Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Ike #225559:
Aby sme boli presnejší, zo sídliska "Pri Šajbách" je to pešo rovnako ďaleko na zastávku električiek Černockého aj na nástupište BA-Východné a dokonca aj na nástupište BA-Rača.
Reply on: Ike #225559:
V novembri 2017 malo Východné (celá štvrť dokopy) niečo tesne cez 3000 obyvateľov. Aký je konkurencieschopný interval voči následnému CP 52+56 - teda 10 min. v špičke a 15 min v sedle?
Reply on: Valec #225558:
"Paseky" to majú relatívne blízko. Otázne je, či by sa vedel (oplatil) ponúknuť konkurencieschopný interval voči autobusom, ktoré sú bližšie. "Šajby" sú úplne mimo. To sa rovno ľuďom oplatí ísť peši do Rače.
Reply on: Peon #225552:
Ak je to "nástupište" (inak, už je dávno bez prísrešku) vidieť aj na mape, tak si ho zmeraj a porovnaj s dĺžkou push-pullu.

A tiež si môžeš zmerať vzdialenosť toho nástupišťa nie od najbližšieho domu, ale do stredu tých dvoch "sídlisk", ktoré sú na Východnom.
Reply on: henko151 #225553:
Pokiaľ mi je známe, v ponuke automatov pod Mostom SNP a na Einsteinovej stále je. Akurát slovo "ponúka" je pri tomto produkte príliš silné. ?
Reply on: Peon #225550:
A čo si si myslel, že tí trafikanti budú počas jazdy na miesto činnosti stáť?
Reply on: Peon #225552:
Časovo je to neporovnateľne dlhšie. Po tých spojkách sa vlak počas výluky vliekol 40km/h. Na hlavnej trati 130 máš 120km/h
Reply on: Peon #225552:
Odpoviem Ti protiotázkami ?

1. Existuje z Východného dopyt (nemyslím školákov idúcich do Rače)?
2. Je tento dopyt dostatočne silný na vytvorenie nového vlaku?
3. Bratislava-Vinohrady - Bratislava-Vajnory = 5,20 km, Bratislava-Vinohrady - Odb. Vinohrady - Východné - Bratislava-Vajnory = 6,20. Upozorňujem ale na skutočnosť, že na oboch trasách je rôzne traťová rýchlosť. Výhybky cez ktoré by vlak išiel v oboch prípadoch si si spočítal?
4. Chceme preplnené vlaky posielať na zastávku, kde nastúpi tak 5-7 ľudí?
5. Chceme vlak spomaliť aby bol menej konkurencieschopný, kvôli cestujúcim, ktorí po krátkej jazde autobusom majú možnosť prestúpiť na električku?
6. Chceme aplikovať sadistické výnimky z výnimiek do linkovania vlakov?
Vedel by mi niekto povedať či DPB ešte ponúka zvýhodnený lístok BA-HAINBURG-FISCHAMEND na 901/S7?
Práve mi napadlo: Ak bude naozaj od júna 2018 obnovená osobná doprava cez ŽST ÚNS do /z Petržalky, čo tak vrátiť osobáky aj na ŽST Východné? Poloha nástupišťa s prístreškom pre cestujúcich [čo si pamätám z čias vlakovej linky 155] je v krátkej pešej dostupnosti od zastávky MHD aj najbližších domov (vidieť to na mape).

Zdá sa mi, že dávnejšie tu niekto písal, že z Hlavnej stanice na ŽST Vajnory je to najkratšie tak ako jazdia bežne vlaky (železničná trať prechádzajúca aj v blízkosti Zlatých pieskov). Občas však býva(la?) výluka a rýchliky, EC aj S60 išli [samozrejme bez zastavenia] cez ŽST Východné. Približne o koľko v km je to navyše?

Čo myslíte, stálo by za pokus S60 z Hlavnej stanice smer Vajnory presmerovať cez ŽST Východné, že by tam vlaky pre cestujúcich zastavovali? Alebo aspoň tie predĺžené vlaky cez pracovné dni z / do Petržalky tam presmerovať? To by obslúžili celkom slušnú časť Bratislavy (ŽST Petržalka, ŽST ÚNS, ŽST Nové Mesto, ŽST Predmestie, ŽST Východné a ŽST Vajnory).
Reply on: SuchSoft #225549:
Myslíte, že by bolo reálne v Bratislave postaviť takú nadzemku po akej jazdí linka U6 vo Viedni?
Reply on: Troll #225534:
Áno. ? Z toho linku čo si dal ma najviac zaujala táto fotka z interiéru: https://www.vlaky.net/upload/galeria/003185/065259.jpg Minimálne dve miesta na sedenie, stolík a na okne záclonka ako v starom reštauračnom vozni prevádzkovanom WGSKE. ?
Bratislava nepotrebuje metro, potrebuje nadzemku.
Napr. takúto:
https://www.youtube.com/watch?v=gV7fkz_bdig#t=283
?
Reply on: 810zssk #225547:
Ono, hlavne si tu nikto neuvedomil, že tá noclaháreň nie je otvorená 24/7. Príchod je možný len do 22:00, takže:
a) v noci tam nie je kvôli komu stáť,
b) aj keby tam N70 zastavovala, tak zmieňovaná skupina cestujúcich tam vystupovať ani nastupovať nebude.
Reply on: Gryzly65 #225546:
Ja som jednak nevedel ze tam take zariadenie je a jednak si nemyslim ze teraz kvoli tomu nebudu vobec cestovat - proste nastupia o zastavku dalej.
Reply on: 810zssk #225535:
Ako možno čo najefektívnejšie vylúčiť z prepravy cestujúceho, ktorý zapácha a má znečistené oblečenie? No predsa tak, že ho nenechám ani nastúpiť.
Reply on: rini17 #225544:
K bodu 4: Elektronicke CL sa na zeleznici zakupuju v oznacovaci, nie vo vlaku. Vynimkou su stanice kde OCL nie je, tam eCL zakupit mozne nie je (co je systemova chyba, ktoru ocividne ZSSK nema zaujem riesit).
Ad rôzne reakcie na #225524

1. ospravedlňujem sa bol to vlak ZSSK, nie ŽSR, máte malý bezvýznamný puntík.

2. nie, necestoval som v rámci 100+101, natoľko som oboznámený so zónami IDS BK.

3. áno mám PČL na 100+101. ale opakujem, bolo to mimo tých zón.

4. a áno je úplne evidentné že sprievodcovia ZSSK nevedia (predpokladám že z technických dôvodov) predávať elektronické CL.

Miesto obkecávania na ktoré vyššie reagujem, by mi niekto mohol vysvetliť: prečo ma sprievodca nemôže normálne vyzvať aby som predložil papierový preukaz ZŤP a kúpil si lístok v hotovosti?
Reply on: Peon #225097:
Neposlali nič. Aj neprehľadný by bol lepší ako žiaden.
Reply on: Valec #225539:
Otázka by mala znieť: prečo podporovať neplatičov? Navyše v nočných spojoch sú títo ľudia ešte rizikovejší.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.