Je v poriadku ak v nedeľu ráno o 4:30 v električke vybľakuje mohamedán nejaké extrémistické verše z Koránu na plnú hubu ako zmyslov zbavený? Ako je možné, že takého osoby sa tu voľne pohybujú? Čakám na druhý Paríž?
K tej 43-ke. Spoj z Patrónky o 13:10 išiel včas, bezprostredne po otočení autobusu. No napríklad spoj 16:30 z Deviateho mlyna na Patrónku už meškal asi 8 minút, keďže o 16:26 ešte len odchádzal z opačného smeru do lesoparku. Ktosi v prístrešku si kládol otázku, "ako môže autobus, ktorý chodí raz za polhodinu, meškať".
Zaujímavá je aj Koliba odkedy zaviedli 144 a odkedy tam bolo plno snehu. Pamätám si roky, nie tak dávno, že sa buď vkladala 213 medzi odchody 203 (iba po Hodžovo), alebo chodili iba bežné 203 kĺbové.
Teraz bývajú v 203 také nátresky, že aj v tom kĺbaku by viacerí stáli.
Ad 29 a 43 - tipujem že "rekreačná doprava" začne ako tradične v polovici apríla ...
Bolo by vhodne keby sa DPB prebral zo zimneho spanku, pozrel z okna a vypravil klby na 29 a 43. 29 bola totalny masaker, ledva sme sa tam na Vodarenskom muzeu narvali (a na Lafranconi to chvilu vyzeralo ze tam fakt necha par ludi). 43 predpokladam ze je na tom podobne, kedze tam je podla vypravy 12kova SORka.
V prvú marcovú stredu sa vydáme do Nórska a povozíme sa tamojšou autobusovou dopravou. Porozprávať o svojich skúsenostiach, ale najmä o knihe Ako som vozil Nórov, príde úspešný bloger a už aj autor Ondrej Sokol. Bude to isto zábavná jazda: v stredu o 20:00 v Rádiu_FM.
Eventuálne, z Vajnor cez starú dvojku na kavič, kde sú hlavné návestidlá a teda jazda vlaku by prebiehala normálne, tam je aj perón (zastávka MHD lok.depo 2), následne popred budovu na JEDINÚ koľaj na príchodoch s odchodovým návestidlom (perón známy z pred budovy poza kremák), a následne zas vjazd do Rače/Odb. Vinohrady bez problémov. Horšie je to skôr v opačnom smere, Rača-Vajnory - Prakticky na príchody dojde každý (eventuálne po 113), avšak následne kavič nemá v smere do Vajnor veľké šajby, a cez Saharu zas len po koľajách 211-217? Tuľím len tie majú veľké šajby do Vajnor....
Alebo proste ako písal BigMac..celé vedené na kombináciu rozkazov a dobrej vôle....
Inak BM: z Vajnor sa do depa na 505 dostaneš zo všetkých Saharských koľají, okrem 219 (tá slepá). Predpokladám že ti skôr v pamäti lovila naftová koľaj, na tú sa dostaneš len z 217 a 215 koľaje.... Teda vo veľa prípadoch len úvraťou...
Áno aj nie - Nepoužilo by sa nástupište tam kde ho viacerí poznajú, ale služobné na 113tej koľaji priamo pod schodami z podchodu - Tam stával služobný motor východného. Teda Vajnory-Sahara-113ta koľaj-A dalej podľa potreby Vmax 30km/h, cez váhu a ostrý obluk za ním na 113tej koľaji (asi 300m) je iba 20km/h. 113ta koľaj navyše disponuje odchodovým návestidlo do rače, čo vysoko uľahčuje situáciu. Akurát jediný perón od Sahary (čo je dosť daľeko) po Raču vyjde len pod tou dlhou lávkou na príchodoch.....Navyše..uprostred jej dĺžky....
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ike