Inak tie nové predajné priestory dopravného podniku na Obchodnej vyzerajú fakt dobre. Konečne niečo reprezentatívne. Ešte by na Hodžovom mohli spraviť menšiu reko.
No počkaj, to si ešte asi nevidel original balkan non-prevádzku napr. v takom Belehrade. Zo svetielok maximálne kontrolka nápätia a dva pedále, interiér a exteriér ako po niekoľkonásobnom prevtelení karmy, bočné plechy slúžiace na odhŕňanie zavadzajúcich IGK v profile, na sedadlách vodičov vypĺznuté a kade-tade povyskakované molitany (už dávno bez poťahu samorzrejme), povyťahované a kadejako amatérsko-provizórne pozapájané kábliky nielen pod pultom, ale doslova aj z trakčných motorov okolo brzdičov a ak sa tu káblik aj predrie, no problem, tak sa ručne zatočí a ofačuje hoci aj leukoplastom a tak dookola. To sa nechytá ani Rusko a DPB a DPMK sú oproti tomu made by USA...
Aneta: No to sa mi nejako nezdá, dopĺňam frenkyho. Predpokladám, že cestujete z Dúbravky. Máme predsa celodenný 12 minútový interval a keď idete z Dúbravky tak vám ide od zatávky Pri kríži:
L1 - xx:05, 17, 29, 41, 53.
L5 - xx:09, 21, 33, 45, 57.
L12 - xx:01, 13, 25, 37, 49. (v čase rannej špičky častejšie pre vložené posilové spoje)
Na zastávke Karlova Ves sú:
L1 - xx:02, 14, 26, 38, 50.
L5 - xx:06, 18, 30, 42, 54.
L12 - xx:10, 22, 34, 46, 58.
L9 ide zo zastávky Karlova Ves xx:01, 13, 25, 37, 49.
Ďalej je tu L4, ktorou sa môžete presunúť na zastávku Legionárska alebo Trnavské mýto a tam vám idú okrem L9 aj L8 a L14. Pri tejto možnosti by ste však prestupovali dvakrát.
Myslím si, že ideálna je prevás L5, pri ktorej máte pohodlný prestup na L9 ak ide spoj načas o 7minút a ako má bežné meškanie (do troch minút) tak o 4 minúty. Avšak L5 ste nespomenuli. Neviem či omylom alebo naschvál.
Re #22549 Spectre: Nesúhlasím. Pre mňa je teda zásadný rozdiel, keď príde 7304 alebo 7301+02. A môj vysoký spolužiak si 7304 pochvaloval, lebo mu nezavadzali horné madlá a nebúchal si do nich hlavu. Samozrejme pohodlne sa o ne chytil. A pritom interiér je rovnaky avšak T3S je pre cestujúceho nová a T3Mod je stále pre cestujúceho len stará T3ka avšak s novým náterom. Ak by som to mal ohodnotiť na stupnici od 1 po 5 kde T3=1 a T3S=5 tak T3Mod má u mňa 3.
Nater nie je nicim genialny, je uplne rovnaky, ako na poslednej serii T6A5, akurat s tym zadnym celickom to posahali. Ale nenecham si vziat nazor, ze klasicky kachnovy nater je este lepsi
Mam na to podobny nazor, iba to zadne celo, nemuseli tam davat ten lomeny pas, mal ostat rovny. A strecha mi pripomina Brno, klasicky sa mi to viac paci... Ale inak je to celkom elegantne. Bohvie kedy ten voz bude...-
No od úžasu by sa hlavne pokakal ing. Trabantík, lebo by musel prechodnice spoznať, hlavy koľajníc mastiť a podobné veci, čo sa nikdy tak nerobili, náhle robiť...
I.
Lenže ja som písal v normálnom DP a nie v balkánskych poloprevádzkach typu DPB a DPMK:-).
V Prahe sa mi hádam ešte nestalo, aby sedačka nekúrila...(tedy keď je to treba, samozrejme...:-)).
I.
Lenže MHD nie je pre tramvajofilov ale pre cestujúcich. A pre tých znamená iný náter - iné vozidlo. A mimochodom, v Brne sa už zúrivo pretiera do unifikovaného mestského náteru (veľmi správne).
I.
NO ked sa to tak vezme, tak beznemu nezhyckanemu cestujucemu by stacilo, ak by vo vozidlach MHD bola vzdy primerana teplota, cisto, prijatelny komfort, neboli by prepxate, xodili by nacas a relativne casto. Nic viacej by nepotrebovali od MHD.
No a ked budu mat takyto standard, potom ich mozno aj bude zaujimat, celo, ci farby interieriu, alebo ine blbosti.
Lenze beznemu cestujucemu postaci ten interier. Nove celicko je mu ukradnute, pretoze na novom celicku nesedi, nove celicko mu nevykuri do salonu a od noveho celicka sa ani neodvyja luxus cestovania v tramvaji.
A nasi vlcaci su debilni NIELEN kvoli tomu, co som napisal
Vidíš a niekto sa nám tu snaží nahovoriť, že funguje každá špirála. Naviac, ak sú vleky na K2 odpojené, nemám slov.
Keď nefunguje jedna séria špirál, tak tri za sebou nejdú, ale ak ďalšie tri už fungujú, tak nie každá 6. špirála, ale každé ďalšie 3 sedadlá.
Ohľadne vyhrievania dvojsedadiel Ti už odpovedal S499.1023. Ja len doplním, že v tomto prípade sú mušle vyosené od kužeľa, takže špirála ich nevyhreje až tak dobre ako v prípade samotného sedadla.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Spectre
A nasi vlcaci su debilni NIELEN kvoli tomu, co som napisal