblik aj predrie, no problem, tak sa ručne zatočí a ofačuje hoci aj leukoplastom a tak dookola. To sa nechytá ani Rusko a DPB a DPMK sú oproti tomu made by USA...
Aneta: No to sa mi nejako nezdá, dopĺňam frenkyho. Predpokladám, že cestujete z Dúbravky. Máme predsa celodenný 12 minútový interval a keď idete z Dúbravky tak vám ide od zatávky Pri kríži:
L1 - xx:05, 17, 29, 41, 53.
L5 - xx:09, 21, 33, 45, 57.
L12 - xx:01, 13, 25, 37, 49. (v čase rannej špičky častejšie pre vložené posilové spoje)
Na zastávke Karlova Ves sú:
L1 - xx:02, 14, 26, 38, 50.
L5 - xx:06, 18, 30, 42, 54.
L12 - xx:10, 22, 34, 46, 58.
L9 ide zo zastávky Karlova Ves xx:01, 13, 25, 37, 49.
Ďalej je tu L4, ktorou sa môžete presunúť na zastávku Legionárska alebo Trnavské mýto a tam vám idú okrem L9 aj L8 a L14. Pri tejto možnosti by ste však prestupovali dvakrát.
Myslím si, že ideálna je prevás L5, pri ktorej máte pohodlný prestup na L9 ak ide spoj načas o 7minút a ako má bežné meškanie (do troch minút) tak o 4 minúty. Avšak L5 ste nespomenuli. Neviem či omylom alebo naschvál.
Re #22549 Spectre: Nesúhlasím. Pre mňa je teda zásadný rozdiel, keď príde 7304 alebo 7301+02. A môj vysoký spolužiak si 7304 pochvaloval, lebo mu nezavadzali horné madlá a nebúchal si do nich hlavu. Samozrejme pohodlne sa o ne chytil. A pritom interiér je rovnaky avšak T3S je pre cestujúceho nová a T3Mod je stále pre cestujúceho len stará T3ka avšak s novým náterom. Ak by som to mal ohodnotiť na stupnici od 1 po 5 kde T3=1 a T3S=5 tak T3Mod má u mňa 3.
Nater nie je nicim genialny, je uplne rovnaky, ako na poslednej serii T6A5, akurat s tym zadnym celickom to posahali. Ale nenecham si vziat nazor, ze klasicky kachnovy nater je este lepsi
Mam na to podobny nazor, iba to zadne celo, nemuseli tam davat ten lomeny pas, mal ostat rovny. A strecha mi pripomina Brno, klasicky sa mi to viac paci... Ale inak je to celkom elegantne. Bohvie kedy ten voz bude...-
Vladimír