Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: okmas #22573:

Nebudu, lebo sudruhovia v case rozhodovania rozhodli tak ako rozhodli. Je to hanba. Aspon ze na Starom mose budu, teda dufam.
Reply on: pista #22568:
;-D :o)
Andrej (Anndy008)

Andrej (Anndy008)

Reply on: dusoft #22577:
no to je dobre, ze budu pouzivat podchod, snad uz nebudu tak bezhlavo skakat do cesty spoza rohu!
Nemam dojem, ze teraz na Trnavskom myte budu moct stat dva autobusy za sebou, to su iba kecy od dopravneho podniku. Som si to opticky zmeral a kedze tam vacsinuo stoja dlhe dva autobusy 78 a 39/31, tak tazko sa zmestia, iba budu blokovat krizovatku....

Nic moc teda - nehovoriac o tom, ze sa clovek bude musiet trepat cez podchod.
Reply on: okmas #22575:
neboj sa, na svete nie si sam ... 😉
je tu niekto okrem mna
imhd ma na webe vyhladanie spoj. bude ho mat aj na wape?
nevie niekto ci na moste Kosicka budu ele. kolaje? Lebo v roku 2006 ma byt ele. trat.
Reply on: J #22562:
Tak si doviedol k myšlienke, že prečo tá nešťastná Aneta musí za každú cenu prestupovať z L1 na L9??? Veď z Dúbravky sa môže inou linkou dopasovať na L9 oveľa elegantnejšie 🙂
Reply on: pista #22569:
pred nejakym casom som sem daval pdobnu otazku mozno ju tu aj niekde najdes spolu s odpovedou...je to tak schvalne spravene s tym svetlom 😉
Reply on: Miki #22567:

Vacsinou nie su vyhrievane ziadne, kuri sa odpadovym teplom od zrychlovaca. Ale ked sa to aj zapne, mam skusenost, ze vacsinou to kuri. Nestava sa mi casto, ze vidim aby niektore sedadla nekurili. Mozno na niektorych vozoch, ale urcite to nie je take zle, ako to tu niektori popisuju...
Vcera vecer asi o 21:30 som sa viezol do Karlovky elinou K2s ev.c. 7113. Po kazdom zastaveni na zastavke sa vnutorne osvetlenie trocha viac rozziarilo a po rozjazde zase trocha stlmilo. Pri zastaveni mino zastavky osvetlenie fungovalo normalne.
Zaujimalo by ma, ci je to "bug or feature", teda, ci je to chyba al. je to tak schvalne. Dik za fundovane odpovede 🙂
Poznamka pre tych, co stale tvrdia, ze laminatove sedadla su nepohodlne:
Skuste si sadnut len na jedno sedadlo a nie na dve naraz a ucitite ten rozdiel 😃
Reply on: Sarko #22552:
Faktom ostava, ze minimalne 2x3 sedadla niesu vyhrievane 😞
Reply on: Sarko #22564:
Ale to vieš, že videl. Lenže tam to pri ich finančných možnostiach a povahe pokladám priamo za zázrak.
I.
Inak tie nové predajné priestory dopravného podniku na Obchodnej vyzerajú fakt dobre. Konečne niečo reprezentatívne. Ešte by na Hodžovom mohli spraviť menšiu reko.
Reply on: S499.1023 #22555:

No počkaj, to si ešte asi nevidel original balkan non-prevádzku napr. v takom Belehrade. Zo svetielok maximálne kontrolka nápätia a dva pedále, interiér a exteriér ako po niekoľkonásobnom prevtelení karmy, bočné plechy slúžiace na odhŕňanie zavadzajúcich IGK v profile, na sedadlách vodičov vypĺznuté a kade-tade povyskakované molitany (už dávno bez poťahu samorzrejme), povyťahované a kadejako amatérsko-provizórne pozapájané kábliky nielen pod pultom, ale doslova aj z trakčných motorov okolo brzdičov a ak sa tu káblik aj predrie, no problem, tak sa ručne zatočí a ofačuje hoci aj leukoplastom a tak dookola. To sa nechytá ani Rusko a DPB a DPMK sú oproti tomu made by USA... 😕
Reply on: Z #22538:
Problem vidim v tom, ze to nepisala cez toto male xutne okjenko 😉
Aneta: No to sa mi nejako nezdá, dopĺňam frenkyho. Predpokladám, že cestujete z Dúbravky. Máme predsa celodenný 12 minútový interval a keď idete z Dúbravky tak vám ide od zatávky Pri kríži:
L1 - xx:05, 17, 29, 41, 53.
L5 - xx:09, 21, 33, 45, 57.
L12 - xx:01, 13, 25, 37, 49. (v čase rannej špičky častejšie pre vložené posilové spoje)
Na zastávke Karlova Ves sú:
L1 - xx:02, 14, 26, 38, 50.
L5 - xx:06, 18, 30, 42, 54.
L12 - xx:10, 22, 34, 46, 58.

L9 ide zo zastávky Karlova Ves xx:01, 13, 25, 37, 49.

Ďalej je tu L4, ktorou sa môžete presunúť na zastávku Legionárska alebo Trnavské mýto a tam vám idú okrem L9 aj L8 a L14. Pri tejto možnosti by ste však prestupovali dvakrát.
Myslím si, že ideálna je prevás L5, pri ktorej máte pohodlný prestup na L9 ak ide spoj načas o 7minút a ako má bežné meškanie (do troch minút) tak o 4 minúty. Avšak L5 ste nespomenuli. Neviem či omylom alebo naschvál.

Re #22549 Spectre: Nesúhlasím. Pre mňa je teda zásadný rozdiel, keď príde 7304 alebo 7301+02. A môj vysoký spolužiak si 7304 pochvaloval, lebo mu nezavadzali horné madlá a nebúchal si do nich hlavu. Samozrejme pohodlne sa o ne chytil. A pritom interiér je rovnaky avšak T3S je pre cestujúceho nová a T3Mod je stále pre cestujúceho len stará T3ka avšak s novým náterom. Ak by som to mal ohodnotiť na stupnici od 1 po 5 kde T3=1 a T3S=5 tak T3Mod má u mňa 3.
Reply on: aNTI #22559:
Nater nie je nicim genialny, je uplne rovnaky, ako na poslednej serii T6A5, akurat s tym zadnym celickom to posahali. Ale nenecham si vziat nazor, ze klasicky kachnovy nater je este lepsi 🙂

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.